فال روزانه

فال روز یکشنبه 23 آبان 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 23 آبان 1395

– فال روزانه در روز 23 آبان 1395 برای متولدین فروردین ماه

 امروز یک روز خیلی خیلی پر مشغله خواهد بود!! چنانکه حتی انجام دادن کارهای معمولی روزانه به صورت معضلی پیچیده در خواهد آمد. شاید شما به فکر ساده‌تر کرده کارهای خود هستید، ولی باید بدانید با کمتر کردن فعالیت‌هایتان وضعتان فرقی نمی‌کند! به جای اینکه به خاطر کارهایی که نمی‌توانید تمام‌شان کنید عصبانی شوید، نفسی تازه کرده، آرامش داشته باشید و سعی کنید به بهترین نحو وظایف خود را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 23 آبان 1395

– فال روزانه در روز 23 آبان 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز احساس می‌کنید که یک نفر با شما مخالف است و برضد شما عمل می‌کند، اما نمی‌توانید همین الان منشأ این مشکل را پیدا کنید. اگر دلیل این کار رفتار خودتان بوده باشد، شما دوست دارید انها به جای اینکه زندگی شما را سخت کنند جلو بیایند و با شما حرف بزنند. راحت ترین راه حلی که به ذهنتان می آید شاید موثر نباشد. بنابراین شما قبل از اینکه جواب خود را پیدا کنید، باید خود را برای یک رقابت سخت آماده کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 23 آبان 1395

– فال روزانه در روز 23 آبان 1395 برای متولدین خرداد ماه

امروز چیزی به ذهن شما می‌رسد، و به شما اجازه می‌دهد که خود را در راه جدید و متفاوتی ببینید. این اتفاق ممکن است برای افزایش اعتماد به نفس شما خوب باشد، اما اعتماد به نفس تازه بدست آمده شما ممکن است زیاد طولانی مدت نباشد مگر اینکه شما برنامه‌ها و نقشه‌های خود را به عمل درآورید. شما نیازی به این ندارید که دنیای خود را در آتش بریزید. تنها به این نیاز دارید که با خودتان پیمان محکمی ببندید که به بهترین وجه ممکن برای رسیده به اهداف تان تلاش کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 23 آبان 1395

– فال روزانه در روز 23 آبان 1395 برای متولدین تیر ماه

شاید فکر کردن منطقی بهتان جوابی را بدهد، اما صدای درونتان چیز دیگری را می‌گوید! به جای اینکه برای فهمیدن اتفاقات روی داده در دور و برتان تفاوتهای این دو نگرش را حل کنید، سعی کنید فقط از هر دوی آنها آگاهی داشته باشید. حتی اگر برای تصمیم گیری از طرف یک نفر دیگر تحت فشار قرار گرفتید، تنها چیزی که لازم است بهش بگویید این است که هنوز برای تصمیم گیری آمادگی ندارید. در روز دوشنبه بعد از کسوف ماه کامل شما به جوابتان خواهید رسید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 23 آبان 1395

– فال روزانه در روز 23 آبان 1395 برای متولدین مرداد ماه

 شما هم اکنون کمی‌عصبانی هستید! برای اینکه می‌دانید ماندن سر قولتان و تمام کردن کارهایی که متقبل شده‌اید چقدر اهمیت دارد. اما امروز وسوسه خوشگذرانی کردن بیشتر جلوه می‌کند و شما تاب مقاومت خود را از دست می‌دهید. خوشبختانه شما قادر هستید آنقدر سخت کار کنید که هم به کارهای قبلی خود برسید و هم برای انجام دادن برنامه‌های جدی تر وقت کافی پیدا کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 23 آبان 1395

– فال روزانه در روز 23 آبان 1395 برای متولدین شهریور ماه

اگرچه شاید شما امروز دوست داشته باشید که به تفریح کردن بپردازید، اما لازم است که زمانی را برای ایستادگی کردن در برابر کسی که به شما نزدیک است اختصاص دهید. عاقلانه است که به جای اینکه به او فرصت بدهید تا در خفا کارهایش را انجام دهد با او در مورد کارهایش صحبت کنید. زمانیکه شما آنها را آشکار می‌کنید باعث می‌شوید که تاحدودی نگرشهای منفی‌اش را از دست بدهد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 23 آبان 1395

– فال روزانه در روز 23 آبان 1395 برای متولدین مهر ماه

شما امروز برای توازن برقرارکردن بین کار و تفریح انرژی خیلی زیادی صرف کرده‌اید، اما هنوز هم برای اینکه به آرامش برسید کارهای زیادی باید انجام دهید. غرغرکردن به خاطر برنامه‌هایی که دارید باعث خوشحال‌تر شدن شما نمی شود. حتی اگر احساس تنبلی می‌کنید، سریع از جایتان بلند بشوید و به کارهایتان برسید. به جای اینکه درصدد پیدا کردن راه‌هایی برای فرار کردن از زیر بار مسئولیتهایتان باشید، روشهایی برای شاد بودن و لذت بردن پیدا کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 23 آبان 1395

– فال روزانه در روز 23 آبان 1395 برای متولدین آبان ماه

ممکن است شخصی از اطرافیان شما شخصیت واقعی خود را نشان ندهد یا حداقل این طور به نظر می‌رسد. ذهن شما بدنبال کشف چیزهایی است که نمی‌دانید. شاید به سرانجام کارهایی می‌اندیشید که دیگران برضد شما انجام می‌دهند. این لزوما یک بیماری روحی روانی نیست و به آن بدی هم که شما فکر می‌کنید به نظر نمی‌رسد. حتی با بهترین مقاصد نیز ممکن است امروز واقعیتات تبدیل به مجموعه‌ای از پیچیدگی‌ها شود. خوشبختانه شما قادر هستید که با کمی‌تمرکز به کارهایتان سروسامان دهید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 23 آبان 1395

– فال روزانه در روز 23 آبان 1395 برای متولدین آذر ماه

 اعتماد کردن به یک داستان خوب کاری کاملاً جذاب است، اما شما باید بیشتر مواظب باشید، برای اینکه سادگی و بی‌تجربگی شما هم کنون می‌تواند باعث فریب خوردن شما شود. به دیگران انگیزه دادن برای اعتمادکردن به خودشان کار پسندیده‌ای است، اما سادگی مبرهن شما می‌تواند به افراد دیگر برای فریفتن شما شهامت دهد. امروز به ندای درونتان بیشتر از حرفهای دیگران گوش کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 23 آبان 1395

– فال روزانه در روز 23 آبان 1395 برای متولدین دی ماه

ملاقات با یکی از دوستان و یا یکی از آشنایان سابق می‌تواند احساس اعتماد به نفس را در شما بالا ببرد. به نظر می‌رسد که اطمینان دیگران اکنون به شما بیشتر از این است که شما راجع به خودتان دارید. این به این خاطر نیست که اعتماد به نفس شما ضعیف است؛ موضوع این است که شما واقعا نیاز به این دارید که سعی کنید با شخص دیگری غیر از کسانی که از شما انتظاراتی دارند ملاقات کنید. اگر احساس اعتماد به نفس شما ضعیف شده، باید سعی کنید کمی‌از کار دست بکشید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 23 آبان 1395

– فال روزانه در روز 23 آبان 1395 برای متولدین بهمن ماه

امروز شما خیلی حساس شده‌اید، ولی درست نیست که احساسات خود را انکار کنید. در حقیقت حالا که شما احساس تنهایی می‌کنید، ممکن است ارتباط خود را به طور کامل با همکاران و دوستانتان نیز قطع کنید. اما نمی‌توانید کاری برای این تنهایی تان بکنید؛ این مشکل تا چند روز آینده خود به خود برطرف می‌شود. در عوض به دنبال راه‌هایی برای سرگرم کردن خودتان باشید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 23 آبان 1395

– فال روزانه در روز 23 آبان 1395 برای متولدین اسفند ماه

شما بزرگترین شانس زندگی تان را در روزهای آینده تجربه خواهید کرد، بهتر است با فکر و منطق مطلق پیش بروید، مانع احساسات تان شوید و اجازه ندهید تنها احساسات تان شما را پیش ببرد زیرا در این صورت شانس خود را به راحتی از دست خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *