فال روزانه

فال روز دوشنبه 22 شهریور 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 22 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 22 شهریور 1395 برای متولدین فروردین ماه

 همه چیز به نظر خوب می‌رسد، اما شما قبل از اینکه بتوانید امکاناتی که در اطرافتان هست را ببینید مجبور هستید با نقطه ضعفهایتان نیز روبرو شوید. این سخن بدین معنی نیست که شما فقط می‌توانید یک گزینه برای انتخاب کردن داشته باشید و یا اینکه باید رفتار بخصوصی داشته باشید. این گفته مربوط به نگرش کلی شما است، اگر شما فکر می‌کنید که فرد موفقی هستید پس در واقع اینگونه هستید. فقط باید خیلی کار کرده تا این امکان به وجود بیاید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 22 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 22 شهریور 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

اگر امروز کارهایتان خیلی کند پیش می‌رود زیاد ناراحت نشوید. فقط در حالی که سرعت خودتان را بیشتر می‌کنید از کار کردن نیز لذت ببرید. اگر شما سعی کنید که خیلی سریع برنامه‌هایتان را مرتب کنید ممکن است ناامید بشوید، برای اینکه در عین حال که احساس خستگی می‌کنید انرژیتان نیز تحلیل می‌رود. در حال حاضر سعی کنید که نکات مبهم را برای خود از بین ببرید تا همه چیز خوب به نظر برسد؛ شما بعداً هم می‌توانید به کارهایتان برسید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 22 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 22 شهریور 1395 برای متولدین خرداد ماه

اگر امروز در محل کارتان گامی استوار و محکم بردارید بهتر می‌توانید کارکنید؛ تا آنجایی که می‌بینید تمام کارهایتان را زودتر از آنچه انتظار داشتید به پایان رسانده‌اید. قبل از آغاز هر پروژه جدیدی خوب است که مطمئن شوید تمام ابزار و تجهیزات را آماده کرده‌اید. قبل از اینکه شروع به کار کنید بیندیشید و مطمئن شوید که همه جوانب کار را در نظر گرفته‌اید. اگر قبل از هر کاری اول وظایفی که در خانه دارید را انجام دهید خود و دیگران را از یک دردسر و گرفتاری بزرگ نجات داده‌اید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 22 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 22 شهریور 1395 برای متولدین تیر ماه

 اکنون در چشمان شما برق هیجان انگیزی دیده می شود و توانایی شما در متقاعد کردن دیگران واقعاً کسانی را که به شما نزدیکند می ترساند. اگرچه لزوماً شما عصبانی نیستید، اما کاملاً مشخص است که شما حاضرید برای رسیدن به چیزهایی که دوست دارید بجنگید. اگر به نظر می رسد که دیگران به خاطر عملکردهای شما ناراحت شده اند، آنها را مطمئن کنید که شما قصد ندارید به کسی ضرر  بزنید و شما فقط به خاطر چیزهایی که کشف کرده اید بسیار احساساتی شده اید. سپس یک نفس عمیق کشیده و همه برنامه های خود را برایشان شرح دهید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 22 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 22 شهریور 1395 برای متولدین مرداد ماه

ممکن است شما وسوسه شوید که از یک درگیری شدید با یک دوست یا شریک صرف نظر کنید فقط به خاطر اینکه به طور ذاتی می‌دانید که تعاملات اخیر شما به مسیر درستی منتهی نمی‌شود. اما به این معنی نیست که روابط شما ناپایدار است؛ آن به این اشاره می‌کند که در خارج از حد و حدود خود رفتار می‌کنید. اما باید راهی پیدا کنید تا ناراحتی‌های اخیر شما را حل کرده و باعث شود شما سرکار خود برگردید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 22 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 22 شهریور 1395 برای متولدین شهریور ماه

 شما اکنون از مرحله راحتی و آسایش خارج می‌شوید و وارد مرحله‌ای می‌شوید که باید قوه ابتکار خود را نشان دهید. شاید شما دقیقاً نمی‌دانید که به کجا می‌روید، اما شما هنوز این قابلیت را دارید که هدایت کننده باشید.کارهای جدیدتان را بی سر و صدا آغاز نکنید. با دوستانتان ارتباط داشته باشید و با آنها در مورد کارهایتان صحبت کنید. در ماه‌های بعدی اتفاقات بهتری رخ خواهد داد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 22 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 22 شهریور 1395 برای متولدین مهر ماه

 ماه وارد چهارمین خانه تان یعنی خانه «پیوندهای خانوادگی» می‌شود و بهتان توصیه می‌کنیم امروز وظایف خانوادگی خود را انجام دهید. حتی اگر مجبورید به سر کار بروید، حتما راهی پیدا کنید که بخشی از وقت‌تان را با افراد خانواده تان بگذرانید. کوچکترین و ساده ترین کارهای خانه را همانند کارهایی مهم و لذت بخش انجام دهید، پس شما می‌توانید به این روش نگرش مثبت خانواده تان را همچنان حفظ کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 22 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 22 شهریور 1395 برای متولدین آبان ماه

امروز شما خیلى پرمشغله هستید و زیاد از این موضوع راضى نیستید، اما اطرافیانتان هم فعالیتهاى شما را محدود کرده‌اند و به شما فرصت زیاد کار کردن را نمى‌دهند. فراموش نکنید که نگرش‌هاى شما به اندازه چیزهاى دیگر مى‌توانند در خوشبختى شما تأثیر داشته باشند. اگر شما شکایت کرده و غر بزنید مطمئناً روز خوبى نخواهید داشت. اما اگر انرژى‌هاى مثبت را جذب کنید و آن را به دوستانتان هم انتقال بدهید روزى بسیار خوب و عالى خواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 22 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 22 شهریور 1395 برای متولدین آذر ماه

در حالی که زمام امور را از دست داده‌اید، بریاتان خیلی مهم است که یاد بگرید خونسردی خود راحفط کرده و شکیبا باشید. شما می‌دانید که چه کاری می‌خاوهید انجام دهدی، اما بی صبری شما مشکلاتی برایتان ایجاد می‌کند که نمی‌توانید آنزوری که دوست داشتید با سرعت به سمت جلو حرکت کنید. به جای گیر کردن در دام موانع و مشکلات، شما می‌توانید با آرام کار کردن و بیشتر احتیاط کردن آنها را از سر راه خود بردارید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 22 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 22 شهریور 1395 برای متولدین دی ماه

 امروز مقاومت کررن در برابر خرج کردن پولتان کاری درست و منطقی است، اما باید بدانید دلیلتان برای خرید نکردن چیست؟ اگر شما واقعاً می‌خاوهید پولتان را پس انداز کنید، پس صرف نظر کردن از خریدهای دلبخواهی خیلی مهم است. اما اگر شما پولتان را خرج نمی‌کنید که روزهای آنیده بتوانید بیشتر خرج کنید، پس باید قبل از اینکه این کار را بکنید خوب فکر کنید. شما فقط باید بر اساس اولویت و نیازتان محصولی را خریداری کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 22 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 22 شهریور 1395 برای متولدین بهمن ماه

 شما امروز احساس شلوغی و همهمه می‌کنید، انگار که دنیا به آتش کشیده شده است!! با این وجود هر چه که می‌گذرد اطمینان‌تان به خودتان کمتر می‌شود. حس و حال شما مدام در حال تغییر کردن است و به خاطر همین پیام‌های درهم برهم و پیچیده‌ای دریافت می‌کنید و همچنین در پنهان کردن احساسات‌تان زیاد موفق نیستید. بااین وجود به نفع‌تان است که بین مسائلی که سریع باید بهشان رسیدگی شود و اهداف بلند مدتان تعادل برقرار کنید. شما بیشتر از آنچه فکر کنید وقت دارید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 22 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 22 شهریور 1395 برای متولدین اسفند ماه

 هم زمان با قرار گرفتن ماه در دومین خانه‌تان به شما توصیه می‌شود که فعالیتهایی را انجام دهید که در نهایت باعث می‌شوند شما احساس خوبی داشته باشید. اما اگر بی‌ثبات باشید، نمی‌توانید به راحتی به خودتان اطمینان پیدا کنید. با وجود اینکه شاید نتوانید احساسات خود را تغییر بدهید اما می‌توانید شیوه‌هایی را که به وسیله آنها با دیگران برخورد می‌کنید را تغییر دهید. عملکردهای مثبت نتایح بهتری را به همراه دارند.

منبع : نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *