فال روزانه

فال روز چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶

– فال روزانه در روز ۱۳ دی ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 اگر شما از درگیر شدن با مسائل مالی خسته شده‌اید، اکنون برای بررسی کردن آنچه که باید انجام بدهید تا به مسیر قبلیتان بازگردید زمان مناسبی است. ماه جدید خرداد در دومین خانه شما قرار دارد و سعی می‌کند تا به شما نشان بدهد که چگونه می‌توانید احساس امنیت بیشتری داشته باشید. با اینکه رسیدن به چیزهایی که دوست دارید زمانبر است، ولی همین الان هدفهایتان را طبقه‌بندی کنید و کارهایی را که شما را به آنها نزدیکتر می‌کند انجام دهید.فال روزانه

– فال روزانه در روز ۱۳ دی ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

گرفتگی ماه مقتدر در نشان شما می‌تواند در نشان شما گسترده شود و بر “روابط” شما تاکید کند که موقتا زندگی شما را به حالت معکوس در می‌آورد. شما می‌دانید که اکنون از زندگی چه می‌خواهید و اگر هر کسی سهوا بر سر راه شما بایستد ممکن است ناگهان و به طور غیر ارادی به او اهانت کنید بدون اینکه حتی بفهمید این کار را کرده‌اید. به یاد داشته باشید که مجبور نیستید هر چیز کوچکی را که احساس می‌کنید بیان کنید.

– فال روزانه در روز ۱۳ دی ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

با وجود اینکه شما از تمام جذابیت خود برای رسیدن به آن چیزهایی که می‌خواهید استفاده می‌کنید اما احتمالا شخصی متوجه اشارات شما را می شود.  اما برعکس مسائل واقعی برای شما امروز توسط دیگران قابل مشاهده نیستند. مشکل اصلی رابطه بین شخصیت و روح شماست. و خوشبختانه بهترین دوستان‌تان می‌دانند که نباید براساس ظاهر شما قضاوت کنند. در وهله اول باید در رابطه با انگیزه‌های خود روراست باشید . بدین ترتیب از نتیجه این کار شگفت‌زده خواهید شد.

– فال روزانه در روز ۱۳ دی ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 امروز ممکن است از تراکم کارهایی که باید انجام دهید گیج و پریشان شوید. مشکل حقیقی این است که احساسات شما با عقل و منطق تان جور در نمی‌آید، شما تردید دارید که از عقلتان پیروی کنید یا از دل؟ اگر چه ممکن است اتخاذ تصمیمی‌ برای شما فوری و حیاتی باشد، اما تا می‌توانید صبر کنید. یکباره طالع و بخت شما تغییر می‌کند و شما قادر خواهید بود که به راحتی مسیر جدیدتان را انتخاب کنید.

– فال روزانه در روز ۱۳ دی ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

شما مسئول تمام کارها و سخنانی هستید که بر زبان می‌رانید پس بهتر است مراقب صحبت کردن خودتان باشید زیرا با صحبتهایی که ممکن است در جای نامناسب بر زبان بیاورید دیگران را رنج می‌دهید به همین دلیل شاید دشمنان زیادی را برای خود درست کنید. بهتر است جلوی هیجانات خود را در هر شرایطی  بگیرید.

– فال روزانه در روز ۱۳ دی ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

امروز واقعا سخت است که تعادل را در زندگی خود دوباره برقرار کنید به خاطر اینکه ممکن است احساس کنید بسیار سخت است که بلاخره “بله” یا “نه” بگویید! شما مایلید که از حاشیه بیرون بروید تا بتوانید در متن زندگی محدودیت‌هایی برای خود ایجاد کنید اما شاید برای تان سخت باشد که ازآن قوانین پیروی کنید. تنها راهی که می‌توانید واکنش دنیا و کائنات را نسبت به تصمیمات تان امتحان کنید این است که “خلاق و مبتکر” باشید. این کار آنقدرها که به نظر می‌رسد سخت و دشوار نیست؛ فقط زمان لازم دارید تا راه خود را پیدا کنید.

– فال روزانه در روز ۱۳ دی ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 امروز امکان دارید حرفی در مورد خاطرات ناراحت کننده خود بزنید و بعد از این کارتان پشیمان شوید. هرچقدر که به این کار ادامه دهید، باعث عصبانیت افراد دیگر نیز می‌شوید، بنابریان افکارتان را تحت کنترل خود در بیاورید. اگر شما خاطرات گذشته خود را یادآوری کنید می‌توانید به افراد دیگر هم آزار برسانید، پس نباید خودتان را در چنین شرایطی قرار دهید.

– فال روزانه در روز ۱۳ دی ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

به نظر می رسد سختی های زندگی شما در حال حل شدن هستند، و به شما فرصتی می دهد که کارهایی را که قبلا شروع کرده بودید به پایان برسانید و خود را برای آنچه که باید در آینده انجام دهید آماده کنید. اما به جای تجزیه و تحلیل و جستجوهای بی مورد، بهتر است که آرامش خود را حفظ کرده و به خود نیروی تازه ای بدهید. لازم نیست در جزییات غرق شوید و خود را فراموش کنید، شما به اندازه کافی از آنها اطلاع دارید. در عوض، کارهای ضروری تان را انجام داده و شادی خود را تا آنجا که می توانید ابراز کنید.

– فال روزانه در روز ۱۳ دی ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

این هفته روزهای عجیبی در پیش رو دارید و روز بروز هم عجیب تر می‌شود. ممکن است امواج شادی و شادمانی را احساس کنید که به شکل آشنایی با افراد جدید در زندگی شما بوجود می‌آیند. اما با همه کلمات زیرکانه در مورد امروز ممکن است ناامید شوید اگر نتوانید یک رابطه قلبی واقعی ایجاد کنید. داشتن مکان‌های زیادی برای رفتن خیلی هیجان انگیز است اما اجازه ندهید که باعث جلوگیری از داشتن یک رابطه متقابل مهم شود.

– فال روزانه در روز ۱۳ دی ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

 شما فکر می‌کنید که دیگر وقتی برایتان باقی نمانده است، اما هنوز کارهای خیلی زیادی دارید که انجام نداده‌اید. اما این قضیه در مورد کارهایی که تمام کرده‌اید صدق نمی‌کند، بلکه در مورد کارهایی است که تازه شروع کرده‌اید و یا قرار است انجامشان دهید. از نگاه کردن به گذشته بپرهیزید؛ شما الان نمی‌توانید گذشته را تغییر دهید. در عوض به دور و بر خود و زمان حال توجه کنید. از همین امروز کار شما شروع می‌شود.

– فال روزانه در روز ۱۳ دی ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

شما با اتفاقات غیر منتظره‌ای مواجه خواهید شد که ممکن است به شما یک شوک بدهند. اما شما باید قابلیت انعطاف پذیری خود را افزایش بدهید. فقط کافی است کاوش لازم را در رابطه با مسائل مختلف اجرا کنید تا بتوانید با راحتی بیشتری وقایع را پیش بینی کنید و با هر پیش آمدی شوک زده نشوید.

– فال روزانه در روز ۱۳ دی ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

ذهن شما امروز ناآرام و بی تاب شده است، و نمی‌توانید به راحتی افکارتان را سازمان دهی کرده و به عمل تبدیل کنید. شما در حالیکه سعی می‌کنید که بفهمید چه مشکلی پیش آمده، شاید ناامید و مایوس هم بشوید. به جای اینکه به زور بخواهید اتفاقی بیفتد، فقط وقتی آرزوهایتان را ابراز می‌کنید، از این کار لذت ببرید. اگر صبر کرده و تماشا کنید این حس تا فردا شدیدتر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *