فال روزانه

فال روز شنبه ۳ تیر ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 3 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۳ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 درحالیکه شما کاملاً در مورد امروز هوشیار هستید و آینده‌تان را با داشتن تصویری از آن در ذهنتان می‌توانید ببینید، رویاهای شفافی خواهید داشت. تا زمانیکه شما این رویاها را آشکار نکنید خوش‌بینی شما می‌تواند کاملاً تازه بماند، برای اینکه مردم دیگر خیلی زود از تفکرات خیالی شما خسته خواهند شد. بهتراست برخی از اندیشه‌ها نهفته و فقط برای خودتان باشند.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 3 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۳ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

ممکن است در ذهن تان شما یک پرنده آزاد باشید، اما کارهای روتین و روزمره فرصت کمی‌در اختیار شما قرار میدهد تا مجالی برای خیال بافی داشته باشید. شما راحت می‌توانید راه حل رهایی از این موقعیت دشوار و پیچیده را بیابید. ممکن است کمی‌پیچیده باشد؛ به هر حال، اولین قدم همیشه دشوار است. شما همیشه کارهایتان را استادانه و ماهرانه آغاز می‌کردید، و آشفتگی موقعیت کنونی که در آن قرار دارید، شما را کمی‌ناامید کرده است. خود را بابت اینکه نتوانستید امروز از احساسات تان پیروی کنید، سرزنش نکنید. اما حالا کافی است بهترین کاری که در توان تان است را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 3 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۳ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

شما امروز اشتیاق دارید که بهترین قدم را در طول زندگی‌تان بردارید، اما مشکلاتی که افراد دیگر به وجود می‌آورند سد راهتان می‌شود. اما وقتی که شما قصد دارید به عقب برگردید، آنها چون نگران موفقیت‌تان هستند، دوباره به این آتش شور و اشتیاق که در شما فروکش کرده دامن می‌زنند. شما باید فراتر از سر و صداهای شرایط جدید حرکت کنید تا در روزهای آینده استقامت و توانایی‌تان بیشتر شود.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 3 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۳ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

ممکن است امروز احساس متضادی داشته باشید چرا که احساس می‌کنید حجم زیادی از شلوغی و همهمه در اطراف تان آغاز و ناگهان محو می‌شود. شما از اینکه در کارتان وقفه ایجاد شده همزمان احساس خشنودی و ناراحتی می‌کنید. اما نگران نباشید؛ انرژی بالای شما هنوز همین دور و اطراف است. ضمنا از این فرصت استفاده کنید و خود را شارژ کرده و انرژی خود را افزایش دهید. در روزهایی که پیش رو دارید این انرژی احیا شده بدردتان خواهد خورد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 3 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۳ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

امروز شما می‌توانید یک نمایش واقعی را اجرا کنید و دیگران هم واقعا تحت تاثیر قرار خواهند گرفت! به خصوص اگر وقت گذاشته و کارتان را درست انجام دهید. اما راه‌های میان بر به نتیجه نمی‌رسد؛ شما باید از اولین پله شروع کرده و هرکاری را قدم به قدم طبق دستور کارتان انجام دهید. اما نگران سرعت کار خود نباشید، چراکه هر کدام از مراحل بیشتر از تصور شما طول خواهد کشید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 3 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۳ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

شما اغلب اوقات آدمی‌هستید که قبل از اینکه فکر کنید اعمال تان چه تاثیری روی دیگران دارد دست به عمل می‌زنید. به هر حال امروز این کلمات شماست که دوستان تان را متاثر کرده و بیش از آنکه متوجه باشید به روابط تان لطمه می‌زند. اغراق کردن در این وضعیت یا کش دادن به حقایق تغییر یافته دیگر در این رابطه به شما کمک نمی‌کند. شما نمی‌توانید از واقعیت فرار کنید. پس بهتر است به خوبی از آغاز کار اهل عمل باشید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 3 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۳ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 شما تاکنون با یکی از دوستا‌ تان در مسیری همراه و همگام بودید اما به نظر می‌رسد این روزها دوست شما راه جدیدی برای خود برگزیده است. اگرچه ممکن است شما به خود این اجازه را بدهید که از نقشه‌های خود برای لحظاتی چشم بپوشید، اما این می‌تواند ناشناخته باقی بماند. این مهم نیست که این کشش و جذابیت به کجا منجر خواهد شد(یا اینکه اصلا به نتیجه‌ای نرسد)، امروز را به خودتان خوش بگذرانید و شادمانی و سبکباری را چاشنی زندگی خود کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 3 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۳ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

امروز آرزوهای بزرگی در سر دارید و خوش بینی ذاتی که همیشه همراه شما است باعث می‌شود بتوانید اهداف تان را به مرحله عمل برسانید. البته شما نیاز دارید که با انجام کارهای لازم کنار بیایید. اما رفتار مثبت شما می‌تواند بین شما و تمام مردم دنیا تفاوت ایجاد کند. اگر به خود تان اعتماد داشته باشید از اینکه می‌بینید در راهی که برای رسیدن به اهداف تان در پیش گرفته‌اید به هیچ مانعی برخورد نمی‌کنید متعجب خواهید شد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 3 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۳ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

شما امروز احساس شلوغی و همهمه می‌کنید، انگار که دنیا به آتش کشیده شده است!! با این وجود هر چه که می‌گذرد اطمینانتان به خودتان کمتر می‌شود. حس و حال شما مدام در حال تغییر کردن است و به خاطر همین پیام‌های درهم برهم و پیچیده ای دریافت می‌کنید و همچنین در پنهان کردن احساسات‌تان زیاد موفق نیستید. بااین وجود به نفعتان است که بین مسائلی که سریع باید بهشان رسیدگی شود و اهداف بلند مدتان تعادل برقرار کنید. شما بیشتر از آنچه فکر کنید وقت دارید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 3 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۳ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

 شما امروز در حالی که در مورد احساسات خود با افراد دیگر صحبت می‌کنید اعتقاد دارید که نسبت به همیشه عمیق‌تر هستید و نمی‌توانید غیر از فعالیت‌های مثبت کار دیگری انجام دهید. این موقعیت در ظاهر خیلی عالی دیده می‌شود، اما نکته منفی نیز وجود دارد. شما قصد دارید شرایط نامطلوبی که باید در موردشان صحبت کنید را پوشانده و خوب جلوه دهید. از قدم گذاشتن به تاریکی‌ها نترسید، در چنین جاهایی جادو در انتظار شماست!!

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 3 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۳ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

 روزهایی که خورشید در اطراف یازدهمین خانه تان یعنی خانه آینده حرکت می‌کند، معمولاً برای شما روزی فوق‌العاده به حساب می‌آید. شما در حالیکه دنبال ماجراجویی می‌روید می‌خواهید بدانید در آینده چه اتفاقی می‌افتد. اما آنقدر در آینده زندگی نکنید که آنچه در حال حاضر پیرامونتان اتفاق می‌افتد را فراموش کنید. زمانی را با خانواده و دوستان گذراندن تنها راهی است که می‌تواند ذهن شما را دوباره در لحظه حال متمرکز کند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 3 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۳ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

امروز حواستان باشد احساسات افراد دیگر را نادیده نگیرید، برای اینکه طبیعت جاه طلبانه شما امروز در مسیری قرارتان می‌دهد که به هیچ چیز به جز رسیدن به اهدافتان فکر نمی‌کنید. فعالیت و سازنده بودن خیلی خوب است، اما در زندگی چیزهایی مهم‌تر از کار سخت و روزانه وجود دارد. قدم‌هایتان را آرام تر بردارید تا بتوانید در بین راه گل‌های خوش بویی که وجود دارند را ببویید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *