فال روزانه

فال روز شنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۷

– فال روزانه در روز ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ برای متولدین فروردین ماه

 شما با راه حل هایی که پیش رو دارید موافق هستید، اما هنوز هم با انتخاب های بسیاری روبرو هستید. اخیرابه خاطر کارهای زیادی که برای انجام دادن دارید احساس پریشانی و نگرانی می کنید، مخصوصا اگر بدانید که باید بعضی آشفتگی هایی که در زندگی تان وجود دارند را محدود کنید. خوشبختانه، شما از اتصال عطارد و پلوتون کمک دریافت می کنید؛‌و سرانجام می توانید هر کاری را که در ذهن تان به آن فکر می کنید انجام دهید.

– فال روزانه در روز ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ برای متولدین اردیبهشت ماه

در حالی که اکثر مردم در حال برنامه‌ریزی کردن برای تعطیلات خود می‌باشند، شما اکنون قصد برنامه‌ریزی کردن برای زندگی شخصی و کاری خود را دارید. خورشید در دهمین خانه شما که مربوط به مسئولیتهای اجتماعی می‌باشد قرار دارد، و الان وقت این رسیده که وظایف کاری خود و وظایفتان نسبت به کسانی که دوستشان دارید را انجام دهید. به جای اینکه همه تلاشتان را معطوف به کار کردن بکنید، زمانی را هم به کارهای ساده مثل بازی کردن اختصاص دهید.

– فال روزانه در روز ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ برای متولدین خرداد ماه

اگرچه شما اکنون احساس بهتری نسبت به خود دارید، اما هنوز برای نزدیک شدن به مسئله‌ای که باعث دردسر و ناراحتی شده است آمادگی ندارید. آزار دادن خود باعث می‌شود شما کاهی را تبدیل به کوهی کنید! بنابراین از افکار خود آگاهی کامل داشته باشید. تمرکز کردن و توجه کردن به اثرات مثبت عشق ورزیدن به مراتب خیلی بهتر و سالم تر از توجه کردن به اثرات منفی ترس می‌باشد.

– فال روزانه در روز ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ برای متولدین تیر ماه

 مواظب باشید خوشبینی دوباره کشف شده تان شما را به زانو در نیاورد. شما احساس خوبی نسبت به زندگی خود دارید و به کارهایی که انجام می‌دهید اطیمنان کامل دارید. اما دیگران سعی دارند دلیل این خوشبینی شما را بفهمند. شور و هیجان خود را متعادل کنید و اطلاعات خود را راجع به دوستانتان بیشترکنید. ملایم‌تر کردن جوش و خروش خود جوی مناسب برای دوستی‌های متعادل ایجاد می‌کند.

– فال روزانه در روز ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ برای متولدین مرداد ماه

حتی اگر دوست دارید که در جستجوی یک عشق یا خلق کردن چیزی بخصوص باشید، این کارها مستلزم داشتن زمان خالی است. امور مهمی وجود دارند که باید بهشان رسیدگی شود، کارهای بسیاری برای تکمیل شدن وجود دارند و قولهایی نیز داده اید که باید بهشان عمل کنید. اما زندگی خود را محدود نکرده و خودتان را از لذت بردن محروم نکنید. درعین مسئولیت پذیر بودن باید زمانی را به استراحت و شادی کردن اختصاص بدهید.

– فال روزانه در روز ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ برای متولدین شهریور ماه

حس تازه ای از آزادی در هوا جریان دارد و شما را قلقلک می‌دهد که بادبادک تان را در  هوا رها کنید! اینک زمان آن رسیده که تصمیم بگیرید که بادبادک تان را نگه دارید و پروازش ندهید یا اینکه نه، آن را آزاد کنید. در پایان روز می‌فهمید که بالاخره بادبادک تان به هوا خواهد رفت یا نه. نگران این نباشید که دیگران راجع به شما چه فکری می‌کنند. شما به بهترین نحو ممکن تلاش تان را بکنید و ببینید که به کجا می‌رسید.

– فال روزانه در روز ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ برای متولدین مهر ماه

شما امروز قادر نیستید از زیر بار مسئولیت‌های داخل خانه فرار کنید، حالا خواه این مسئولیت‌ها مربوط به دستورت افراد خانواده باشد، خواه مربوط به کارهای خانه! به جای اینکه با چیزهایی بدیهی مبارزه کنید، سعی کنید اول روز به خوبی تمام وظایف شخصی خود را انجام دهید، در این صورت بعد از ظهر می‌توانید فقط کارهایی که خودتان دوست دارید را انجام دهید.

– فال روزانه در روز ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ برای متولدین آبان ماه

 امروز رفتار شما به گونه‌ای است که دوست دارید بدانید دیگران چه احساسی دارند، بنابراین زمانی که آنها به شما می‌گویند که به چه می‌اندیشند شما مأیوس می‌شوید. شما می‌خواهید بیشتر در رویاهایتان فرو بروید، اما خانواده و دوستان شما می‌خواهند که شما تعاملات اجتماعی داشته باشید. به جای اینکه با فردی که علاقه‌ای به احساسات شما ندارد خیلی زود ارتباط برقرار کنید، باید برای تحقیق کردن در مورد آن شخص زمان بگذارید.

– فال روزانه در روز ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ برای متولدین آذر ماه

 شما اکنون تصویری واقع‌بینانه نسبت به آینده در ذهن دارید، اما هنوز هم فکر کردن بیش از اندازه در مورد موفقیتهای مربوط به گذشته که از دستشان داده‌اید باعث می‌شود که نتوانید به خوبی از آنچه پیش رویتان قرار دارد بهره بگیرید. پیگیری کردن مهم‌ترین هدفهایتان بسیار مهم است، اما توسعه دادن امکانات دیگر نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به یاد داشته باشید که رویاهای شما میتوانند پتانسیل‌های ناشناخته‌ای که در موقعیتهای اخیر پنهان بوده‌اند را به شما نشان بدهند.

– فال روزانه در روز ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ برای متولدین دی ماه

 سپری کردن اوقات‌‌تان با همکاران و یا دوستان، می‌تواند امروز تجربه نشاط آور و پر انگیزه‌ای باشد. این می‌تواند دقیقا همان چیزی باشد که شما نیاز داشتید تا بر احساسات منفی‌تان غلبه کنید، مخصوصا اگر اخیرا دچار افسردگی جزیی شده باشید. تقسیم کردن رویاهای امیدوار کننده خود با دیگران به نظرات منطقی نیاز ندارد. مجبور نیستید که هر چیزی را برای دیگران توضیح بدهید. ذهن‌تان را به ممکن‌ها باز کنید و از حمایت‌های مثبت دوستان خود لذت ببرید.

– فال روزانه در روز ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ برای متولدین بهمن ماه

 شما هم اکنون نسبت به افراد دیگری که در زندگی‌تان وجود دارند خیلی قدرشناس هستید، چراکه بدون آنها زندگی شما خیلی کسل کننده خواهد بود. به خصوص امروز آنها می‌توانند با فعالیت‌های و بحث‌های جالب به زندگی تان جلوه تازه‌ای ببخشند. اگر شما خیلی هم نمی‌خواهید در مرکز توجه باشید و می‌خواهید فعالیت‌هایتان را کمتر کنید، اما اگر منعطف‌تر باشید و با آنها همراه شوید خوشحال‌تر خواهند شد.

– فال روزانه در روز ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ برای متولدین اسفند ماه

 شما معمولا در مقوله اقتصاد و پول خرج کردن فردی منطقی هستید و سعی می‌کنید در برابر وسوسه خریدن جنسی زیبا که بدان نیاز ندارید مقاومت کنید. اما امروز استثنا است؛ شما قادر نیستید در برابر خریدن شی‌ای که حس زیبایی شناسی‌تان را تحریک می‌کنید مقاومت کنید! برخلاف همیشه امروز زیبایی یک شِی بیشتر از سودمندی آن برای شما اهمیت دارد. پس بهتر است قبل از اینکه تصمیم نهایی بگیرید چند روز صبر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *