فال روزانه

فال روز شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 7 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۷ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین فروردین ماه

امروز شما مجبور نخواهید شد با ناراحتی‌های جدی دست و پنجه نرم کنید، اما آنها در پس زمینه وجود دارند. از نظر معنوی شما حس و حال خوبی دارید، برای اینکه می‌توانید خوشی‌های خود را با دیگران سهیم شوید. اما نباید دوباره این کار را انجام دهید؛ شما باید محدودیت‌های خود را نیز قبول کنید و این موضوع در حین تفریح کردن امنی شما را تضمین می کند.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 7 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۷ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین اردیبهشت ماه

شما احتمالا باید برنامه‌هایتان را لغو کنید چنانکه در طول روز هم مشخص می‌شود به خاطر اینکه دستور کارهای شما تغییر می‌یابند. به خودتان اجازه انعطاف پذیری بیشتری بدهید برای اینکه اگر می‌بینید تعهدات قبلی تان دیگر به پیشبرد اهداف بلند مدت شما کمکی نمی‌کنند آنها را کنسل کنید. اگر دیگران از تغییر شیوه شما ناامید به نظر می‌رسند نگران نشوید. فقط آن کاری را بکنید که دل تان می‌گوید درست است، حتی اگر کسی را مایوس می‌کند. به نیازهای خود توجه کنید که باعث گسترده شدن روابط شما با دیگران در طولانی مدت می‌شود.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 7 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۷ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین خرداد ماه

شما امروز بین ایده‌های بلندپروازانه خود و تکالیف و مسئولیت‌های جدیدتان گیر افتاده‌اید. اگر کارهایتان که روی هم تلنبار شده را به امان خدا ول کنید، دیگر نمی‌توانید از هفته جدیدی که پیش رو دارید لذت ببرید. با غر زدن کاری از پیش نمی‌برید!! پس کار امروز را به فردا موکول نکنید؛ فقط تمرکز کرده و تا جایی که برایتان امکان دارد به کارهایتان برسید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 7 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۷ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین تیر ماه

 توجه کردن به کار و وظایف کاری اکنون برای شما از اهیمت ویژه‌ای برخوردار است، اما اگر امروز شما فکر کنید که کسی به کمک احتیاج دارد، نمی‌توانید بهش جواب رد بدهید. ممکن است شما بتوانید با باریک‌بینی خود بر این مشکل چیره شوید. البته کمک کردن به فردی که نیاز به کمک دارد کار اشتباهی نیست، اما اکنون قبول کردن محدودیتهایتان باعث می‌شود که این فرد ناامید نشود.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 7 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۷ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین مرداد ماه

 بیشتر اوقات انتظار داریم اتفاقات خوب تا ابد ادامه داشته باشند، ولی در واقع این گونه نیست. این سخن بدین معنی نیست که شما به دردسر می‌افتید؛ بلکه انرژی خیلی زیاد روزهای گذشته حالا در حال کمرنگ تر شدن هستند. اگر شما با دقت به زندگی گذشته خود نگاهی بیندازید، می‌بینید که حتی مواقعی که زیاد شور و هیجان نداشته‌اید، عشق همیشه در زنگی‌تان وجود داشته است. پس منتظر نمانید که اوضاع بهتر شود؛ عشقتان را با کسانی که می‌دانید شایستگی‌اش را دارند سهیم شوید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 7 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۷ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین شهریور ماه

با وجود اینکه شما می‌خواهید که کار درست را انجام دهید، به نظر می‌رسد مسئولیت‌هایتان کمتر پیچیده و دشوار باشند و از قلب تان پیروی می‌کنند. رابطه‌ای که اخیرا با کسی دارید ممکن است عمیق‌تر شود یا یک رابطه جدید را شروع خواهید کرد. شما تمایل ندارید که با احساسات‌تان بجنگید. به یاد داشته باشید، احساسات شما نمی‌توانند مانند یک خانه تغییر نمی‌کند،‌ پس سعی نکنید که آنها را پایدار نگاه دارید. به خودتان اجازه دهید تا آزادانه برقصید بدون اینکه مدام نگران نتیجه آن باشید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 7 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۷ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین مهر ماه

 شما امروز می‌خواهید بحث و گفتمانی هیجانی راه بیندازید، اما ممکن است تصادفاً باعث بروز سوء تفاهم شوید، مگراینکه قبل از باز کردن دهانتان به همه چیز فکر کنید!! الان شما زیاد تمایل ندارید کارهای لازم را انجام دهید، بنابراین قبل از اینکه شروع به کار کنید، زمانی را به استراحت کردن اختصاص بدهید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 7 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۷ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین آبان ماه

اگر چه بعضی از جنبه‌های یک گفتگوممکن است امروز ناشیانه و غیر استادانه باشد احتمالا بیشتر در این گفتگو موفقیت کسب میکنید تا درگیری و کشمکش! متاسفانه ممکن است مسئله ای باعث شود تا شما کنترل خود را از دست بدهید و ممکن است قادر نباشید که تا زمانیکه علت این نگرانی را کشف کنید آرام بگیرید. فقط به یاد داشته باشید نیازی نیست که همین الان پاسخ نهایی را پیدا کنید. تا زمانیکه در مسیردرست حرکت می‌کنید زمان بیشتری خواهیدداشت تا اینکه فقط به جست و جو بپردازید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 7 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۷ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین آذر ماه

آرزوهای بزرگ و آرمانی در سر داشتن شاید عاقبت کمی‌ ناامیدتان کند، چراکه ممکن است حوادثی که اتفاق می‌افتد به آن خوبی که شما در ذهنتان تصور کرده بودید نباشد. با وجود این شما می‌توانید کارهای خیلی زیادی انجام دهید و همین فعالیت و سازندگی شما بهتان کمک می‌کند نگرش های منفی مربوط به خود را اصلاح کنید. خودتان را با ایده‌آل‌هایتان مقایسه نکنید؛ به جای اینکه به کارهای ناتمام خود فکر کنید به کارهایی که انجام دادید فکر کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 7 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۷ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین دی ماه

روش دیگری ممکن است با سیاست های شما در تضاد باشد با این حال ایده چندان جالبی نیست که این اختلاف را به یک جنگ تمام عیار تبدیل کنید تا برتری خود را نشان دهید. حتی اگر روش شما بهتر است باز کردن این درگیری کمکی به شما نمی‌کند تا فرصتی که بدنبالش هستید را به شما بدهد؛ فقط موانع دیگری را سر راه شما ایجاد می‌کند. شاید این فرصت خوبی باشد که شما با کناره گیری از این موقعیت هوش و درایت خود را نشان دهید و برنامه خود را پیش ببریدو بعد دوباره وقتی همه آماده کار شدند شما هم تلاش خود را شروع کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 7 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۷ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین بهمن ماه

ممکن است شما حاضر نباشید که امروز در مواجهه با دیگری کوتاه بیایید،‌ حتی اگر این کار روشی نباشد که شما تاکنون داشته اید. شما احساس می‌کنید که دیگر هیچ راه برگشتی ندارید. انگار که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارید و مایلید که برای ایستادن پای عقاید و باورهای خود دست به هر کاری بزنید. بی شک  این کار قابل ستایش است، اما اطمینان پیدا کنید که فرضیه اخیرتان آنقدر مهم هست که قبل از اینکه خود را به خطر بیندازید فکر کنید که در قبال آن چه بدست می‌آورید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 7 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۷ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین اسفند ماه

 شما از نقش بازی کردن خسته شده اید مخصوصا اینکه نقش کسی را بازی می کنید که از شما خیلی جدی تر است و شما آن را دوست ندارید. اما امروز فرصت این را دارید که اثبات کنید تبدیل به یک آدم جدید و متعالی شده اید. زیاده از حد صادق بودن با دیگران ممکن است این روزها برای شما دردسر آفرین باشد. و الان متوجه شده اید که این تنها راه عاقلانه ایست که دارید. یک راه برای رسیدن به آن هدف این است که خود را در میان مردمی که بانشاط و عاطفی هستند رها کنید. از ته دل خندیدن بهترین درمان برای شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *