فال روزانه

فال روزانه پنج شنبه ۵ مهر ۱۳۹۷

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 5 مهر 1397

– فال روزانه در روز ۵ مهر ۱۳۹۷ برای متولدین فروردین ماه

 امروز ماه در دوازدهیمن خانه شما یعنی خانه رازها قرار دارد و بعضی چیزها را از دید شما مخفی نگه می‌دارد، بنابراین شما نمی‌توانید منشأ ناراحتی های خود را پیدا کنید. برای شما خیلی مهم است که بفهمید چه چیزهایی را از دست داده اید، اما اطلاعات حیاتی جلوی چشم‌های هوشیار شما ظاهر نمی‌شوند. به جای اینکه برای یافتن حقیقت خوتان را عذاب دهید، در حالیکه شکیبایی را پیشه خود می‌سازید، سعی کنید به اطلاعاتی که دارید قناعت کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 5 مهر 1397

– فال روزانه در روز ۵ مهر ۱۳۹۷ برای متولدین اردیبهشت ماه

 اگر برنامه ریزی‌های شما بیش از اندازه ثابت و غیر قابل تغییر باشند، ممکن است به مشکل بر بخورید. یک اهمال کاری در طول روز می‌تواند باعث به هم خوردن نقشه‌های شما بشود. زیاد شدن مسئولیت‌هایتان نه تنها بهتان اجازه نمی‌دهد از روزتان لذت ببرید، بلکه باعث می‌شود شما هر موقع که لازم شد تغییرات غیر منتظره‌ای در برنامه‌های خود بدهید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 5 مهر 1397

– فال روزانه در روز ۵ مهر ۱۳۹۷ برای متولدین خرداد ماه

چرخش ماه دلنشین برج میزان و خورشید در نشانه‌تان باعث شده که شما بدون توجه به کارهایی که پیش رویتان دارید در آرزوی خوشحال کردن افراد دیگر باشید. حتی اگر شما بخواهید موفق بشوید، فهمیدن حقیقت کار راحتی نیست، ولی شما نیاز ندارید که این کار را با هزینه و خرج دیگران انجام دهید. در حالیکه راه خود را به سوی موفقیت ادامه می‌دهید، از حال اطرافیانتان نیز آگاه باشید و مطمئن شوید که به نیازهایشان توجه می‌کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 5 مهر 1397

– فال روزانه در روز ۵ مهر ۱۳۹۷ برای متولدین تیر ماه

امروز آرام گرفتن تبدیل به چالش شده است، چراکه عطارد در نشانه شما با بهرام نگران در یک دام گرفتاره شده اند. به جز اینکه شما در طول روز به تمام افکارتان با دقت گوش فرا می‌دهید، ممکن است از برخوردهای زبانی افراد دیگر خشمگین شوید، چراکه فکر می‌کنید مورد تهدید قرار گرفته اید. به هرجهت اکنون صحبت‌هایی که بدون فکر قبلی به زبان می‌آیند مفید نخواهند بود. برای کسب کردن دیدگاه‌های متفاوت به جای صحبت کردن سعی کنید بیشتر گوش دهید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 5 مهر 1397

– فال روزانه در روز ۵ مهر ۱۳۹۷ برای متولدین مرداد ماه

 شما امروز اصلا دوست ندارید با هزینه و خرج دیگران به اهداف خود برسید. شاید اعتقاد داشته باشید که اگر دیگران موفق شوند شانس و احتمال موفقیت شما به خطر افتاده و کمتر خواهد شد. اما این موضوع حقیقت نداشته و بر اساس تفکرات اشتباهاتی که راجع به مسائل رقابتی دارید به وجود آمده است. هم اکنون اگر افراد دیگر شکست بخورند رسیدن به اهدافتان آسان تر نخواهد شد. حقیقت این است که هرکسی می‌تواند برنده باشد!!

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 5 مهر 1397

– فال روزانه در روز ۵ مهر ۱۳۹۷ برای متولدین شهریور ماه

امروز اتفاقاتی می‌افتد که بخشی از خاطرات دوران کودکی‌تان زنده می‌شود و شما برای یادآوری خاطرات گذشته آمادگی کامل دارید. اکنون مرتبط ساختن احساسات زمان حال با گذشته کار خوب و درستی است، اما باید مطمئن شوید خاطراتی که شما به یاد می‌آورید، واقعاً اتفاق افتاده باشند! علاقه شما به شاخ و برگ دادن به وقایع می‌تواند باعث بروز مشکلاتی شود که برای حل کردنشان وقت کافی ندارید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 5 مهر 1397

– فال روزانه در روز ۵ مهر ۱۳۹۷ برای متولدین مهر ماه

گرفتگی ماه مقتدر در نشان شما می‌تواند در نشان شما گسترده شود و بر “روابط” شما تاکید کند که موقتا زندگی شما را به حالت معکوس در می‌آورد. شما می‌دانید که اکنون از زندگی چه می‌خواهید و اگر هر کسی سهوا بر سر راه شما بایستد ممکن است ناگهان و به طور غیر ارادی به او اهانت کنید بدون اینکه حتی بفهمید این کار را کرده‌اید. به یاد داشته باشید که مجبور نیستید هر چیز کوچکی را که احساس می‌کنید بیان کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 5 مهر 1397

– فال روزانه در روز ۵ مهر ۱۳۹۷ برای متولدین آبان ماه

 شما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و نکات مبهم زیادی نیز به صورت سربسته باقی مانده‌اند. حتی اگر بی‌صبرانه منتظر شروع کردن کارهایتان هستید، الان بهتر است که اصلاً کاری انجام ندهید و برای یک برنامه تفریحی تدارک ببینید. در عین حال به موقع خودش به فکر اهدافتان هم باشید. به جای اینکه برخلاف جریان آب شنا کنید، خودتان را به دست آن بسپارید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 5 مهر 1397

– فال روزانه در روز ۵ مهر ۱۳۹۷ برای متولدین آذر ماه

امروز حتی بهترین برنامه‌ها هم ممکن است به سرانجام نرسند، با نگران شدن به خاطر اتفاقات روی داده انرژی تان را تلف نکنید. درعوض روی چیزی که الان دارید تمرکز کنید. شما ایده‌ای در سر داشتید که به روشی که شما در نظر داشتید عمل نکرده و ممکن است خطرات و ریسک‌هایی برای آن وجود داشته باشد. بزرگترین قدرت و توانایی شما انعطاف پذیری تان است، در حالیکه به رویدادهای اخیر واکنش نشان می‌دهید، شما حتی راه‌های بهتری را برای رسیدن به اهدافتان پیدا خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 5 مهر 1397

– فال روزانه در روز ۵ مهر ۱۳۹۷ برای متولدین دی ماه

امروز یکی از دوستان و یا همکاران تان می‌تواند نقش یک  کاتالیزور شگفت انگیز را برای شما بازی کند و بگوید که  شما تقریبا هیچ کاری نمی‌توانید برای سرو سامان دادن به افکارتان انجام دهید. اما ممکن است  که  تلاش کنید تا به سلامت از یک فرصت شغلی مناسب به نفع خودتان استفاده کنید، فکر می‌کنید که باید بسرعت قدم در راهی متفاوت بگذارید بنابراین باید از حرف و حدیث دیگران چشم بپوشید. شما بهتر از همه از نقاط قوت و ضعف خود آگاه هستید پس نیازی نیست که تصمیمات خود را برای دیگران توجیه کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 5 مهر 1397

– فال روزانه در روز ۵ مهر ۱۳۹۷ برای متولدین بهمن ماه

هم اکنون درحالیکه شما در جستجوی راه‌هایی هستید که بتوایند شغلتان را با فرد دیگری یکی و ترکیب کنید، ممکن است رابطه‌های دوستی‌تان به مشکل بربخورد. متاسفانه شما هر چه بیشتر در این رابطه خود کند و کاو و جستجو کنید ممکن است طرف مقابلتان از شما دلزده شود. یاس و ناامیدی در دوستی شما حکمفرما خواهد شد، مگر اینکه شما قبل از اینکه برای کار خود برنامه ریزی بلند مدت کنید، قدمی به عقب بردارید و ببینید پشت سرتان چه خبر است.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 5 مهر 1397

– فال روزانه در روز ۵ مهر ۱۳۹۷ برای متولدین اسفند ماه

 امروز آرزوهای غیر شخصی شما که با آرزوهای افراد دیگر تفاوت دارد باعث می‌شود همکاری بین شما و آنها قطع بشود. این موضوع باعث ناامیدی شما می‌شود، چرا که شما به یک نفر که شاید دوست صمیمی‌تان یا یکی از همکارانتان باشد خیلی وابسته شده بودید. اما شما نمی‌خواهید روش خود را هم تغییر دهید. با همه این احوال اگر می‌بینید که نمی‌توانید به تنهایی از پس کارهایتان بر بیایید دوباره به دوستانتان ملحق شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *