فال روزانه

فال روز شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 13 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 فقط زمانی که شما از نادیده گرفته شدن احساسهایتان ناراحت می‌شوید، توجه دیگران به سمت شما جلب می‌شود. اما باز هم ممکن است که شما به اندازه‌ای که آرزو داشتید احساس راحتی نکنید. خوشبختانه شما قادر خواهید بود به حد کافی خودتان را مطرح کنید در حالی که برخی از بخشهای وجود خود را هنوز مخفی نگاه داشته‌اید. مقاومت کردن در برابر رازهای زندگیتان هنوز می‌تواند منشأ اولیه آسایش خاطر شما باشد.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 13 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

 شما مدام در فکر منفعت‌های مالی هستید، بهتر است این افکار را از خود دور کنید زیرا تا زمانی که در این افکار به سر می‌برید نمی‌توانید به جایگاه مناسبی برسید. زیرا برای شروع هر گامی‌در ابتدا به نتیجه‌های مالی که در آینده برای شما در بر خواهد داشت می‌اندیشید و این طرز فکر درستی نمی‌باشد زیرا در این صورت شما هیچگاه، هیچ کاری را آغاز نمی‌کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 13 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

 حتی اگر شما کاملاً هم از خواب بیدار شده باشید برایتان سخت است که رویای شب گذشته‌تان را فراموش کنید. به جای اینکه سعی کنید این خواب را فراموش کنید، سعی کنید که پیامهایی را که ضمیر ناخودآگاهتان به ضمیر خودآگاه شما می‌فرستند را دریافت کنید. حتی اگر این پیامها دفعه اول به نظرتان مهم نبودند ولی حتماً به آنها توجه کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 13 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

شما امروز می‌توانید نسبت به وظایفتان در خانه خیلی آزادانه و بی قید رفتار کنید، اما این بدین معنی نیست که باید از انجام دانشان اجتناب کنی.  باوجود اینکه دوست دارید امروز را با تفریح کردن بگذرانید، ولی شاید مجبور شوید کارهایی که دیگران نیمه کاره رها کرده‌اند را انجام دهید. امروز اگر یکی از اطرافیان‌تان به قولی که داده است عمل نکرد تعجب نکنید. شما خودتان می‌دانید که بعضی وقتها بهتر است که به تنهایی کاری را انجام دهید!

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 13 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

ماه کامل امروز تضاد کاملی در نشان بیکران شما ایجاد می‌کنند. حتی اگر شما باید به عنوان بخشی از “گروه” باشید مجبور هستید که برای آنکه واقعاهستید بایستید. اما در این کار افراط نکنید؛ با خودتان صادق باشید بدون اینکه لازم باشد که بعدا ساکت شوید. شما الان بین اینکه منعطف باشید یا نه در تردید هستید. تمرین کردن میانه رو بودن تاثیر مثبت و مهمی بر روز شما خواهد داشت.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 13 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

شما امروز بین آرزویتان برای انگیزش درونی و نیازهایتان برای یک استراحت آرام و ساده احساس آشفتگی می‌کنید. اما حتی زمانی که تنها هستید برای اینکه کتابی را برداشته و در مورد موضوعی که مورد علاقه‌تان است چیزی بیاموزید، تردید به خود راه ندهید. کسب کردن اطلاعات جدید به وسیله مطالعه و صحبت کردن با دیگران همچنین می‌تواند بذرهای هوشمندی را در شما بارور کند.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 13 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 با وجود اینکه شما این توانایی را دارید که کاری را به دقت بررسی کرده و آن را به معانی تشکیل دهنده‌اش تقسیم کنید، اما سعی کنید تا  آن را به کاری زیادی تبدیل نکنید و به خود نگویید که باید آن را حتما همین الان انجام دهید. به پایان رساندن کاری که اخیرا قول آن را داده بودید بسیار مهم است، اما لازم نیست که شما نیروی تان را به این خاطر هدر بدهید که به هر کس که می‌رسید درباره کارتان به او توضیح دهید. زیاد مهم نیست که امروز جلب توجه کنید، فقط کارتان را انجام دهید و ببینید کار بعدی تان چیست.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 13 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 هر قدر که رویاهای شما به واقعیت نزدیک‌تر می‌شوند، شما نیز بیشتر انگیزه خود را از دست می‌دهید. امروز آروزهای شما می‌توانند دید شما را به روی دنیای زیبا و غریبه‌ای بگشایند، اما هرچقدر که شما به مراحل پایانی نزدیک‌تر می‌شوید، نسبت به انتخابی که کرده‌اید نامطمئن‌تر می‌شوید. فراموش نکنید که هم اکنون مرز باریکی بین رویا و واقیت وجود دارد، و شما به راحتی می‌توانید آن را تغییر بدهید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 13 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

 شما امروز احساس می‌کنید که از خواب غفلت بیدار شده‌اید، برای اینکه در بخشهای مهمی از زندگیتان خیلی سریع عمل کرده‌اید. با وجود اینکه هم اکنون کیفیت کار شما بهتر شده است، اما برایتان لازم است که کارتان را متوقف کرده تا نتایج واقعی آن را نظاره کنید. اگر شما برای منتظر ماندن و فکر کردن زمان کافی ندارید، فقط پس از اینکه فهمیدید که تمام برنامه‌هایتان را طوری پرداخت کرده‌اید که بتوانید به رویاهایتان برسید، به راحتی می‌توانید خودتان را مقاعد کنید که انسان کاملی هستید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 13 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

 بر عهده گرفتن یک مسئولیت با استفاده از تشریح کردن مراحل پیشرفت تحلیلی‌تان یک تاکتیک مفید است، اما دانستن اینکه چه وقت باید صحبت کردن هوشمندانه خود را متوقف کنید لازم و حیاتی است. امروز نوع فعالیتهای شما اهمیتی اساسی دارند و کارهایتان بیشتر از گفته‌هایتان مقصود شما را بازگو می‌کنند. فقط سعی کنید که ترس و واهمه به شما رخنه نکند. در عوض در برنامه‌ریزی‌هایتان از روش و متد خاصی پیروی کنید و در حین فعالیت کردن باریک بین باشید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 13 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

  رویای شما این است که بتوانید موارد غیر قابل اجتناب را به تعویق بیندازید. اما در واقع این خیال جزئی از تصورات و رویاهای شماست. اگر می‌خواهید که همیشه کار درست را انجام دهید مخصوصا زمانی در موارد بسیار مهمی مانند وضعیت اقتصادی و مالی،‌ سعی می‌کنید که راحت ترین کار را انتخاب کنید. راه حل‌های موقتی به همان مقدار مشکل ساز است که کنار کشیدن از موقعیت،‌ پس مبارز درونی تان را به کمک بگیرید و لحظه حال را اداره کنید چون این تنها فرصتی است که شما دارید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 13 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

ممکن است رئیس شما یا یکی دیگر از مقام‌های ما فوق بهتان گفته باشد که بخشی از برنامه‌ریزی‌هایتان غلط بوده است. متأسفانه آنها وقتی دارند شما را سرزنش می‌کنند، خیلی قصدشان خیرخواهانه نیست. به علاوه شما خیلی حساس و شکننده هستید و نمی‌توانید به خوبی جواب این اظهار نظر منفی را بدهید. اما فکرتان را درگیر این موضوع نکنید. شما قول داده بودید که این موضوع را به کسی نگویید و الان هم وقت کافی ندارید که بخواهید خودتان را ناراحت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *