فال روزانه

فال روز سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 23 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 به جای اینکه بخواهید برای تمام روز خود برنامه‌ریزی کنید، برای زمانهایی خالی‌ای که در طول روز دارید فکری بکنید. به ندرت برای شما پیش آمده که ندانید چه کاری باید انجام بدهید، اما شما امروز ترغیب شده‌اید که بیشتر فعالیتهایتان را فهرست وار بر روی کاغذ بیاورید. انگیزه‌های خودتان را بررسی کنید و مطمئن باشید که شما خودتان را بیش از حد درگیر کار نخواهید کرد، برای اینکه شما از تنها بودن بیزار هستید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 23 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

 یادآوری یک خاطره از تجربه‌های دوارن بچگی نظر شما را نسبت به آنچه که امروزه آن را موفقیت می‌نامید عوض می‌کند. شاید به یاد آوردن بخشی از یک رویا هدفی را که شما رهایش کرده بودید را به یادتان بیاورد. حتی اگر شما دوست ندارید مسیر زندگی خود را عوض کنید، اما هنوز می‌توانید با آرامش تخیلات غیر واقعی خود را با زندگی واقعی بیامیزید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 23 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

 شما امروز می‌توانید با یک دیدگاه تازه و جدید به اتفاقاتی که پیرامونتان رخ می‌دهد نگاه کنید. ایده‌های ناب و تازه تان در محل کار دوستانتان را شگفت زده خواهد کرد، چرا که شما امروز قالب‌ها را شکسته‌اید و ظاهراً دیدگاه‌های جدیدی به دست آورده‌اید. اگر ایده‌ای داشتید، به خاطر ترس یا قضاوت‌های منفی دیگران از آن صرف نظر نکنید. به تنهایی کارهای که مثبتی که در نظر دارید را انجام دهید و اجازه دهید دیگران هم بفهمند که چه فکری دارید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 23 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

ممکن است امروز کمی‌احساس ناامیدی کنید. شاید از همه کارهایی که دیروز مجبور به انجامشان بودید خسته شده باشید و بدنبال روزی می‌گردید که استراحت کنید. اما دنیای شما چیز دیگری برایتان دارد و حتی اگر شما زمانی را برای تفریح اختصاص دهید باید وقتی را نیز برای انجام کارهایتان در نظر بگیرید. خوشبختانه لازم است که قبل از شروع تعطیلات پایان هفته کارهای ناتمام تان را به پایا ن برسانید. مهم نیست که چه احساسی دارید مهم این است که موثر و کارآمد باشید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 23 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

 چشمان و گوش‌هایتان را خوب باز کرده اید تا اگر زمزمه خوشی در زندگی‌تان امروز بوجود آمد،‌ آن را بشنوید. شما احتمالا قادر نیستید که منبع این خوشی که در زندگی شما بوجود آمده را مشخص کنید. اما پیش بینی کردن احتمالا باعث می‌شود شما بیشتر گیج شوید. با این وجود، مهم نیست که چگونه برای اتفاقی که در شرف وقوع است آماده می‌شوید، هنوز باید یکی دو روزی برای آماده شدن بهتر، صبر کنید. به جای اینکه منتظر باشید تا ببینید موقعیت برای خوشی دوباره کی پیش می‌آید، سعی کنید که از لحظه حال لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 23 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

 شاید امروز نتوانید به آرزوهای خودتان دست پیدا کنید. اما بیان تصوراتتان هم کار آسانی نیست. ممکن است همه بفهمند که شما نا امید و مأیوس هستید حتی اگر ندانند که واقعاً خواسته ی شما چیست. به هرحال، آنها می‌توانند تشخیص بدهند  که شما از یک چیزی خیلی ناراحتید که نمی‌توانید بگویید. ناامید نشوید شاید فردا توانستید درباره ی آن با کسی صحبت کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 23 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

شما امروز با خودتان درگیرید و این درگیری بین برنامه ریزی دقیق و بی اختیار بودن شماست . شما مهارتهای مدیریتی بسیار خوبی دارید و می توانید اطلاعات مختلفی را سازماندهی کرده و باعث شوید که دیگران شما را در محور قرار بدهند. شاید کسی به شما تلفن نزند تا از شما بخواهد که گروه مورد علاقه خود را آغاز کنید اما حداقل برای دعوت غیر منتظره ای خود را آماده کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 23 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

شما امروز مسئولیت‌های بخصوصی دارید که باید بهشان رسیدگی کنید، حالا چه آنها را دوست داشته باشید چه نداشته باشید!! این می‌تواند درسی هم برای شما باشد، چرا که شما نمی‌توانید اجازه دهید نیازهایتان جایگاه کاری و اجتماعی تان را تحت الشعاع قرار دهد. شما وقتی که بفهمید بعضی از همکارانتان اصلا نمی‌خواهند چیزی در مورد شما بدانند و فقط دوست دارند کار خودتان را انجام دهید خیلی ناراحت و افسرده خواهید شد. پس قبل از اینکه حوادث شیرین مربوط به آینده را خراب کنید، وظایفتان را سریع انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 23 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

 مهم نیست که شما در عرصه عشق چقدر موفق بوده‌اید و خوش درخشیده‌اید، مهم این است که شما هنوز فکر می‌کنید باید احساسات شخصی‌تان را پنهان کنید. البته این سخن به این معنی نیست که شما از گفتن احساساتتان به دیگران خجالت می‌کشید. شما فقط نمی‌دانید که در چه جاهایی نباید این کار را بکنید. فراموش نکنید شما موقعی می‌توانید زیاد صحبت کیند که از اتفاقاتی که بعداً پیش می‌آید آگاه باشید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 23 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

اگرچه عقل و احساس شما امروز هر کدام شما را به مسیرهای متفاوتی می‌کشانند، شما باید بتوانید تصمیمی کلی بگیرید و به هر دو جنبه توجه داشته باشید. الان نیازی نیست که تواناهایتان را نشان دهید یا تفکرات و احساسهایتان را انکار کنید. مادامیکه شما با طبیعت دوگانه خود احساس راحتی می‌کنید، بنابراین دیگران فقط مجبور خواهند بود که با آن سازگاری پیدا کنند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 23 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

کنترل کردن شرایط کنونی اکنون زیاد هم برای شما سخت نیست به خاطر اینکه شما ذاتا می‌دانید که ریسک این کار زیاد است. با وجوداینکه شمازیاد هم به صبور بودن معروف نیستید اما نمی‌خواهید با کارهای شتاب زده و عجولانه به این تصور دامن بزنید. این کار نیاز به مواظبت دارد؛ لازم است که حواس خود را جمع کرده و هر زمان که احساس آمادگی کردید شروع کنید. خوشبختانه از احساسات خود آگاه بودن برای تان کافی است تا بتوانید از کارهای بیهوده جلوگیری کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 23 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

تمایل شما برای داشتن یک رابطه با نشاط و عاشقانه امروز شدت می‌یابد. حتی اگر به کسی علاقمند هستید و او را زیر نظر دارید، اما باید بگویم که او گرفتار تر  از این است که بخواهد برای عشق شما سرش را خلوت کند و با شما باشد، حتی اگر عشق شما یک عشق واقعی باشد. توان تان را برای یک عشق خیالی و غیر واقعی نگذارید، بلکه فرصتی را هم برای ابداع یک کارهنرمندانه صرف کنید. برنامه ریزی لازم نیست، یک کار بداهه و خودجوش بهترین کار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *