تغذیه و تناسب اندامورزش

بعد از تمرینات چگونه از تمریناتمان لذت ببریم؟

در ازدحام و شلوغی سال جدید که همه تصمیم می گیرند به باشگاه بیایند و ورزش کنند چگونه از تمریناتمان لذت ببریم؟

در یک کلاس جدید ثبت نام کنید

از مسئول باشگاه بپرسید چه کلاسی خلوت تر است، پس در آن ثبت نام کنید. هر باشگاهی متفاوت است، باشگاهی که مادران بیشتر به آنجا می آیند صبح ها شلوغ تر است، در حالی که باشگاهی که با افراد جوان و حرفه ای پر شده است معمولا عصرها شلوغ تر است. یک کلاس شلوغ همواره به معنای بهترین کلاس نیست، بنابراین باید سعی کنید کلاس دیگری را با فضای بیشتر انتخاب کنید.

مربی شخصی استخدام کنید

اگر نگران هستید که به تنهایی وارد زمین شلوغ بدنسازی بشوید، یک مربی شخصی استخدام کنید که دستگاههای آزاد را بررسی کند و حتی از افراد باشگاه بپرسد که چه زمانی کارشان تمام می شود.

با هم باشگاهی های خود دوست شوید

اگر در روزهای شلوغ به باشگاه می روید، دنبال افراد کارکشته بگردید و از آنها بخواهید کنارشان ورزش کنید. داشتن همراه و دوست باعث می شود به اهداف خود وفادار باشید.

پیشنهاد کنید از تجهیزات با هم استفاده کنید

در این موقع سال ممکن است تجهیزات باشگاه کم بیاید. می توانید یک ست از وزنه را با هم به اشتراک بگذارید و به طور متناوب از دستگاهها استفاده کنید.

دیر نکنید

اصلا خوب نیست که در کلاس های فیت نس گروهی یا جلسات تمرین شخصی دیر کنید، مربی نمی تواند جلسه را طولانی کند و همینطور مکانی که همیشه داشتید را ممکن است از دست بدهید.

با کیفیت کار کنید

شاید یکی از اهداف امسالتان شرکت در ماراتون باشد، اما خوب تمرین ماراتن با اسپرینت متفاوت است. قبل از اینکه ۳۰ دقیقه دیگر بخواهید بر روی تردمیل بدوید توجه کنید که آیا فرد دیگری به آن نیاز ندارد. نگران نباشید در هفته های آینده که کم کم به تمرینات خود اضافه می کنید باشگاه نیز خالی می شود.

منبع: فیتامین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *