فال روزانه

فال روز چهارشنبه 1 دی 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 1 دی 1395

– فال روزانه در روز 1 دی 1395 برای متولدین فروردین ماه

ممکن است در ذهن تان شما یک پرنده آزاد باشید، اما کارهای روتین و روزمره فرصت کمی‌در اختیار شما قرار میدهد تا مجالی برای خیال بافی داشته باشید. شما راحت می‌توانید راه حل رهایی از این موقعیت دشوار و پیچیده را بیابید. ممکن است کمی‌پیچیده باشد؛ به هر حال، اولین قدم همیشه دشوار است. شما همیشه کارهایتان را استادانه و ماهرانه آغاز می‌کردید، و آشفتگی موقعیت کنونی که در آن قرار دارید، شما را کمی‌ناامید کرده است. خود را بابت اینکه نتوانستید امروز از احساسات تان پیروی کنید، سرزنش نکنید. اما حالا کافی است بهترین کاری که در توان تان است را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 1 دی 1395

– فال روزانه در روز 1 دی 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

به خاطر تغییراتی که تازگی در زندگی تان ایجاد شده، طی این چند هفته گذشته انتظارات شما از روابط دوستانه تان بیشتر شده است. خیلی خوب است که دوباره برای خود اهداف مهم تری را ایجاد کنید، البته قبل از اینکه واقعیت‌ها این کار را برایتان بکنند!! رویاهای کاذب و دورغین به شکست می‌انجامد، پس تا موقعی که فرصت دارید، واقعیت‌ها و حقایق مربوط به خود را دوباره بررسی کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 1 دی 1395

– فال روزانه در روز 1 دی 1395 برای متولدین خرداد ماه

 در محل کار فشار زیادی بر روی شما است، برای آنکه به غیر از مسئولیتهای کاری، تعهدات شخصی نیز دارید که باید آنها را انجام داده تا به رضایت کافی برسید. حتی اگر شما منظم و دارای روش باشید، از مرزهایی که برایتان گذاشته شده ناراحت هستید، و این می‌تواند پیشرفت کاری شما را به خطر بیندازد. تا جایی که می‌توانید باید دید بازی داشته باشید و رئیس و همکارانتان را از مشکلات زندگی خود آگاه کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 1 دی 1395

– فال روزانه در روز 1 دی 1395 برای متولدین تیر ماه

 شما در حال حاضر می‌توانید بین فعالیت‌های حرفه‌ای خود و تلاش‌هایی که برای رسیدن به اهدافتان بر خود متحمل کرده‌اید تعادلی منطقی برقرار کنید. اما باید حواستان به حرف‌هایی که می‌زنید باشد، برای اینکه امکان دارد سخنان شما به درستی منظورتان را نرساند. به جای اعتماد به نفس بیش از اندازه روش خود را ملایم تر کنید، وگرنه ممکن است دیگران جسارت شما را با خود بزرگ بینی اشتباه بگیرند.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 1 دی 1395

– فال روزانه در روز 1 دی 1395 برای متولدین مرداد ماه

 اگر شما شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیتهایتان را تمرین می‌کنید، امروز انتخاب خیلی سختی پیش رو خواهید داشت. شما می توانید به خاطر نیازتان به ارتباط برقرار کردن دلیل قانع کننده‌ای مطرح کنید، اما هنوز هم وقتی فردی از نظر احساسی به شما نزدیک می شود، عقب نشینی می‌کنید. اگر وقت مناسبی برای ایجاد کردن شجاعت در خود وجود داشته باشد، زمانش همین الان است. لازم نیست که از ترس آسیب دیدن از همان الگوهای قدیمی استفاده کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 1 دی 1395

– فال روزانه در روز 1 دی 1395 برای متولدین شهریور ماه

جاه طلبی زیاد ممکن است امروز کار دست تان دهد به خاطر اینکه شما در وضعیت پیچیده‌ای کار می‌کنید و نمی‌توانید به اهداف تان برسید. ممکن است بخواهید بیشتر از توان تان کار انجام دهید و از کاری که الان دارید انجام می‌دهید خشنود نیستید حتی اگر دیگران شما را تحسین کنند. اگر بتوانید از این انتظارات غیرواقعی خود دست بکشید احساس بهتری در رابطه با خودتان خواهید داشت و بهره‌وری‌تان نیز بالاتر خواهد رفت.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 1 دی 1395

– فال روزانه در روز 1 دی 1395 برای متولدین مهر ماه

شما امروز فکر می‌کنید که دیگران شما را به سمت مسیری هل می‌دهند که خودتان انتخابش نکرده اید، اما مقاومت کردن در برابر تلاش‌های آنها می‌تواند سبب ایجاد مشکل دیگری شود. باوجود این شما نمی‌توانید به خاطر به حداقل رساندن مشکلات با هر کسی موافقت کنید، حتی اگر خودتان هم مشکلاتی را ایجاد کنید ولی می‌خواهید جایگاه خود را داشته باشید. امروز به جزئیات بی اهمیت هم توجه کنید؛ چسبیدن به مفاهیم کلی شاید به نظر خوب باشد، اما موقعیت شما را تضعیف می‌کند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 1 دی 1395

– فال روزانه در روز 1 دی 1395 برای متولدین آبان ماه

 امروز شما آنقدر اعتماد به نفس بالایی دارید که مشتاق این هستید که در محل کار به مدارج بالاتر بروید. باوجود این ممکن است یک نفر با سخنان تند و تیز خود به شما هجوم آورد و یا اینکه بر شما سخت گیری کند که کارهایتان را با روش دیگری انجام دهید. خوشبختانه شما از نظر فکری اینقدر قوی هستید که می‌توانید از انتقادها به نحو موثر و مثبتی استفاده کنید. اگر اهدافتان واضح و روشن باشند، باید از فعالیت‌هایتان نتایج مثبتی بگیرید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 1 دی 1395

– فال روزانه در روز 1 دی 1395 برای متولدین آذر ماه

 امروز بهتان توصیه می‌شود که دید مثبتی داشته باشید، برای اینکه وقتی برخلاف میل شما اتفاقی می‌افتد شما خیلی سریع و بیش از اندازه جدی می‌شوید. شما وقتی بفهمید مردم دیگر با دیدگاه‌هایی که کاملاً با دیدگاه‌های شما متفاوتند توافق دارند خوشحال‌تر خواهید شد. به جای اینکه عقاید خود را بر دیگران تحمیل کنید، فقط کارهایی را انجام دهید که انجام دادنشان برایتان مفید است.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 1 دی 1395

– فال روزانه در روز 1 دی 1395 برای متولدین دی ماه

وقتی دیگران شاد و موفق به نظر می‌رسند شما رنجیده خاطر می‌شوید، برای اینکه شما اعتقاد دارید آنها از واقعیت فرار می‌کنند. از سوی دیگر شما با ورزش کردن و سیر کردن در رویاها می‌توانید به خودتان سود برسانید. حالا تفکرات دیگران واقعیت ندارد، برای اینکه شما مجبور نیستید به آنها بگویید که به چه چیزی فکر می‌کنید. اگر به خودتان اجازه بدهید که از معنویات لذت ببرید این می‌تواند بهترین هدیه برای شما باشد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 1 دی 1395

– فال روزانه در روز 1 دی 1395 برای متولدین بهمن ماه

در محل کار فشار زیادی بر روی شما است، برای آنکه به غیر از مسئولیتهای کاری، تعهدات شخصی نیز دارید که باید آنها را انجام داده تا به رضایت کافی برسید. حتی اگر شما منظم و دارای روش باشید، از مرزهایی که برایتان گذاشته شده ناراحت هستید، و این می‌تواند پیشرفت کاری شما را به خطر بیندازد. تا جایی که می‌توانید باید دید بازی داشته باشید و رئیس و همکارانتان را از مشکلات زندگی خود آگاه کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 1 دی 1395

– فال روزانه در روز 1 دی 1395 برای متولدین اسفند ماه

 اگر بگذارند شما به سر کار برگردید و با دیگران خوب رفتار کنید احساس بد شما پس از شکستی که داشته‌اید از بین می‌رود. اگر مراقب اوضاع باشید اصلاً کار سختی نیست. از بد شانسی،  یک نفر هست که خیلی منصف نیست و این موضوع باعث خشمگین شدن شما می‌شود. به نفع شماست که کمی دست نگه دارید و تا آنجایی که می‌توانید مهربان و موثر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *