فال روزانه

فال روز چهارشنبه 8 دی 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 8 دی 1395

– فال روزانه در روز 8 دی 1395 برای متولدین فروردین ماه

امروز ماه در دوازدهمین خانه شما یعنی خانه اسرار و رازها قرار دارد و به شما یادآوری می‌کند که شما توانایی پنهان کردن عمیق ترین و اساسی‌ترین نیازهای خود را دارا هستید. اما درعین حال ماه در سومین خانه‌تان یعنی خانه ارتباطات با بهرام روبرو می‌شود و ترس از واکنش دیگران شاید باعث شود که خودتان را از دیگران جدا نکنید. ابتدا به تمام دلایلی که برای پنهان کردن برنامه‌هایتان در سر دارید خوب فکر کنید، بعد راحتی و آسایش خود را در نظر بگیرید و آنچه را که صلاح می‌دانید با اطرافیانتان در میان بگذارید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 8 دی 1395

– فال روزانه در روز 8 دی 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز دیگران از شما انتظارات زیادی دارند، چرا که ماه و پلوتو احساسات شما را تحریک می‌کنند. شما تا حالا انگار در تورهای جادویی مرموز سیر می‌کردید، ولی حالا وقت این است که درمورد کارهایی که پیش رو دارید تصمیم جدی بگیرید. ولی شما نمی‌توانید سرعت روند کاری خود را تندتر کنید، پس ناامیدی را کنار گذاشته و سعی کنید با دیگران ارتباط برقرار کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 8 دی 1395

– فال روزانه در روز 8 دی 1395 برای متولدین خرداد ماه

 از اینکه به دیگران بگویید چه حس می‌کنید نترسید، اما مهربانی و با محبت بودن را فراموش نکنید. چراکه در غیر این صورت آنها ازتان فراری می‌شوند! اگر همین طوری ادامه دهید روز خوبی در انتظارتان است، فقط نباید خیلی هیجان زده شوید، زیرا قبل از اینکه بتوانید به هدفتان برسید بی خودی خودتان را خسته خواهید کرد. اگر بخواهید با آرامش کارهایتان را به تاخیر بیندازید تا چیزهای بهتری نصیبتان شود به مشکل برخواهید خورد، اما اگر شروع به کار کنید تا چند روز آینده آنها رابه دست خواهید آورد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 8 دی 1395

– فال روزانه در روز 8 دی 1395 برای متولدین تیر ماه

در حالیکه شما مدافع انقلاب و اعتراض کردن هستید، برای به ثمر نشستن ایده‌های بزرگتان بیش از اندازه تلاش می‌کنید. شما می‌توانید امکانات شگفت‌انگیزی که در همه جا وجود دارد را ببینید. صحبتهای روحیه دهنده شما به افراد دیگر هم انگیزه داده است که در این جستجو با شما همراه شوند. اجازه ندهید این لحظه بدون اینکه اولین قدمتان را بردارید سپری شود، این قدم هر چقدر هم که کوچک باشد، در آینده نتایج فوق العاده‌ای خواهد داشت.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 8 دی 1395

– فال روزانه در روز 8 دی 1395 برای متولدین مرداد ماه

شما می‌خواهید دیگران و تمام اطرافیان‌تان متوجه کارهای سختی که شما انجام می‌دهید باشند. کار شما شاید سخت باشید اما تمام افراد در تمام ممالک مانند شما در حال تلاش کردن هستند پس نباید این تفکر را داشته باشید که شما از بقیه افراد فعالیت‌های بیشتری را انجام می‌دهید و به خود مغرور شوید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 8 دی 1395

– فال روزانه در روز 8 دی 1395 برای متولدین شهریور ماه

 شما امروز ایده‌ای شگفت‌آور به همراه برنامه کاری بزرگی برای اجرا کردن آن دارید. اما همین که شروع به کار کنید، می‌توانید بفهمید که برای به حقیقت پیوستن رویایتان نیاز به یک استراتژی متفاوت دارید. متأسفانه ممکن است شما تا زمانی که انرژی خیلی زیادی را برای این ایده خود تلف کرده‌اید اشتباه خود را نپذیرید. اکنون انعطاف‌پذیری می‌تواند برای شما حکم اسلحه‌ای نهانی را داشته باشد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 8 دی 1395

– فال روزانه در روز 8 دی 1395 برای متولدین مهر ماه

اگر امروز دوست یا شریک تان عصبانی باشد،‌ شما این توانایی را دارید که او را آرام کنید. شما از این نمی‌ترسید که دیگران را تشویق کنید تا مطابق نظرات شخصی خود حرکت کنند و زمینه اصلی زندگی خود را پیدا کنند، به جای اینکه بر تفاوت‌های کاملا آشکار متمرکز شوند. اکنون به دنبال راه حل‌های محافظه کارانه نباشید. به یاد داشته باشید که شما می‌توانید امروز یک مصلح واقعی باشید، البته اگر مایل باشید که ریسک کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 8 دی 1395

– فال روزانه در روز 8 دی 1395 برای متولدین آبان ماه

  امروز شما با کارهای زیادی مواجه هستید و کار سخت شما ممکن است مقداری خسته کننده باشد. به هر حال طفره رفتن از آنها موجب می‌شود که هیچ کاری انجام نشود، و شما تا زمانیکه وظایف تان را کاملا انجام ندهید نتوانید از تعطیلات آخر هفته خود لذت ببرید.خوشبختانه،‌برداشتن گامی‌استوار که تمام طول روز بتوانید آن را ادامه دهید برایتان بسیار مناسب تر از گرفتن یک جایزه جالب توجه است.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 8 دی 1395

– فال روزانه در روز 8 دی 1395 برای متولدین آذر ماه

 شاید شما اکنون ترجیح می دهید که به خاطر دوستانتان متحمل ضرر و زیان بشوید یا اینکه ترجیح می دهید به خاطر درگیر شدن در یک کار گروهی از مسائل شخصیتان فاصله بگیرید. به هرجهت، اکنون ماه در یازدهمین خانه ارتباطات شما قرار دارد و به شما قدرت می دهد که به نیازهای شخصیتان پرداخته و آگاهی احساسی خود را با دیگران سهیم شوید. پس اکنون فرصت آموزش دادن به هم سن و سالان خود را از دست ندهید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 8 دی 1395

– فال روزانه در روز 8 دی 1395 برای متولدین دی ماه

به جای اینکه هر موضوعی را بارها و بارها تجزیه و تحلیل کنید، سعی کنید که با یک روش خوب شروع به فعالیت کرده و بعد ببینید که چه اتفاقی می‌افتد. افکارتان فقط می‌توانند شما را به دوردستها ببرند و واقعاً به هیچ روشی نمی‌توانند به شما بگویند که دیگران اکنون در مقابل عمل شما چه واکنشی نشان خواهند داد. بهترین نتایج ممکن را در ذهن تصور کنید؛ فقط زمان می‌تواند به شما نشان دهد که نقشه‌های شما مؤثر بوده است یا نه.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 8 دی 1395

– فال روزانه در روز 8 دی 1395 برای متولدین بهمن ماه

  هم اکنون فکر کردن به مقوله‌های عالی و بزرگ درمورد آینده امری طبیعی است، اما این موضوع دلیل نمی‌شود فکر ما مغشوش نشود. عجیب اینکه اگر پاهایتان روی زمین باشد و بلند پروازی نداشته باشید، احتمالاً استدلالات شما کامل خواهند بود. در برابر کسانی که ایده‌های شما را قبول ندارند مقاومت کنید. سعی نکنید خودتان را همرنگ جماعت سازید؛ بهتر است که از ایده‌های خودتان پیروی کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 8 دی 1395

– فال روزانه در روز 8 دی 1395 برای متولدین اسفند ماه

 نگران بودن در مورد کمبودها و چیزهایی که ندارید برای شما اتلاف انرژی به همراه دارد، اما امروز شاید شما قادر نباشید که به راحتی صداهایی که در مغزتان پیچیده را خاموش کنید. این صداها برای شما بسیار آشنا هستند. تشخیص دادن چگونگی شرایطتان در حال حاضر با گذشته متفاوت است، درحالیکه برانگیخته شدن ترسهای شما کمک می کند که فراتر از این موضوع و رو به پیشرفت حرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *