فال روزانه

فال روز پنج شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 18 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

امروز نظرات غیر متعارفتان در مورد کار خودتان را هم شگفت زده خواهد کرد!! چرا که اصلا با شخصیت شما جور در نمی‌آیند! اما حتی احمقانه ترین و بکرترین افکارتان هم نسبت به آن چیزی که در ظاهر به نظر می‌رسد محافظه کارانه تر هستند. خوشبختانه برای تمام کردن تمام کارهایی که شروع کرده‌اید به اندازه کافی توانایی دارید. با همه این احوال کار عاقلانه‌ای که باید انجام دهید این است که قبل از اینکه خیلی دیر شود مطمئن شوید بیشتر از توانایی و زمانتان مسئولیت قبول نکرده‌اید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 18 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز تبدیل به یک آدم لجباز و خودسر شده اید؛ همه شرایط آمده است ولی شما خودتان را آماده نکرده اید. پس حتی اگر به اندازه تمام انسان‌های دیگر عجله دارید، بهتر است برای پیش بردن برنامه‌هایتان چند روزی صبر کنید. الان اصلا به فکر این نباشید که دیگران چه فکری می‌کنند، اعتماد کردن به غریزه خودتان هیچ مشکلی برایتان ایجاد نمی‌کند.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 18 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

اغلب وسوسه می شوید که یک برنامه جدید برای رژیم غذایی و یا تمرین های ورزشی انتخاب کنید. امروز احتمالا بیشتر مطمئن هستید که از زندگی خود چه می خواهید و می دانید که هنوز زمان ایجاد یک تغییر بخصوص در زندگی تان فرا نرسیده است. هیچ کدام از تئوری های دنیا اکنون نمی تواند به شما کمک کند به خاطر اینکه شما به اندازه کافی می دانید. هر مسیر مستقیمی راکه انتخاب کنید احتمالا منجر به پیشرفت اساسی در شرایط فیزیکی تان می شود؛ پس صبر نکنید تا زمان مناسب فرا برسد!

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 18 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 امروز فعالیت داشتن باعث تندرستی جسم و فکر شما خواهد بود. تنها فکر کردن به فعالیتهای بدنی کافی نیست؛ باید به تمرینات روحی نیز بپردازید. هنگامی که شما در روزهای آینده با مسائل استرس زا برخورد می‌کنید، احتمالاً اضطراب شما افزایش خواهد یافت، پس بهترین راه این است که قبل از رسیدن به نقطه بحرانی، سرگرمی پیدا کنید که انرژی مازاد شما را تخلیه کند.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 18 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

امروز آرام گرفتن تبدیل به چالش شده است، چراکه عطارد در نشانه شما با بهرام نگران در یک دام گرفتاره شده اند. به جز اینکه شما در طول روز به تمام افکارتان با دقت گوش فرا می‌دهید، ممکن است از برخوردهای زبانی افراد دیگر خشمگین شوید، چراکه فکر می‌کنید مورد تهدید قرار گرفته اید. به هرجهت اکنون صحبت‌هایی که بدون فکر قبلی به زبان می‌آیند مفید نخواهند بود. برای کسب کردن دیدگاه‌های متفاوت به جای صحبت کردن سعی کنید بیشتر گوش دهید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 18 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

شما امروز نسبت به خودتان حس خیلی بهتری دارد و این نوع نگرش خیلی خوب است، اما اگر نتوانید به حوادثی که پیرامونتان رخ می‌دهد توجه کنید، تبدیل به فرد خودخواهی خواهید شد! به جای اینکه منکر اشتباهات و اتفاقات بد شوید، سعی در اصلاح شرایط داشته باشید. شما وقتی که می‌توانید بدون شک کردن به خود توانایی‌هایتان را قبول کنید، پس شانس بهتری نیز برای یافتن خوشبختی خواهید یافت.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 18 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 خیلی برای اتان سخت است که براستراحت خود غلبه کنید.بنابراین از تکان دادن به خودتان شانه خالی می‌کنید. شاید آرزویتان این باشد که تمام لحظات را با شادی و تفریح که شما درآن  استاد هستید، بگذرانید اما خیال پردازی شما به واقعیت تبدیل نمی‌شود مگر اینکه خودتان بخواهید که کار کنید و فوراً راحت طلبی را کنار بگذارید. گرچه باید خیلی از خودتان به خاطر این کار خواهش کنید ولی به لذت وقتی که چیزی برای نشان دادن روزتان دارید می‌ارزد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 18 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

به جای جبران حرفی که قبلا زده‌اید یا کاری که دیروز کرده‌اید، ممکن است تنها مشکلات را برای خود عمیق تر کنید. حتی با بهترین تصمیمات و نیت‌ها، شما می‌توانید دیگری را سهوا برنجانید. البته، یک معذرت خواهی گرم و صمیمی می‌تواند خوبی و بزرگواری شما را نشان دهد، اما تنها اگر از ته دل باشد. این درام کوچک ممکن است یک روز دیگر به طول بینجامد تا زندگی شما را دستخوش تغییرات ناخواسته ای کند.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 18 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

امروز اطرافیانتان از شما بیش از اندازه توقع دارند و شما را تحت فشار قرار می‌دهند، شما نیز با تلاشی احمقانه می‌خواهید تمام خواسته‌های آنها را برآورده کنید! به جای اینکه به دیگران اجازه دهید بهتان زور بگویند و به فکر انجام دادن خواسته‌های آنها باشید، خیلی زود و در اوایل روز برای خودتان مرزهایی تعیین کنید. حتی اگر لازم بود روی کارهایی که قبلاً  انجام دادید دوباره فکر کنید. حفظ کردن شوخ طبعی و خوش مشربی تان بیشتر از آن چه فکرش را بکنید بهتان کمک خواهد کرد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 18 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

اگر شما قبلاً در مورد کمک گرفتن از دیگران در پروژه‌تان فکر کرده بودید، هم اکنون فرصت خوبی نصیبتان شده است، برای اینکه این اعتماد و اطمینان شما به دیگران هم منتقل شده است. فقط حواستان باشد که زیاد صحبت نکنید، چون هرقدر بیشتر حرف بزنید، کمتر می‌توانید دیگران را قانع کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 18 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

شما وسوسه شده‌اید که فرصت تجربه یک عشق و یا یک رابطه شناور را بدون توجه به اثر متقابل آن رها کنید. حتی اگر نگران این باشید که درد عاطفی ناشی از آن را تجربه کنید، اما بسیار بارزش تر است که بر ترس‌های خود غلبه کرده و ریسک کنید. سکوتی که از بی میلی شما برای شریک شدن  ناشی می‌شود  در نهایت بسیار دردناک تر خواهد شد و باید تصمیمی بگیرید که برای اصلاح آن کاری کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 18 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

 شما امروز احساسات خود را مخفی می‌کنید، اما انتظار دارید آنها نیازهایشان را با شما در میان بگذارند. این دو موضوع، به خصوص اگر شما نخواهید وارد بحث و گفتگو بشوید، برایتان دردسرساز خواهند شد. برای مخفی کاری زیاد وقت هست، الان باید رو بازی کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *