ریپورتاژ

۵ مدل ماسک موی بدون سولفات ایرانی برای موهای کراتینه شده

ماسک مو یکی از بهترین محصولات مراقبتی مو به شمار می رود که در ترکیبات آن مواد شیمیای مانند سولفات، پارابن و… وجود دارد. متخصصین پوست و مو بر این باورند که بهتر است برای مراقبت موهای خود از محصولاتی استفاده نمایید که در ترکیبات آن هیچگونه مواد شیمیایی از جمله سولفات وجود نداشته باشد.

در ادامه انواع ماسک موهای بدون سولفات را مورد بررسی قرار می دهیم تا با توجه به آن ها سلامت موهای خود را تضمین کنید برای آشنایی بیشتر با ماسک موهای بدون سولفات تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

 

سولفات چیست؟

سولفات در محصولات بهداشتی و مراقبتی مو، به عنوان یک ماده پاک کننده شناخته می شود و توانایی این را دارد که انواع آلودگی را از بین ببرد. کاربرد اصلی سولفات ها، پاکسازی چربی ها و پوست های مرده می باشد و به دلیل قدرت بالایی که در پاک کنندگی دارد چربی هایی که باعث شفافیت موها می شوند را از بین می برد و همین امر موجب آسیب زیاد به مو و خشکی پوست سر می شود.

معرفی بهترین برندهای ماسک مو بدون سولفات

با شناخت سولفات و تاثیرات منفی آن بر روی مو و پوست سر، بهتر است که در هنگام خرید محصولات مراقبتی مو، دقت و حساسیت بیشتری داشته باشید و محصولات بدون سولفات با کیفیتی را خریداری نمایید. در ادامه این مطلب شما را با چند نمونه از ماسک موهای ایرانی که مناسب موهای کراتینه شده می باشد آشنا می کنیم.

  • ماسک مو استم سل: (STEM CELL)
  • ماسک موKSD : (KSD)
  • ماسک مو گلد مکسی: (MAXI GOLD)
  • ماسک مو گلدلیزار: (GOLD LIZAR)
  • ماسک مو الوکسین: (ELOXIN)

 

ماسک موی استم سل

ماسک موی کاسه ای استم سل با دارا بودن حجم ۵۰۰ml کاملا به صرفه می باشد، این ماسک مو فاقد سولفات، پارابن، دی اکسان و مواد شیمیایی مضر است که برای موهای آسیب دیده بسیار مناسب است. ماسک موی استم سل ضد موخوره بوده و از بروز مجدد آن جلوگیری می کند و یک انتخاب مناسب برای موهای خشک و شکننده می باشد.

ماسک موی KSD

ماسک موی KSD با قیمت بسیار مناسب و کیفیت خوب توانسته در جایگاه ویژه ای قرار بگیرد این ماسک مو یکی از بهترین ماسک موهای بدون سولفات می باشد که با داشتن روغن آرگان، شی باتر، آلوئه ورا، کراتین در ترکیبات خود، باعث ترمیم، احیا و آبرسانی به موهای آسیب دیده می شود و همچنین لطافت و زیبایی را به موهای شما باز می گرداند.

ماسک موی گلد مکسی

ماسک موی گلد مکسی یک ماسک موی بسیار با کیفیت از برند برزیلی maxi است که در دسترس شما قرار دارد. این محصول سرشار از روغن آرگان و کراتین است که به همین دلیل رطوبت مورد نیاز مو را فراهم کرده و با آبرسانی به تار موهای شما از خشک و زبر شدن مو جلوگیری می کند و باعث آسان تر شانه کردن موها می شود.

ماسک موی گلدلیزار

ماسک موی گلدلیزار علاوه بر شفافیت و درخشش موها، موجب تغذیه و تقویت ساقه مو می شود. از ترکیبات تاثیر گذار در این ماسک مو می توان به کراتین و ویتامین B5 اشاره نمود، این ترکیبات موجب لطافت و نرمی مو می شود و خشکی و زبری مو را نیز از بین می برد.

ماسک موی الوکسین

ماسک موی الوکسین با کیفیت عالی توانسته نظر علاقه مندان بسیاری را به خود جلب نماید چرا که در ساختار این ماسک مو از ویتامین E استفاده شده است که باعث تغذیه و ترمیم مو خواهد شد و از انواع آسیب ها به مو جلوگیری خواهد کرد، این ماسک مو فاقد سولفات بوده و در تهیه و تولید آن از بهترین مواد اولیه استفاده شده است.

همانطور که در مطالب بالا ذکر شد ماسک موی بدون سولفات می تواند در حفظ سلامت موهای شما تاثیر بسزای داشته باشد و زیبای و شادابی را به موهای شما هدیه دهد.

برای خرید ماسک مو بدون سولفات می توانید به فروشگاه اینترنتی سالن سیتی مراجعه کنید تمامی ماسک موهای معرفی شده، در این سایت موجود می باشد با مراجعه به این سایت محصولات مورد نظر خود را با اطمینان به قیمت و کیفیت خوب خریداری کرده و در سریع ترین زمان ممکن می توانید خرید خود را دریافت کنید.

https://saloncity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *