فال روزانه

فال روز سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶

فال روزانه در روز ۱۱ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 امروز برایتان سخت است که در مسیر ثابت باقی بمانید، برای اینکه هر فکر جدیدی که از ذهن شما برمی‌خیزد می‌تواند تبدیل به یک زنجیره از توهمات تبدیل شود که شما را به یک سیر و سفر ذهنی مطلوب می‌برند. ممکن است شما توانایی گشت و گذار کردن در طی رویاهای روزانه‌تان را داشته باشید، اما اکنون شما باید واقع‌بین باشید. از یک یا دو کار تفریحی لذت ببرید، اما اجازه ندهید فکری وسواس‌ گونه نسبت به دنیای درونی‌تان تبدیل به مانعی برای شما شود.فال روزانه

فال روزانه

– فال روزانه در روز ۱۱ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

ممکن است سعی کنید که امروز با یک فریب راحت خود را دلخوش کنید اما واقعیت می‌تواند بسرعت تمرکز شما را برگرداند و شمارا به شدت تکان داده تا از خیالات خام خود بیرون بیایید. اگر تا کنون در خیال پردازی‌های خود غرق بوده اید الان دیگر این راه برازنده‌ای برای ادامه زندگی نیست. از اشتباهات گذشته خود درس بگیرید. حتی اگر به شدت به زمین خوردید بلند شوید گرد و غبار را از خودتان بتکانید و سعی کنید رویکرددیگری نسبت به زندگی داشته باشید.

– فال روزانه در روز ۱۱ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

شما امروز با احساس خوبی نسبت به خود از خواب بیدار می‌شوید. شاید دلیل این حس خوب این باشد که دیشب خواب خوب و راحتی داشته اید. اما دلیل ان هرچه که باشد شما امروز احساس می‌کنید که رویداد خیلی خاصی برایتان اتفاق می‌افتد. هرچقدر که بیشتر در این رویا سیر می‌کنید، بهتر می‌توانید فرصتها را تشخیص دهید.

– فال روزانه در روز ۱۱ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 امروز شما بر سر دوراهی قرار می‌گیرید. از یک طرف شما می‌خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی تلاش کنید محیط امن و آرامی‌ برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌کند.

– فال روزانه در روز ۱۱ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

شما امروز ادعا می‌کنید که می‌خواهید به خاظر خودتان کار خوبی انجام بدهید، اما شاید این کار آنگونه که فکر می‌کردید راضی‌تان نکند. وقتی که جزئیات کار گیج‌تان می‌کند و یا وقتی که رابطه‌های دوستانه تان کامل نباشد، مشکلاتی به وجود می‌آید. پیدا کردن راهی برای متعادل کردن چیزهایی که می‌خواهید و چیزهایی که به دست آورده اید، می‌تواند تعیین کننده خوشبختی و ناامیدی باشد.

– فال روزانه در روز ۱۱ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

امروز شما نمی‌توانید به راحتی از علایق خود در خانه چشم پوشی کنید و حتی وقتی به سر کار می‌روید تا بدان جا هم کشیده می‌شوند. شما مطمئن هستید که تا موقعی که احساساتتان ناگهانی سر ریز نکرده‌اند، قادر هستید آنها را تحت کنترل خود داشته باشید. وقتی که این اتفاق بیفتد برای خود شما هم به اندازه دیگران تعجب‌آور خواهد بود. بنابراین تا دیر نشده عجله کنید؛ هرچه در دلتان دارید در طول روز بیرون بریزید.

– فال روزانه در روز ۱۱ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

از زمانی که شما از دادن جواب “نه” به یک درخواست امتناع کرده‌اید، توانسته‌اید حتی بهتر از آن چیزی که فکر می‌کردید عمل کنید. راه‌حل‌های ذهنی شما قوی هستند، اما تحت کنترل زندیگتان نیستند. در عوض موج تازه‌ای از ایمان در حالیکه شما را قادر می‌سازد که به مسائل مشکل نگاه کرده و شروع هرچیزی را خیلی مثبت ببینید، به شما امید تازه‌ای برای آینده می‌دهد. اما کمی هم کناره‌گیری از فکر کردن به نتیجه آرزوهایتان هنوز برایتان سودمند است.

– فال روزانه در روز ۱۱ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

امروز شما می‌توانید با اطمینان کامل از از خلاقیت خود بهره بگیرید، ولی فکر نکنید که خودتان به تنهایی می‌توانید این کار را بکنید! لازم است که فکر بازی داشته باشید و هوش خود را تقویت کنید. هروقت که پروژه‌ای را شروع کردید، حتی اگر فکر می‌کنید ممکن است خیلی خسته‌تان کند، ولی باز هم آن را ادامه بدهید. شما حتی فکرش را هم نمی‌توانید بکنید که چقدر به هدفتان نزدیک شده‌اید!!

– فال روزانه در روز ۱۱ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

اعتماد کردن به احساسات درونی تان کار خیلى خوبى است، ولی وقتی که یک نفر دچار دردسر مى‌شود، این اعتماد مى‌تواند کمی گمراه کننده باشد. شما مى‌خواهید به آن شخص نشان بدهید که واقعاً نگران او هستید، اما تردید دارید. تردید شما به خاطر این است که اگر یک بار احساسات خود را نشان بدهید، از این به بعد دیگران توقعات خیلی زیادپ از شما خواهند داشت. ولى باید ریسک کرده و این کار را بکنید. درستکار بودن نسبت به فریب دادن دیگران نتایج خیلی بهترى برایتان به ارمغان مى آورد.

– فال روزانه در روز ۱۱ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

 امروز اصلاً اهمیتی ندارد که قصد و نیت شما خوب است، به خاطر اینکه مرزهایی که برای خودتان تعیین کرده‌اید خیلی قابل تغییر هستند، و موقعیت سختی برای شما پیش آمده است. شما محدودیتهای خودتان را می‌شناسید اما ممکن است که باز هم از دست دیگران عصبانی شوید. از جلو رفتن و اقدام کردن هراس نداشته باشید و به دیگران اجازه بدهید که جایگاه شما را بشناسند.

– فال روزانه در روز ۱۱ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

امروز برج دلو منطقی و پلوتون رویایی در نشانه شما به یکدیگر ملحق می‌شوند و به وسیله یک سری از ضعف‌های احساس غیر شخصی عکس‌العمل شما در بوته آزمایش قرار داده می‌شود. هم اکنون حجتی اگر جواب صحیح هر سئوالی را بدانید، واقعا دلتان می‌خواهید با گزینه‌های مشابه کمتری مواجه بشوید. حفظ کردن یک سبک منطقی تر به دوستان‌تان اجازه می‌دهد رابطه عمیق‌تری با شما برقرار کنند.

– فال روزانه در روز ۱۱ مهر ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

اگر به اعتقادات اخیر خود بیش از حد حمله کنید،‌ ممکن است بعضی از در و پنجره‌هایتان شروع به تلق تلق کردن کنند. شما ممکن است درباره روابط خود با دارایی‌های شخصی خود دارید کاملا سفت و سخت باشید. یا، شاید، ستاره شما مجبورتان خواهد کرد که با محدودیت‌های خود مواجه شوید که شما قبلا برای درآمدهای خود که نهانی بدست می‌آورید سر راه خود قرار داده بودید. کلاه خود را نگه دارید؛ زندگی شما درباره تغییرات برای بهتر بنا شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *