بهره مندی از فواید ورزش یوگا با یک حرکت کلیدی

بهره مندی از فواید ورزش یوگا با یک حرکت کلیدی

برای بهره‌مند شدن از فواید ورزش یوگا نیازی نیست حرکات پیچیده و سخت این ورزش را در ست‌های مختلف تکرار کنید. تنها با انجام یک حرکت در روز می‌توانید انعطاف پذیری خود را بهبود بخشیده و با کشش عضلات به تمرکز خود در نفس کشیدن کمک کنید. همچنین حرکتی که در ادامه معرفی می‌کنیم می‌تواند به کسب آرامش بعد از یک روز شلوغ و خسته کننده کمک کند.

به گزارش عطارباشی  به نقل از وبسایت «تودی»، اغلب ما روز خود را در حال نشستن پشت رایانه سپری می‌کنیم و یا برروی مبل لم داده و به گوشی‌های خود خیره می‌شویم. این عادت‌ها منجر می‌شوند تا عضلات شانه‌ها و پشت‌مان سفت شوند. با انجام این حرکت ساده و سریع یوگا می‌توانید از شر سفتی عضلات خلاص شده و از فواید ورزش یوگا بهره مند شوید. می‌توانید این حرکت را بعد از بیدار شدن از خواب در صبحگاه، وقت ناهار در محل کار و یا شب در منزل انجام دهید.

فواید ورزش یوگا

راهنمای انجام حرکت

همانند تصویر یک پای خود را به سمت جلو برده و از زانو خم کنید، سینه را به سمت جلو داده و دستان را به بالای سر ببرید و پای دیگر را همانند تصویر در عقب قرار دهید. تا همینجا با انجام این حرکت باعث رهایی تنش در قسمت تاندون پا و باسن خود شده‌اید. در ادامه دست ها را پایین آورده، به پشت برده و با گرفتن انگشتان، دستان را در حالتی که در تصویر مشاهده می‌کنید نگه دارید. ۱۰ تا ۲۰ بار نفس بکشید و حرکت را با جابه‌جایی پاها تکرار کنید.

منبع: گیاه یاب

نویسنده مطلب:




پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.