فال روزانه

فال روز جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 19 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 شما امروز رفتاری شاد و پر نشاط ندارید، برای اینکه به دنبال یپدا کردن راهی برای بازگو کردن احساسات غیر معمول خود هستید. اما عدم تمایل شما برای اقرار کردن به جنبه‌های بی‌تکلف ذاتتان باعث می‌شود از شخصی که به نظر می‌رسد زیاد جدی رفتار نمی‌کند، عصبانی شوید. سعی نکید که افراد دیگر را تغییر دهید؛ در عوض توجهتان را بر روی احساسات خود متمرکز کرده و سعی کنید که بر روی رفتارتان کار کنید تا تبدیل به رفتاری مثبت بشود.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 19 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز احساسات و علایق خود را برای دیگران فاش نکنید، برای اینکه آنها انقدر که شما فکر می‌کنید ارزش اعتماد کردن را ندارند. امروز ممکن است یک نفر به شما تکیه کند و حتی احساسات‌تان را هم به بازی بگیرد! بهترین اسلحه شما خویشتن داری است، هرچقدر که بیشتر احساسات خود را مخفی نگه دارید آنها شدید‌تر می‌شوند. پس تا موقعی که آمادگی پیدا نکرده‌اید و دیگران نیز شایستگی اعتماد کردن را پیدا نکرده‌اند کارهای شخصی خود را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 19 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

اگر احساس می‌کنید که در این تعطیلات چیزی را کم دارید،‌ ممکن است بخواهید بیش از حد جبران آن کمبود را بکنید و در انجام آن اغراق کنید. اما این کار زیاد مفید نیست و باعث هم نمی‌شود کسی احساس بهتری داشته باشد. این فقط به خاطر این است که بر احساس گناه خود سرپوش بگذارید. به جای اینکه وانمود کنید که هر چیزی مانند سال قبل است، دلیل این تفاوت را بفهمید. دانستن و پذیرفتن حقیقت بهترین کاری است که همه می‌توانند انجام دهند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 19 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 باوجود اینکه شما منتظرید که اتفاقی بیفتد، ولی امروز خیلی کند می‌گذرد. شما نمی‌خواهید خودتان را با رویا پردازی‌های زیبا و مربوط به آینده سرگرم کنید، بلکه می‌خواهید کاری بزرگ انجام بدهید. ولی اگر تا ظهر دست به کار نشوید، ممکن است کم کم انگیزه‌های خود را از دست داده و قبل از تلاش کردن برنامه‌های خود را به یک یا دو روز بعد موکول کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 19 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

شما وقت و انرژی‌تان را بر روی تعطیلات و یا ثبت نام کردن در یک رشته درسی صرف می‌کنید. هرکدام از این دو راه که برگزینید، در عین حال که شما را با عدم اطمینان نسبت به آینده روبرو می‌کند، خوش‌بینی شما را نیز رفته رفته کم‌تر می‌کند. به هر حال نیازی نیست که ریسک کردن را عقب بیندازید و یا اینکه از شدت آن بکاهید. شما مجبور نیستید برنامه‌های خود را کنسل کنید؛ فقط لازم است که نسبت به آنها واقع بینانه‌تر رفتار کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 19 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

شما انسانی هستید که خود را با شرایط روز خیلی سریع وفق می‌دهید، هیچ گاه از روزمرگی هفته‌هایتان خسته نمی‌شوید زیرا با برنامه‌های مختلفی که برای هر روز تان دارید، هر روز از روز قبلی متفاوت می‌شود. فعالیت‌ها و افکار مثبتی که در این روزها دارید باعث می‌شود بیش از پیش حرکت تان سریع شود. شما به دلیل اخلاق خاصی که دارید محبوب همگان هستید، در هر زمان که به هر مکان جدیدی می‌روید مورد پسند افراد زیادی قرار می‌گیرید. در روابط تان کاملا صبور و محتاط هستید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 19 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

اگر دیگران به سردی با شما رفتار می‌کنند و شما انتظار چنین رفتاری را از آنها نداشته‌اید نباید فوراً به آنها اعتراض کنید. شما می‌توانید پیامهای دوگانه‌ای بفرستید. با وجود اینکه شما خواستار برقرار کردن کردن ارتباطی احساسی هستید ولی اعمال شما نشان دهنده چیز دیگری است. اگر شما از نوع واکنش دیگران می‌ترسید، دلیلش این است که شما کم حرف‌تر شده‌اید. شما می‌توانید با صحبت کردن در مورد نیازهایتان همه چیز را به نفع خود تغییر دهید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 19 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

باوجود اینکه امروز به فکر تفریح و خوشگذرانی هستید، ولی فعلاً وقت کار کردن است. شما کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و به راحتی نمی‌توانید همه آنها را تمام کنید. اما سعی نکنید کارها را یک دفعه و با هم انجام دهید. جدی باشید، زمان کافی صرف کنید و هر کاری را با دقت انجام دهید تا مجبور نشوید آن را دوباره انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 19 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

 سخت تر کار کردن تنها راه حل رویارویی با برنامه‌هایی که پیش روی تان دارید نیست، اما امروز اگر کمی‌به خودتان سخت بگیرید می‌توانید کار متفاوتی انجام دهید. باوجود اینکه شما در برابر پیشنهادات قبول کردن مسئولیت‌های اضافی مقاومت می‌کنید، ولی هم اکنون چاره دیگری جز قبول کردن ندارید. پس با مقاومت کردن و مبارزه کردن انرژی تان را هدر ندهید، بلکه فقط کارهایی که لازم است را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 19 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

برای انجام دادن کارهای جدیدتان، حتی اگر دلتان می‌خواهد تنهایی کار کنید، لازم است که از نزدیک با همکارانتان کار کنید. کنار کشیدن و کم آوردن نمی‌تواند یکی از گزینه‌های شما باشد، برای اینکه دیگران هم سعی می‌کنند شما را درگیر کار کنند. اگرچه این کار خیلی سخت است، ولی شما باید از دوستی‌های خود درس بگیرید. شما هم احساسات خود را ابراز کنید و هرچقدر هم بحث کردن برایتان سخت بود باز هم به گفتگو ادامه بدهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 19 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

شما امروز باید نیازهایتان را برای کسانی که در محل کارتان هستند توضیح دهید، درغیر این صورت قادر نخواهید بود به چیزهایی که می‌خواهید برسید. مراقب باشید!! به خاطر اینکه وقتی در حال کار کردن هستید، ملحق شدن به مردم دیگر وسوسه برانگیز است. درعوض شما باید در تمام تعاملات و برخوردهایتان رفتار و سلوک حرفه‌ای خود را حفظ کنید. اگر حد و حدودی را مشخص کرده و به آنها هم اجازه دهید فاصله‌ای که نیاز دارند را بین خود و شما ایجاد کنند آنها نیز خوشحال ترخواهند شد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 19 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

 شما تاحدی نسبت به راهی که در حرفه خود می خواهید برگزینید نامطمئن هستید، برای اینکه رویاهای شما که در ظاهر حقیقی به نظر می رسند، درواقع غیر قابل دسترس هستند. هنگامی که شما چیزهایی را که می خواهید در زندگی داشته باشید اما در زمان حال آنها را ندارید می شمارید، تا حدودی احساس افسردگی پیدا خواهید کرد. زیاد به خودتان و دیگران سخت نگیرید؛ واقع بینی مهم است، اما بدبینی ابداً شما را به هیچ هدفی نمی رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *