فال روزانه

فال روز سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 3 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۳ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین فروردین ماه

  شخصی که شما دنبالش می‌گشتید امروز می‌تواند با تشخیص دادن نیروی بخصوص و فوق العاده‌ای در شما، خوشحالتان سازد. شاید این نیرو به صورت برقی در چشمان شما باشد، برای اینکه شما اکنون انرژی‌ای را دریافت کرده‌اید که افق‌های فکریتان را گسترده می‌سازد و فکرتان را با تفکرات زیبا انباشته می‌سازد. وقتی که دیگران به شما توجه می کنند سعی نکنید که زیاد توضیح بدهید؛ اندکی ابهام آنها را در شک و تردید نگه خواهد داشت.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 3 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۳ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین اردیبهشت ماه

 شما احساس می‌کنید ناچارید کارهایی را انجام دهید که این کارها در واقع اصلاً وظیفه شما نیست. اما شما نمی‌توانید بدون اینکه مشکلی درست شود اقدامی بکنید. حتی اگر فکر می‌کنید با شما غیر منصفانه رفتار می‌شود بهتر است فعلاً کاری نکنید. پس سعی کنید کارهایی را انجام دهید که مجبور نشوید در مقابل دیگران مقاومت کنید، شما بعدها برای حل کردن این مشکل وقت کافی خواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 3 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۳ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین خرداد ماه

شما می‌خواهید که برای به تعادل رساندن کارهایتان اقدامی انجام دهید که در همین زمان ماه سرسخت در نشان شما به شما یادآوری می‌کند که وظایفی هم برای انجام دادن دارید. این کار ممکن است شما را به اساس زندگی برگرداند، اما شما دوست ندارید که آرزوهایتان را برای فردایی روشن تر بگذارید. محتاط ولی در عین حال خوش بین باشید، تا زمانیکه بحرانی را احساس کنید که بین وظایف گذشته شما و اهدافی که برای آینده دارید بوجود می‌آید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 3 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۳ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین تیر ماه

 شما امروز احساس می‌کنید که از خواب غفلت بیدار شده‌اید، برای اینکه در بخشهای مهمی از زندگیتان خیلی سریع عمل کرده‌اید. با وجود اینکه هم اکنون کیفیت کار شما بهتر شده است، اما برایتان لازم است که کارتان را متوقف کرده تا نتایج واقعی آن را نظاره کنید. اگر شما برای منتظر ماندن و فکر کردن زمان کافی ندارید، فقط پس از اینکه فهمیدید که تمام برنامه‌هایتان را طوری پرداخت کرده‌اید که بتوانید به رویاهایتان برسید، به راحتی می‌توانید خودتان را مقاعد کنید که انسان کاملی هستید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 3 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۳ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین مرداد ماه

شما اعتقاد دارید که اگر اصلاً تاریکی و هیچ چیز مبهمی‌وجود نداشته باشد – و یا حداقل هرکس یک چراق قوه دستش بگیرد و در ظلمات و تاریکی آن را روشن کند!! – شما شادتر خواهید شد. حالا شما تصمیم گرفته‌اید وقتی که قدرت آنها کم می‌شود خودتان رازها را کشف کنید. یادتان باشد که اصلاً خوب نیست از اعتماد دیگران سوءاستفاده کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 3 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۳ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین شهریور ماه

اگر شدت احساسات عاطفی شما نسبت به قبل بیشتر شود، بیشتر می‌توانید با دیگران روبرو شوید. حتی اگر شما به تنهایی سعی کنید که رابطه‌ای شیرین‌تر برقرار کنید، افراد دیگر شاید از این کار هراس داشته باشند. پنهان کردن احساسات به طور کامل تنها راه حل نیست، اما اگر اکنون این احساسات را به آرامی آشکار سازید بهتر از این است که مکنونات قلبی‌تان را بدون مانع محسوسی افشا کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 3 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۳ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین مهر ماه

 روزهایی که خورشید در اطراف یازدهمین خانه تان یعنی خانه آینده حرکت می‌کند، معمولاً برای شما روزی فوق‌العاده به حساب می‌آید. شما در حالیکه دنبال ماجراجویی می‌روید می‌خواهید بدانید در آینده چه اتفاقی می‌افتد. اما آنقدر در آینده زندگی نکنید که آنچه در حال حاضر پیرامونتان اتفاق می‌افتد را فراموش کنید. زمانی را با خانواده و دوستان گذراندن تنها راهی است که می‌تواند ذهن شما را دوباره در لحظه حال متمرکز کند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 3 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۳ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین آبان ماه

ممکن است امروز دوستان تان از شما ناامید شوند اما نیازی نیست که اوضاع را غیر از آن چیزی که هست کنید. در نهایت رفتار غیرمعمول آنهاست که شما را سرگرم و حتی هیجان زده می‌کند بنابراین نیازی نیست که مانع آنها شوید. سلاح امروز شما این است که به طور کلی همه را قبول دارید. اجازه دهید تا تکروی هر کس کاهش یابد و پلکانی شود برای تعاون و همکاری همه با هم!

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 3 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۳ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین آذر ماه

 استراحت و آرامش به نظر می‌رسد امروز بهترین کار برای شما باشد، اما بخش فعال زندگی شما ممکن است کمی بیشتر سرکشی کند و خودش را نشان دهد. شما دوست دارید که موقعیت کنونی را از دست ندهید. اطلاعات ارزشمند می‌تواند معنی متفاوتی از شکست و موفقیت بدهد. به چیزی که فکر می‌کنید در حال یاد گرفتن آن هستید اعتماد نکنید بلکه به چیزی که  تاکنون داشته اید تکیه کنید و به اینکه به چه چیزی باور دارید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 3 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۳ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین دی ماه

 بعضی وقت‌ها شما آسان‌گیرتر از چیزی که همیشه هستید ظاهر می‌شوید. به هر حال، امروز، شما مایل هستید که دیگران را از سر راه‌تان کنار بزنید فقط به خاطر اینکه زمان برای خودتان لازم دارید.اما این به این معنی نیست که شما اجتماعی نیستید. بلکه به این خاطر است که دوست ندارید یک شیاد را جلوی دیگری بیندازید تا احساس خوبی داشته باشد. سعی نکنید اعمال‌تان را توجیه کنید، فقط سعی کنید زمانی که با دیگران مهربان هستید این احساس واقعی و درست باشد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 3 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۳ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین بهمن ماه

اگر امروز کسی شما را مجبور به کاری کند شما احساس ناراحتی و ناخشنودی خواهید کرد، مشکل این نیست که هیچ کس انتظاری از شما ندارد، مسئله این است که شما بیش از آنکه دیگران فکر می کنند توانایی دارید. اما اگر شما توانایی ها و محدودیت های خود را نشناسید مشکلات تان بیشتر خواهد شد. از این شکایت نکنید که من نمی توانم عوض شوم، تغییر برایم سخت است! که این نارضایتی و شکایت شما از زندگی فقط اوضاع را بدتر می کند. به جای آن، اجازه دهید که دیگران بدانند که شما دارید چکار می کنید و بعد از آن بهترین کاری که می توانید انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 3 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۳ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین اسفند ماه

امروز که ماه کاملاً در نشانه شما قرار گفته است می تواند برای شما درس عبرتی باشد، به خصوص اگر لازم باشد که درس مهمی را از کیوان سخت کوش یاد بگیرید. شما می توانید تفریح و سرگرمی را به یکی دو روز دیگر موکول کنید، اما مسائل زیادی است که باید رویشان کار کنید و تا موقعی که آنها را تمام نکرده‌اید نباید دست از تلاش بردارید. سعی نکنید سختی‌های کار را پنهان کنید؛ بگذارید این شرایط آشکار باشند و دست به کار شوید. هرچه زودتر کارتان را شروع کنید زودتر هم تمامش می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *