داروهای گیاهیشربت و دمنوشعطارباشی و طب سنتی

نوشیدنی های لیمویی و لاغری

یکی از مهم ترین خواص لیمو ترش چربی سوزی آن است. اگر می خواهید در کنار حفظ تندرستی، تناسب اندام نیز داشته باشید، نوشیدنی های چربی سوز از ترکیب لیمو ترش و دیگر موادغذایی تهیه کنید و بنوشید

سرکه ی سیب و لیمو ترش

سرکه ی سیب و لیمو ترش دارای ترکیباتی چربی سوزهستند، به همین دلیل با مصرف ترکیب این دو ماده می توانید خیلی زود و با حفظ سلامتی لاغر شوید.

به این منظور عصاره ی یک برش لیموی تازه را با مقداری سرکه ی سیب مخلوط کنید و قبل از هر وعده ی غذایی مقداری از آن را بنوشید.

تخم شربتی و لیمو ترش

تخم شربتی پروتئین ، آهن، پتاسیم و کلسیم فراوانی دارد ، همچنین دارای یک ماده ی معدنی به نام “بورون” است که باعث انتقال کلسیم به استخوان ها می شود. ترکیب تخم شربتی و لیمو ترش یکی از بهترین نوشیدنی ها برای کاهش وزن است. دانه های ژلاتینی تخم شربتی بدون کالری اند و تا مدت ها شما را سیر نگه می دارند.

به این منظور یک قاشق تخم شربتی را در یک لیوان بزرگ آب گرم بریزید و اجازه دهید یک ساعت بماند، سپس عصاره ی نصف لیموی تازه را به آن اضافه کرده و روزی دو وعده (قبل از ناهار و شام) از آن بنوشید.

جعفری و لیمو ترش

نوشیدن روزانه ی یک لیوان مخلوط جعفری و لیمو ترش با معده ی خالی، میزان سوخت و ساز بدن را 40درصد افزایش می دهد. مقداری جعفری را ریز خرد کرده، سپس عصاره ی یک عدد لیمو ترش و مقداری آب به آن اضافه کنید. این معجون را تا پنج روز با معده خالی بنوشید، سپس یک استراحت 10 روزه به بدنتان بدهید و بعد دوباره این نوشیدنی را مصرف کنید.

منبع: مجله نیک ونو / شماره40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *