فال روزانه

فال روز پنج شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 11 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

بودن در کنار یک فرد فریب‌کار و دغلکار اصلا چیز جالبی نیست، اما شما امروز مجبور می‌شوید که تمام روز را با چنین فردی باشید!! شما از بودن با افراد کله شق که به زور شما را وادار می‌کنند کارهایی که دوست ندارید را انجام دهید اصلا خوشتان نمی‌آید. ولی شاید مجبور شوید که فردی که زیاد هم آدم درستکاری نیست را تحمل کنید! خوشبختانه اگر از نقشه های خاص خود جدا نیفتید، با مهارت‌های دیپلماتیک خود می‌توانید اوضاع را بهتر کنید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 11 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

 شما نگرش بسیار سالمی در مورد تعادل بین کار و تفریح امروز دارید زیرا شما می‌دانید که اگربه مسوولیت‌ها توجه نکنید، روی هم انباشته می‌شوند.اما با حتی اراده ی قوی تر از معمول هم، خیلی از چیزهای حواس پرت کن دوست داشتنی و شیرین می‌توانند تمرکز شما را به هم بریزند.وقتی فکر می‌کنید که نمی‌توانید مثمر ثمر باشید،خیلی به خودتان سخت نگیرید. فقط به کارهای روزانه ای که الان دارید و آنچه باید انجام دهید توجه کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 11 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

شما امروز احساس خیلی خاصی نسبت به اتفاقات درست و نادرستی که پیرامونتان رخ می‌دهد دارید. شما توانایی قضاوت کردن فوق العاده‌ای دارید، چرا که هم اکنون قدرت قضاوت شما خیلی قوی شده است و همچنین توانایی دیدن هر دو جنبه یک سوال به آن اضافه شده است. فقط فراموش نکنید حرف شما سخن نهایی نیست، پس فقط به عنوان یک فرضیه آن را بیان کنید. به افراد دیگر زمان بدهید، آنها نیاز دارند خودشان به آگاهی برسند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 11 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 اگر شما مدتی زمان زیادی با یک راز زندگی کرده‌اید و تا بحال هم آن را افشا نکرده‌اید، الان وقتش رسیده که تا حدودی از این نگرانی بیرون بیایید. شما توانایی‌های دیگری نیز دارید و درحال حاضر باید بر روی مسائل مادی خود مثل جزئیات پروژه‌تان در محل کار تمرکز کنید. پس فعلاً به دنیای درونی خود توجه نکنید، این موضوع شما را برای مسافرتی که در پیش رو دارید آماده می‌کند.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 11 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

 اگر شما به خاطر اینکه وارد مرحله جدیدی شده‌اید و توانایی‌هایتان دگرگون شده است کمی احساس یأس می‌کنید، زیاد نگرانی به دلتان راه ندهید. به جای اینکه دوران گذشته را بازسازی کنید و یا اینکه با عجله به سوی آینده حرکت کنید، به لحظه حال توجه کنید. اما تا وقتی که خودتان کاملاً آمادگی ندارید لزومی ندارد که احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 11 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

خود را با شرایط وفق دهید زیرا همیشه زندگی بر حول محور خوشبختی دائم یا بدبختی دائم نمی‌چرخد پس بهتر است خود را آماده کنید، زیرا شرایط بد یا خوبی  را در پیش دارید، اما صبر و استقامت بسیاری که در درون شما وجود دارد، شما را به سوی خوشبختی رهنمون خواهد کرد. تنها به موفقیت فکر کنید تا بتوانید آن را بیابید. شما می‌توانید خوشبخت باشید  به شرط این که باور داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 11 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 امروز می‌توانید از شر غم و غصه‌ای که شما را مشغول به خود کرده بود، خلاص شوید، مخصوصا اگر بتوانید رنجش و یا ناراحتی که در زیر خاکستر خود را پنهان کرده است را برطرف کنید.اما هنوز شما ممکن است درباره احساسات خود نگران باشید،‌ به خاطر اینکه نمی‌توانید همه آنها در گفتگوی خود با اطرافیان تان بازگو کنید. به جای اینکه نگران این باشید که کدام نیازهایتان را باید بازگو کنید،‌ قبول کنید که هر چیزی که شما باید ابراز کنید زمانی نتیجه خواهد داد که فرصت آن پیش بیاید. شما بیش از آن که فکرش را بکنید وقت دارید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 11 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 شما ممکن است از فکر کردن درباره تعطیلاتی که به وقوع نخواهد پیوست خسته شده باشید. شما امروز آماده مسافرت رفتن هستید، اما شاید اصلا نتوانید جایی بروید. شما تعهداتی در دوستی تان دارید که باید بهشان عمل کنید و آنها بر رویای سفرتان ارجحیت دارند. برنامه های بلند مدتتان را فراموش کنید؛ در عوض روی لحظه حال تمرکز کنید و ببینید که چه پیش می‌آید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 11 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

اگرچه شما از یک مرحله جدید عبور کرده‌اید، اما اکنون آماده مقداری تفریح و بازی هستید. خوشبختانه، شما ممکن است شیطنت‌هایی را که بدنبالش هستید را پیدا کنید. متاسفانه، این بیش از آن است که شما در جستجویش بودید. به یاد داشته باشید که خیلی راحت می‌شود شادی و خوشی لحظه حال را از دست داد. خود جوش باشید، اما همچنین یک پای خود را بر روی زمین استوار نگاه دارید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 11 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

با وجود اینکه شما می‌خواهید که کمی از نظر روحی در انزوا باشید اما به این معنی نیست که بخواهید از حواس پرتی‌هایی که ناشی از فعالیت‌های مختلف است جلوگیری کنید. ممکن است ناامید کننده باشد به خاطر اینکه شما میتوانید بدون اینکه زیاد مشغول شوید هر کاری را انجام دهید. روزتان را به خاطر اینکه مشخص کنید چه کار باید بکنید خراب نکنید؛ به جای ان روی اینکه چه احساس می‌کنید تمرکز کنید. خیلی خوب است که بتوانید بسادگی با تعداد کمی از دوستان تان به استراحت بپردازید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 11 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

امروز برای شما سخت است که رویاهایتان را پیش خود نگه دارید، برای اینکه به همان اندازه که شما دوست دارید افکارتان را با دوستانتان در میان بگذارید آنها هم علاقه مندند که بفهمند در ذهن شما چه می‌گذرد. بخشی از حرفهای شما دیگران را شوکه خواهد کرد، اما قصد شما غافلگیر کردن دیگران نیست. صحبت‌های شما جادویی هستند و باعث می‌شوند که اطرافیانتان شما را تحسین کنند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 11 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

هدف‌های بزرگ در سر داشتن امروز باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای شما شده است، چرا که شما قبلاً زیاد به جزئیات توجه نکرده‌اید. برای مثال اگر شما بخواهید یک خانه بسازید فقط توجه کردن به زیر بنای خانه کافی نیست. به جای اینکه وقتان را تلف کنید و انرژی‌تان را بر روی چیزهایی که دارید متمرکز کنید، چند روز دیگر هم صبر کنید و دوباره از صفر شروع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *