فال روزانه

فال روز یکشنبه 14 آذر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 14 آذر 1395

– فال روزانه در روز 14 آذر 1395 برای متولدین فروردین ماه

  در چند روز گذشته شما مجبور شدید شخصیت خود را تجزیه و تحلیل کنید. تغییراتی شدید اما آرام در طور راه مجبورتان می‌کند در مورد اهداف زندگی خود جدی‌تر باشید. لازم نیست در فکر ایجاد کردن تغییرات فوری در سرتاسر جنبه‌های زندگی خود باشید، اما سعی نکنید از چیزهای بدیهی و غیر قالب اجتناب فرار کنید. ایجاد کردن تغییراتی کوچک در اهداف بلند مدت‌تان امری اجتناب ناپذیر است. اما اگر سنجیده و آرام این کار را بکنید باید دلیلی برای پیشرفت‌های اصلی شما شود.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 14 آذر 1395

– فال روزانه در روز 14 آذر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 امروز زیاد دوست ندارید با وظایف و مسئولیت‌های خود روبرو شوید، اما نمی‌توانید به راحتی هم از کنارشان بگذرید. اگر بخواهید برای فردا مسئولیت‌های بیشتری را قبول کنید، نیاز به وقت بیشتری دارید، بنابراین این کار را بهتان توصیه نمی‌کنیم چرا که ممکن است از عهده اش برنیایید. درعوض تا جایی که می‌توانید کارهایی که قبلاً در دست گرفته‌اید را تمام کنید تا وقت برای تفریح کردن هم داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 14 آذر 1395

– فال روزانه در روز 14 آذر 1395 برای متولدین خرداد ماه

امروز بیشتر از همیشه مایل هستید که دوستان تان همراهی تان کنید. در حقیقت الان برای شما بسیار راحت است که برنامه تان را کنار بگذارید و طبق نظراتی که دیگران به شما پیشنهاد می کنند عمل کنید. اما شما بهتر است برای خود روشن کنید که دیگران کجای قضیه قرار دارند. اگر این کار را نکنید؛ ممکن است آشفتگی شما بیشتر شود و دیگر مایل نباشید که شخص دیگری برای آینده تان تصمیم بگیرد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 14 آذر 1395

– فال روزانه در روز 14 آذر 1395 برای متولدین تیر ماه

  هم اکنون وارد شدن به یک رابطه دوستانه جدید مزایای خیلی زیادی برای شما دارد. اما گر به جزئیات بی توجه باشید، کارهای خیلی ارزشمند شما ضایع خواهد شد. فضایی خیلی رمانتیک که همه چیز رویایی به نظر می‌رسد ایجاد نکنید. داشتن افکار مثبت معجزه آسا خواهد بود، اما این افکار نمی‌تواند جایگزینی برای کارها و مسئولیت‌های به حساب بیاید! پس پاهایتان باید روی زمین باشد و واقع بین باشید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 14 آذر 1395

– فال روزانه در روز 14 آذر 1395 برای متولدین مرداد ماه

 یک نفر شما را تحت فشار قرار می‌دهد که مسیر نهایی خود را انتخاب کنید، اما شما هرقدر بیشتر تحت فشار قرار می‌گیرید بیشتر عقب نشینی می‌کنید. متاسفانه شما امروز می‌توانید از کسانی که حامل خبرهای بد هستند چیزهای مهمی یاد بگیرید، اما شاید وسوسه بشوید قبل از اینکه آنها خبرشان را بگویند دهانشان را ببندید. باید چشم خود را به روی حقایق باز کنید، حتی اگر چیزهایی باشند که دلتان نخواهد آنها را بشنوید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 14 آذر 1395

– فال روزانه در روز 14 آذر 1395 برای متولدین شهریور ماه

 شما هنوز کارهای ناتمام زیادی دارید و تا موقعی که آنها را تمام نکرده اید نمی‌توانید استراحت کنید. خوشبختانه هم اکنون تمرکز کردن بر روی وظایتان زیاد کار سختی نیست. شما باید تعادلی منطقی بین مسئولیت پذیر بودن بی‌تفاوت بودن برقرار کنید. شما با شناختن هر دو جنبه ذات خود می‌توانید در عین حال که کار می‌کنید از کارتان لذت هم ببرید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 14 آذر 1395

– فال روزانه در روز 14 آذر 1395 برای متولدین مهر ماه

رفتارهای عجیب و غریب خود شما می‌تواند بیشتر از رفتر بی‌ثبات یک فرد دیگر برای شما دردسرساز باشد. خبر خوب این است که افراد دیگر به سرعت شما در حال تغییر دادن رفتارهایشان هستند. و خبر بد این است که با وجود این تغییر  وادار کردن دیگران برای تلاشی دوطرفه می‌تواند کار سختی است. صبر کردن برای شما بهتر از کشمکش داشتن است.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 14 آذر 1395

– فال روزانه در روز 14 آذر 1395 برای متولدین آبان ماه

 امروز در یازدهیمن خانه شما کسوف رخ داده است و در برنامه کاری شما تغییراتی رخ داده است. برنامه ریزی کردن برای فعالیتهای اجتماعی آینده تان به شما این امکان را می دهد که آرامش بیشتری داشته و شادتر باشید. اما در آخرین لحظه شما تصمیم می گیرید که آزادانه عمل کنید. البته انجام دادن وظایفتان در درجه اول اهمیت قرار دارد، اما وقت گذرانی با دوستان وقتی که بالاخره شروع به کار کردن کردید واقعاً می تواند به شما کمک کند روز پربارتری داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 14 آذر 1395

– فال روزانه در روز 14 آذر 1395 برای متولدین آذر ماه

شما امروز احساس می‌کنید که دیگر وقتی برایتان باقی نمانده است و باید قبل از اینکه کار جدیدی شروع کنید کارهای قبلی خود را تمام کنید. انجام دادان کارهایی که دوست دارید مشکل است، چراکه یا وقت کافی ندارید یا امکاناتش را ندارید. امروز کم کردن برنامه‌های تان لازم و حیاتی است، پس تا خودتان را از پا نینداخته‌اید هرچه زودتر این کار را بکنید. سخت گیری‌های شما نسبت به خودتان شاید برایتان خوشی و تفریح زیادی به همراه نداشته باشد، اما شانس موفقیتتان را بیشتر می‌کند.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 14 آذر 1395

– فال روزانه در روز 14 آذر 1395 برای متولدین دی ماه

شما امسال خیلی تلاش کرده‌اید که موقعیت خود را از نظر حرفه‌ای بالاتر ببرید. باوجود این امروز از این همه کار سخت خسته شده‌اید. به احساسات خود خیلی توجه کنید، چرا که شما اصلا از ناامیدی و یاس که در حال رشد کردن و بزرگ شدن است آگاه نیستید. این ناامیدی در آخر راه می‌تواند مشکلتان خیلی زیادی را به وجود آورد. پنهان کردن ناامیدی تان شاید برای مدت کوتاهی جواب بدهد، اما در دراز مدت ممکن است باعث خشم و عقده‌های فروخورده و یا حتی ناراحتی‌های عاطفی شود. سهیم کردن یک دوست در احساسات‌تان بهتان کمک می‌کند تا فشاری که روی خود احساس می‌کنید را کم کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 14 آذر 1395

– فال روزانه در روز 14 آذر 1395 برای متولدین بهمن ماه

 این روزها برای شما فهم این موضوع که سرنوشت شما را به کجا می‌کشاند سخت شده است، اما شما اعتقاد دارید که اگر محض اطمینان این موضوع را بفهمید شادتر خواهید شد. تفکرات شما بیشتر به سمت وظایفتان متوجه است، بنابراین برایتان سخت است راه حلی برای ناراحتی‌هایتان در ذهن مجسم کنید. عجیب اینکه قبول کردن واقعیت- حتی اگر مطابق با ایده‌آل‌های شما نباشد- شما را از این بی حس و حالی در خواهد آورد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 14 آذر 1395

– فال روزانه در روز 14 آذر 1395 برای متولدین اسفند ماه

عطارد حُقه باز خطوط ارتباطی دَرهم بَرهمی دارد و سعی می‌کند که پیام‌هایی را به اورانوس استوار برساند. متاسفانه، شما نمی‌توانید اکنون به افکارتان اعتماد کنید؛ به خاطر اینکه قادر نیستید که تشخیص دهید کدام درست و کدام غلط است. می‌توانید از فرضیات‌تان استفاده کنید که درباره این اطلاعات گم شده تنها راهی است که دارید. اما نتیجه‌تان به خیال نزدیک‌تر است تا با واقعیت. تا می‌توانید مشغول باشید، اما تا زمانی که هوا برای‌تان صاف و یک‌دست شود صبر کنید تا بتوانید موضع جدیدی برای موضوعی خاص اتخاذ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *