فال روزانه

فال روز پنج شنبه 25 آذر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 25 آذر 1395

– فال روزانه در روز 25 آذر 1395 برای متولدین فروردین ماه

شما امروز به اندازه کافی وقت ندارید. شما رویاهای بزرگی در سر دارید و می‌خواهید کارهای متنوع زیادی انجام دهید، اما فرار کردن از زیر بار مسئولیت‌هایی که هر لحظه هم بیشتر می‌شوند کار سختی است. مسئولیت‌های اجتماعی تان مانعی برای آرزوهای شخصی تان به حساب می‌آیند، مگر اینکه برای خود مرزی تعیین کرده و فعالیت‌های اضافی را از برنامه خود حذف کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 25 آذر 1395

– فال روزانه در روز 25 آذر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما وقتی هنگام رسیدگی کردن به مسئل مالی‌تان با ناسازگاری روبرو می‌شوید، دوست دارید که راحت و بی‌خیال باشید، البته اتفاق خطرناکی هم نخواهد افتاد. این موضوع فقط در مورد مسائل مالی صدق نمی‌کند، بلکه در مورد شخصی هم که شما بر او نظارت دارد اتفاق می‌افتد. تا زمانی که احساس امنیت را در خودتان به وجود نیاورده‌اید حرکت کردن برای شما مشکل است. اما ثبات و پایداری زمانی به وجود می‌آید که در روش و رفتارتان انعطاف پذیر و سازش پذیر باشید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 25 آذر 1395

– فال روزانه در روز 25 آذر 1395 برای متولدین خرداد ماه

 تعیین کردن مرز بین زیرکی و حماقت کار سختی است و شما در حال حاضر نمی‌توانید روی این لبه باریک زندگی کنید. اما از شکست خوردن نهراسید، برای اینکه هوش فوق‌العاده عطارد همراه با ثبات و ایستادگی کیوان به اندازه کافی می‌تواند از شما حفاظت کند. لزومی ندارد هر فکر جالبی که به ذهنتان می‌آید را با دیگران در میان بگذارید. اگر ایده‌هایتان را برای خودتان نگه دارید می‌توانید قدرت و اعتبار بیشتری کسب کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 25 آذر 1395

– فال روزانه در روز 25 آذر 1395 برای متولدین تیر ماه

 مطمئن باشید، امروز می توانید تا می توانید به خودتان خوش بگذرانید، اما نگرانی های جدی هم که دارید اکنون کم رنگ تر نمی شوند. شاید به خاطر این باشد که می دانید که حتی سطوح کوچکی از مشکلات می توانند معنای عمیقی در درون خود داشته باشند…. و شما می خواهید اگز لازم است از آنها سر درآورید. به تدریج پیش بروید. تنها فوریت آن خود شما هستید. هر کسی می تواند خوشحال و شاد باشد اگر به خود بیش از حد فشار و استرس وارد نکند.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 25 آذر 1395

– فال روزانه در روز 25 آذر 1395 برای متولدین مرداد ماه

تغییر حالت‌های شما باعث شده است که از تمرکز کردن بر روی ظریف‌ترین جزئیات به سمت مفاهیمی کلی حرکت کنید که به نظر می‌رسد با فعالیت واقعی زندگی شما نامتجانس است. خوشبختانه زمانی که شما بین فرضیه و اجرا کردن، یا بین عمومیت و خاص بودن تردید دارید، چیزهایی زیادی در مورد خود و جهان اطرافتان خواهید آموخت.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 25 آذر 1395

– فال روزانه در روز 25 آذر 1395 برای متولدین شهریور ماه

 ممکن است شما فکر کنید که دیگران از شما شادتر هستند و زندگی بهتری دارند، ولی این فکر یک خیال باطل است. در حالی که شما خود را با دیگران مقایسه می کنید، وقتی که شما از بیرون به زندگی آنها نگاه می‌کنید، همه چیز متفاوت به نظر می‌رسد. به جای اینکه نگران باشید که چگونه می‌توانید با دیگران برابری کنید، همین الان تصمیم بگیرید که چه کارهایی می‌خواهید انجام دهید و بعد قدمهایی کوچک اما مشخص شده بردارید، تا چیزی که منتظرش هستید اتفاق بیفتد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 25 آذر 1395

– فال روزانه در روز 25 آذر 1395 برای متولدین مهر ماه

پروژه‌هایی را که در فصل زمستان شروع کرده بودید الان باید در حال تکمیل شدن باشند. تقویم عادی را فراموش کن؛ سال شما در حال نزدیک شدن است، پس همان طور که فصل جدید از راه می‌رسد شما هم باید آماده باشید تا هرکاری را که می‌خواهید انجام دهید با روشی جدید شروع کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 25 آذر 1395

– فال روزانه در روز 25 آذر 1395 برای متولدین آبان ماه

شاید امروز چیزی یاد بگیرید که اعتقادات اصلی شما را تغیر دهد و این موضوع برایتان از اهیمت خاصی برخوردار است. حالا شما آماده‌اید که فکر خود را تغییر دهید و در عین حال به خاطر این تغییر دیدگاه ناگهانی تان دیگران را نیز شگفت زده کرده‌اید. اما شما با وجود اینکه شک و تردیدهایتان را مخفی کرده بودید، ولی مدت زمان زیادی در مورد این دیدگاه جدید خود تحقیق می‌کردید. حتی اگر با ایده‌های جدید خود وارد اجتماع شدید، بدانید که همیشه باید در حال تغییر کردن باشید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 25 آذر 1395

– فال روزانه در روز 25 آذر 1395 برای متولدین آذر ماه

تعاملات شما با رئیستان یا فرد دیگری که می‌تواند روی شما کنترل داشته باشد، شاید به آن نرمی که شما دلتان می‌خواهد نباشد. اگر شما برای این فرد که قدرت را در دست دارد احترام قائل باشید، دلتان می‌خواهد از کنترل او چشم پوشی کنید. اما اگر تسلیم فردی شوید که بدون اینکه مهارت‌های لازم برای ریاست را کسب کرده باشد بخواهد قدرت خود را به نمایش بگذارد، مطمئنا به مشکل خواهید خورد. از اعتقادات خود دفاع کنید؛ اگر شما به خاطر اینکه آسایش داشته باشید تسلیم شوید، مطمئنا به زودی مشکلاتی مشابه خواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 25 آذر 1395

– فال روزانه در روز 25 آذر 1395 برای متولدین دی ماه

 امروز برای اینکه بتوانید وقت کافی برای استراحت کردن داشته باشید، باید حتماً در اول صبح مشکلات شخصی خود را حل کنید. امروز یک نفر کاری را بهتان پیشنهاد می‌کند که به نظرتان خیلی عالی می آید، اما درست نیست قبل از تحقیق و بررسی کردن جواب مثبت دهید. این اتفاق می‌تواند زندگیتان را از این رو به آن رو کند، اما تا وقتی که در مورد این کار به طور کامل تحقیق نکرده‌اید هیچ اقدامی نکنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 25 آذر 1395

– فال روزانه در روز 25 آذر 1395 برای متولدین بهمن ماه

امروز احساس می کنید که کارهایتان باقی مانده و زمانی برای انجام دادن آنها ندارید، بهتر است صبور باشید چرا که شما زمان کافی در اختیار خواهید داشت. معمولا فرد صبور و شکیبایی هستید و با برنامه ای که دارید حرکت می کنید اما احساساتی که امروز دارید می تواند شما را مجبور کند که بدون فکر قبلی دست به عملی بزنید. بزرگترین و بهترین توانایی شما این است که همه چیز را به شکل علت و معلول بررسی می کنید. شما زمان مناسب برای انجام دادن یک کار را خواهید یافت و این را بدانید که اگر زودتر از موعد دست بکار شوید، موقعیت و فرصت پیش آمده را از دست خواهید داد!

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 25 آذر 1395

– فال روزانه در روز 25 آذر 1395 برای متولدین اسفند ماه

در حالیکه ماه به جهان آبی برج حوت بازگشته است و مطمئناً راحت‌ترین مکان برای ماهی‌های شماست شما می‌توانید نفسی عمیق از روی راحتی بکشید. بالاخره  فشارهای ذهنی پایان یافته و شما احساس می‌کنید که در خانه خود هستید. به هر حال مواظب باشید، برای اینکه دورنمای احساسات شاید بهتر از آن چیزی که واقعاً هست به نظر برسد. شما اکنون به واسطه تغییرشکل آرزوهای خودتان به دیگران نگاه می‌کنید، بنابراین اگر شما در مورد احساس خود یقین ندارید، از آنها بپرسید که قبل از اینکه به گمان نادرستی دست پیدا کنند چه احساسی داشته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *