فال روزانه

فال روز جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 12 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 شما احساس می‌کنید که امروز کسی با شما مخالف است و نمی‌دانید چگونه بدون اینکه مشکلی پیش بیاید کار خود را پیش ببرید. این اتفاق مشکل بزرگی نیست، اما موضوعی است که نمی‌توانید به این راحتی آن را نادیده بگیرید. سعی نکنید بر روی نظرات شخصی خود پافشاری کنید. اگر جلوی عصبانیت خود را بگیرید، موانع خیلی زودتر از آنچه که فکرش را بکنید از بین می‌روند.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 12 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

با توجه به هم ترازی ماه با ژوپیتر شما نباید فراموش کنید که با کمک برنامه ریزی مناسب و اجرای عاقلانه هر کاری امکان پذیری می‌شود. با این حال شما در اطراف خود سدی از مقاومت را می‌بینید. باوجود اینکه آنها ادعا می‌کنند که به آن توجه دارند، ولی حوادثی اتفاق می‌افتد که تا مدتی از شما دورمی‌شوند و شما نیز وقت کافی دارید، قبل از اینکه آنها برای انجام دادن کاری جدید تحت فشار قرارتان دهند کارهای قبلی خود راتمام کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 12 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

امروز به فعالیتهای بدنی خود بیشتر توجه کنید، برای اینکه ماه درششمین خانه شما قرار دارد و این خانه مربوط به سلامتی و عادتهای روزمره شما می باشد. فراموش نکنید که کوچکترین مسئله جزئی و بی اهمیت مربوط به فعالیتهای روزانه تان می تواند تأثیر مستقیمی بر زندگی شما و احساستان نسبت به زندگی داشته باشند. هر روز  فقط کارهایی را انجام دهید که از عهده انجام دادنش بر می آیید. رژیم غذایی  و تمرینات ورزشی خود را تا حدی تغییر دهید تا سلامتی تان تضمین شود.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 12 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

شما احساس می‌کنید که برای تغییرات احساسی جدید کاملاً آمادگی دارید، اما باید تا موقعی که کسی به کمکتان نیامده است صبر کنید. امروز ضعف‌ها و سستی‌هایتان خودشان را نشان داده‌اند و باید با بیشتر کار کردن آنها را بپوشانید. اگر تصمیم بگیرید که احساسات خود را سرکوب کنید، فرصت بزرگی نصیب‌تان می‌شود که بیشترین تغییر در زندگی‌تان را به همراه دارد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 12 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

 شما با فرضیه تن در دادن به رویاها بیگانه نیستید، اما شما ترجیح می‌دادید که در تنهایی و خلوت به کار کردن بپردازید نه در نقطه‌ای که دیگران بتوانند به راحتی شما را تماشا کنند. امروز در حالی که پنهان کردن عملکردتان از آنهایی که در مورد شما قضاوت می‌کنند سخت شده است، فعالیتهای شما نسبت به قبل اجتماعی‌تر شده است. به جای اینکه تلاش کنید تا دنیای شخصی‌تان را از ارتباطات حرفه‌ای مجزا سازید و با این کار وقتتان را هدر دهید، خودتان را باور داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 12 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

امروز در شریک کردن دیگران در احساساتتان چه احساس راحتی بکنید چه نکنید، نسبت به همیشه آنها را جدی تر گرفته اید. شما زیاد دوست ندارید به دیگران بگویید چه دوست دارید، برای اینکه آنها برای شنیدن تمام خواسته های شما آمادگی کامل ندارند. یادتان باشد که این روزها شاید برنامه های یک نفر دیگر از برنامه های شما مهم تر باشد. پس حالا تمرکز کردن روی نیازهای افراد دیگر تبدیل به مشغولیت جدید شما می شود.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 12 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

بازگشت ماه به نشان تان احتمالا توجه شما را از کارهایتان به سمت خود جلب می‌کند و راه‌های بی شماری را برای تان آشکار می‌کند که به اندازه کافی جالب هستند که بخواهید آنها را کشف کنید. متاسفانه شما در یک لحظه نمی‌توانید روی بیش از یک موضوع تمرکز کنید. در میان افکار معقولی که در ذهن تان وجود دارد گردش کنید. یکی از آنها را انتخاب کنید که با احساسات تان تطابق داشته باشد و بعد در رابطه با آن کاری انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 12 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

ماه جدید امروز در سومین خانه از “ارتباطات” شما قرار گرفته است بنابراین آنچه که می‌گویید و فردی که با او صحبت می‌کنید اکنون بسیار مهمتر از مسائل دیگر است. شما می‌توانید اهداف خود را برای هفته‌های آینده روی یک کاغذ بنویسید .دیگران را از نقطه نظرات خود آگاه کنید و حتی دوستان و همکاران تان را با  تصمیم گیری‌های سریع و به موقع خود و برنامه‌ها و نقشه‌های منطقی تحت تاثیر قرار دهید. دلیلی برای بازگشت نیست؛‌ از اهداف خود صحبت کنید و سپس آماده باشید که آنها را بعمل تبدیل کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 12 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

 امروز زمان بسیار خوبی برای شما می‌باشد. تمام آرزوها و تمایلاتی که در سابق داشته اید به تحقق می‌پیوندند البته با واقع نگری و دور بینی که نسبت به آینده دارید.  در ابتدا فقط به موضوعاتی که خواهان انجام شان هستید فکر کنید و بعد با اشخاص خانواده تان مطرح سازید، سپس اجرا نمایید زیرا ممکن است شرایطی پیش بیاید که بقیه افراد خانواده تان شما را به خاطر تصمصم گیری غلط در کاری مقصر بدانند. به همین علت شما دچار عذاب وجدان شوید پس برای پیش گیری از این کار با بقیه مشورت کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 12 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

ادراک‌های حسی شما با منطق تحلیل‌گرتان تعارض دارد و شما در عین حال که فکر می‌کنید که چه کاری باید انجام دهید در موقعیتی قرار می‌گیرید که کاملاً عصبانی خواهید شد. دوستان و همکارانتان به شما توصیه می‌کنند که منطقی باشید و کارهایی را که برایتان مهم ترند را انجام دهید. اگر قلب شما خیلی راسخ به شما حرف دیگری می‌زند به جای گوش دادن به حرف دوستانتان به ندای دلتان گوش دهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 12 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

 امروز ماه در نشانه شما حاکی از این است که شما یک گفتگوی احساسی خواهید داشت، اما شما به جای اینکه این گفتگو را ملایم‌تر کنید به آتش آن دامن می‌زنید. اکنون آروزهای شما خیلی مشتاقانه هستند و برای شما سخت است که تصویر روشنی از آنچه که نمی‌دانید واقعی هست یا نه تجسم کنید. شما اول باید از دیگران درخواست کمک کنید و بعد سعی کنید نیازهایتان را از خواسته‌هایتان مجزا کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 12 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

 همه چیز به نظر خوب می‌رسد، اما شما قبل از اینکه بتوانید امکاناتی که در اطرافتان هست را ببینید مجبور هستید با نقطه ضعفهایتان نیز روبرو شوید. این سخن بدین معنی نیست که شما فقط می‌توانید یک گزینه برای انتخاب کردن داشته باشید و یا اینکه باید رفتار بخصوصی داشته باشید. این گفته مربوط به نگرش کلی شما است، اگر شما فکر می‌کنید که فرد موفقی هستید پس در واقع اینگونه هستید. فقط باید خیلی کار کرده تا این امکان به وجود بیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *