فال روزانه

فال روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 23 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 اگرچه برنامه‌های بلند مدت‌تان در ماه گذشته متمرکزتر شده بودند، شما در حالیکه به هدفتان نزدیک می‌شوید، کم کم از دست این برنامه‌ها خلاص می‌شوید. شما حالا در مسیر دیگری قرار گرفته‌اید، پس در مورد حوزه کاری خود بازنگری کنید و در مقصد نهایی خود تغییراتی ایجاد کنید. اگر تصمیم جدیدتان با تصمیم قبلی کاملا متفاوت بود نگران نشوید. شما چیزهای زیادی راجع به خود و جهان خود یاد گرفته‌اید، پس اگر لازم شد آماده باشید که مسیر و روشتان را نیز عوض کنید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 23 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

 ممکن است رئیس شما یا یکی دیگر از مقام‌های مافوق بهتان گفته باشد که بخشی از برنامه‌ریزی‌هایتان غلط بوده است. متأسفانه آنها وقتی دارند شما را سرزنش می‌کنند، خیلی قصدشان خیرخواهانه نیست. به علاوه شما خیلی حساس و شکننده هستید و نمی‌توانید به خوبی جواب این اظهار نظر منفی را بدهید. اما فکرتان را درگیر این موضوع نکنید. شما قول داده بودید که این موضوع را به کسی نگویید و الان هم وقت کافی ندارید که بخواهید خودتان را ناراحت کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 23 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

امروز کار زیاد برای شما جذابیت خاصی دارد اما شما نیاز خواهید داشت که مراقب سلامت خود نیز باشید در غیر این صورت  ممکن است خود را در وضعیت روحی خطرناکی قرار دهید. این فوریت ممکن است برای شما امری طبیعی باشد اما اگر امروز شما اگر از نظر احساسی محتاط باشید به نفع تان خواهد بود. شما واقعا نیاز ندارید که اجازه دهید هر کسی از احساسات و افکارتان مطلع شود. کمی مرموز بودن خوب است پس بعضی چیزها را در حد رویا و تصور باقی بگذارید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 23 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 شما برای انجام کارهایتان بیش از حد از دیگران کمک می‌گیرید، فکر نمی‌کنید که دیگر زمان آن فرا رسیده است که خودتان به تنهایی تصمیم بگیرید البته می‌توانید از تجربه‌های یا مشورت‌های دیگران نیز بهره ببرید اما حرف آخر را خودتان بزنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 23 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

 ممکن است شما دوست داشته باشید که رویه خود را تغییر داده و از زندگی‌تان لذت ببرید، اما به نظر می‌رسد دیگران نسبت به شما تصور دیگری در ذهن دارند. اگرچه شما باید سعی کنید که با توجه به برنامه‌هایتان پیش بروید، اما اگر به نقطه‌ای رسیدید که فکر کردید نباید تا اینجا پیش روی می‌کردید نگرانی به خود راه ندهید. فقط چند نفس عمیق کشیده و مرزهایی را که برای خودتان تعیین کرده‌اید را به دیگران نیز بگویید تا از راهی که شما برگزیده‌اید متعجب نشوند.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 23 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

اگرچه شما فکر می‌کنید به آخر کار نزدیک شده‌اید، اما این در مورد دیدگاه‌های عالی و بلندپروازانه تان صدق نمی‌کند. در حالیکه ماه قوی برج عقرب وارد دوازدهمین خانه شما یعنی خانه پایان و فرجام می‌شود، بعضی از نقاط مبهم متوقتا از بین می‌روند. درحالیکه سعی می‌کنید به هر مشکلی که امروز ایجاد شد رسیدگی کنید، یادتان باشد که قادر نخواهید بود همه آنها را به تنهایی حل کنید. اگر کسی بهتان پیشنهاد کمک داد حتما قبول کنید و به طور آگاهانه هر مانعی که جلوی راهتان را گرفت از بین ببرید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 23 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 امروز فرصت بسیار خوبی است که از در مخالفت با کسانی درآیید که تما نیرویشان را علیه شما بکار گرفته‌اند. اما درگیری مستقیم بهترین راه نیست. در عوض هر چقدر می‌توانید موقعیت خود را بسنجید و به آرامی و با اطمینان حرکت کنید. اینگونه است که تمام موانع به طرز معجزه آسایی از سر راه کنار می‌روند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 23 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

شما توانایی دنبال کردن چیزهایی که پیش از این شروع کرده اید را دارا هستید و امروزه بیشتر از همیشه به واقعیت نزدیک تر شده اید. شما دارای منبع عظیمی از انرژی هستید که به استقامت و پایداریتان می افزاید. ولی اهداف و مقصد خود را با دقت انتخاب کنید، چراکه عاقلانه نیست برای چیزی که کاملا بی اهمیت است بیخودی تلاش کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 23 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

 امروز ماه جدید جوزا وارد هشتمین خانه شما شده است، و هنگامی که شما درباره موضوعاتی صحبت می‌کنید که دوستانتان ترجیح می‌دهند با شما وارد بحث نشوند، به آنها سخت خواهد گذشت. پس وقتی آرزوی شما برای داشتن روابط متقابل عمیق و پرمعنی باعث نمی‌شود که دیگران احساس امنیت احساسی داشته باشند، سعی کنید که شیوه‌تان را متعادل‌تر کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 23 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

چرخش ماه دلنشین برج میزان و خورشید در نشانه‌تان باعث شده که شما بدون توجه به کارهایی که پیش رویتان دارید در آرزوی خوشحال کردن افراد دیگر باشید. حتی اگر شما بخواهید موفق بشوید، فهمیدن حقیقت کار راحتی نیست، ولی شما نیاز ندارید که این کار را با هزینه و خرج دیگران انجام دهید. در حالیکه راه خود را به سوی موفقیت ادامه می‌دهید، از حال اطرافیانتان نیز آگاه باشید و مطمئن شوید که به نیازهایشان توجه می‌کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 23 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

  شما امروز بخصوص اگر از کارهایی که در حال انجام دادنشان هستید خسته شده باشید، توانایی خیلی زیادی برای تمرکز کردن دارید. اما بیشتر به دنبال این هستید که روال امور را به نفع خودتان تغییر دهید. فقط سعی کنید طوری از انرژی تان بهره بگیرید که بتوانید از اشتباه یا مجادله جلوگیری به عمل آورید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 23 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

حتی اگر دوست دارید که در جستجوی یک عشق یا خلق کردن چیزی بخصوص باشید، این کارها مستلزم داشتن زمان خالی است. امور مهمی وجود دارند که باید بهشان رسیدگی شود، کارهای بسیاری برای تکمیل شدن وجود دارند و قولهایی نیز داده اید که باید بهشان عمل کنید. اما زندگی خود را محدود نکرده و خودتان را از لذت بردن محروم نکنید. درعین مسئولیت پذیر بودن باید زمانی را به استراحت و شادی کردن اختصاص بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *