فال روزانه

فال روز چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 3 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۳ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

باوجود اینکه شما اهمیت پس انداز کردن را درک کرده‌اید، ولی هنوز بی دلیل پول خرج می‌کنید و این خیلی ناراحت کننده است. حتی گر افرادی دور و برتان هستند که در مسائل مالی به آنها تکیه می‌کنید و از نصایح‌شان استفاده می‌کنید؛ اکنون زیاد به حرفهایشان گوش ندهید، برای اینکه امکان دارد شما را به مسیر درستی هدایت نکنند. این موضوع واقعاً موضوع پیچیده‌ای نیست: پس وقتی که حق انتخاب دارید، چیزهایی را که اصلاً لازم ندارید نخرید!!فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 3 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۳ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

 درحالیکه در چهارمین خانه شما کسوف رخ داده است، شما نیز در موقعیت بی ثباتی قرار دارید. با وجود اینکه شما می توانید خاطر جمعی خود را نشان دهید، اما به اندازه‌ای که دیگران فکر می کنند تأمین نیستید. حتی اگر احساس می کنید که دوستان نزدیک و خانواده‌تان از تلاشهای شما پشتیبانی می کنند، ولی اکنون اتفاقاتی افتاده که شما واقعاً نمی دانید می توانید روی آنها حساب کنید یا نه. درنهایت شما نمی توانید جواب این سئوال خود را از کس دیگری بپرسید، بلکه فقط باید از خود آنها سئوال کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 3 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۳ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

در حالی که ماه برج دی در دوازدهمین خانه شما یعنی خانه خیالات و رویاها، آرزوهای شما را تحقق می‌بخشد، رویاهایتان نیز شما را در مسیری کاملاً منطقی و کاربردی قرار می‌دهند. ماندن و قرار گرفتن در همان شرایط گذشته که به خوبی می‌شناختید می‌تواند تضمین کننده خوشحالی شما در زمان حال و موفقیتتان در زمان آینده باشد. اکنون به غریزه خود اطمینان کنید، برای اینکه شما را به مسیر درستی هدایت می‌کند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 3 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۳ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

شما امروز آماده یک جهش بزرگ هستید،‌ حتی اگر حس کنید که قبلا در مسیر قرار گرفته‌اید. موشک تقویت یافته انرژی شما آماده آتش است، اما بهتر است که اول مسیر خود را مشخص کنید. متاسفانه، شما ممکن است در نهایت به طور همزمان به فرصت‌های مختلفی و بسیار متفاوتی دست یابید که ندانید از میان آنها کدام را انتخاب کنید. با وجود این، انتخاب یک مسیر درست الان زودتر از ان که فکرش را بکنید نتیجه خواهد داد و شما را هدف تان خواهد رساند.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 3 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۳ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

زمانی که شما در برابر سرما مقاومت می‌کنید و یا وقتی که کمی آفتاب زده می‌شوید، مسائل مربوط به سلامتی اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند. اما حتی اگر شما کاملاً سالم هستید و احساس خوبی دارید، باز هم بهتر است که برنامه‌های ورزشی‌تان را تغییر داده و رژیم غذایی‌تان را نیز اصلاح کنید. ایجاد کردن برنامه‌های روزانه‌ای که باعث افزایش سلامتی شما می‌شوند امروز نسبت به قبل اهمیت بیشتری یافته‌اند.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 3 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۳ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

شما امروز حتی اگر کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید، ولی باز هم برای تفریح کردن کاملاً آمادگی دارید. متاسفانه شما نمی‌توانید تعطیلات آخر هفته مورد پسندتان را داشته باشید. اما این سخن بدین معنی نیست که برای لذت بردن مجبورید منتظر بمانید. به جای اینکه فکر کنید اتفاق خاصی رخ می‌دهد که شما از آن مسرور خواهید شد، سعی کنید روی کارهایی که باید انجام بدهید تمرکز کنید و با رضایت خاطر و لذت آنها را انجام دهید. حضور داشتن درزمان حال آگاهانه ترین انتخاب برای رسیدن به سعادت و خوشبختی است.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 3 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۳ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

امروز شما در حالیکه شما با آرامش در حال کار کردن هستید، اتفاق غیر منتظره ای رخ می‌دهد و مثل یه مانع و سد جلوی راهتان را می‌گیرد. اما دلیل این که شما به مقصد و هدف خود نمی‌رسید فقط این نیست که خیلی آهسته کار می‌کنید. خیلی وقتها اگر وقت گذاشته و کاری را درست انجام دهید خیلی موثرتر از این است که بعدا بخواهید همان کار را دوباره انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 3 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۳ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 شما در یک لحظه فکر می‌کنید که می‌دانید دقیقاً چه خواسته‌ای دارید و چند دقیقه بعد به خودتان شک می‌کنید!! این مشکل شما که ناشی از اطمینان و عدم اطمینان به خود است امروز می‌تواند شما را وارد این چرخه کند، مگر اینکه بینش کافی برای عقب زدن آن داشته باشید. وقتی که فهمیدید مجبور نیستید همین لحظه تصمیمی‌ بگیرید، تا موقعی که یک راه حل ثابت و مشخص پیدا کنید، این تضادها می‌توانند در کنارر هم زندگی مسالمت آمیز داشته باشند!!

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 3 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۳ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

امروز اوضاع شما بیخ پیدا کرده و مسئولیت‌های کاریتان بر بازی و تفریح اولویت دارند! بنابراین مسائل خیلی زیادی در زندگیتان به تصمیمات دیگران بستگی دارد و شما مجبورید از دیگران دستور بگیرید. شما برای تفریح و خوشگذرانی کاملاً آماده‌اید، اما شاید این افراد در مورد کارهایی که باید انجام دهید نظر دیگری داشته باشند.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 3 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۳ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

حالا که ماه به نشانه تان بازگشته است، شما از نظر عاطفی و احساسی دیگر رنجیده خاطر نیستید. شما وقتی دوست صمیمی و یا نامزدتان دست به کارهای احمقانه می‌زند، زیاد در مقابلش صبور نیستید، اما گفتن این حرف به آنها که باید بعضی چیزها را از پیش می‌دانستند از جانب شما کار زشتی است. شاید حتی به خاطر حفظ کردن دوستی و علاقه مجبور شوید عصبانیت خود را پنهان کنید، اما وقتی نمی‌توانید نظر خود را ابراز کنید باید بهایش را هم بپردازید. فراموش نکنید شما بدون اینکه از کسی خجالت بکشید می‌توانید فرد خوب و قابل اطمینانی باشید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 3 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۳ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

 شما به دلیل پیغام‌های درهم برهم و پیچیده‌ای که تا به حال دریافت کرده‌اید گیج و آشفته شده‌اید. برای یک لحظه همه چیز از هم پاشیده می‌شود، سپس فقط چند دقیقه بعد اوضاع به حالت اول بازمی‌گردد. باوجود اینکه شما به طور ناخودآگاه در تلاش برای رفع ایرادها هستید، ولی احتمالاً مشکلی به وجود خواهد آمد. به جای این کار تغییراتی که می‌توانید ایجاد کنید را در نظر بگیرید و سپس تا فردا صبر کنید و ببینید اوضاع چقدر بهتر می‌شود!

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 3 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۳ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

 شما و دوست‌تان امروز تصمیم می‌گیرید که هر دو و با کمک یکدیگر رابطه‌تان را بهتر کنید و این دوستی کهنه و قدیمی‌احساس تازه‌ای به شما می‌دهد. شاید هم فرد جدیدی وارد زندگی‌تان شود و شما را تحت تاثر قرار دهد که محیطی خاص برای خود خلق کنید. هر کدام از این اتفاق‌ها بیفتد، بهترین کار این است که کمی‌‌از رویاپردازی بیرون آمده و به واقعیت نزدیک شوید. در این صورت در زندگی‌تان مجزه رخ می‌دهد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *