فال روزانه

فال روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 15 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

حتماً لازم نیست تمام فعالیتهای تفریحی و سرگرمی‌های خود را قطع کنید، بلکه فقط باید بفهمید امروز روزی نیست که بتوانید آن طوری که دلتان می‌خواهد تفریح کنید. شاید شما دوست داشته باشید که با کار کردن بیشتر سهم خودتان را انجام دهید، ولی واقعاً دلتان نمی‌خواهد  تنها فردی باشید که این کار را انجام می‌دهید. در برابر کسانی که به شما امر و نهی می‌کنند ایستادگی کنید. به آنها اجازه ندهید که به رویه خود ادامه دهند، چرا که فکر می‌کنند همه چیز تحت سلطه و اختیار خودشان است.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 15 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

شما احساس می‌کنید در داخل خانه کسی شما را تایید نمی‌کند. هماهنگ شدن با اهل خانه وقت زیادی از شما می‌گیرد، اما دیگران شاید متوجه نشوند که شما چه کار می‌کنید. ظاهراً تنها راه برای اینکه مورد توجه دیگران واقع شوید و خودتان را مطرح کنید این است که تمام کارهای خود را متوقف کنید. ولی متاسفانه این روش باعث می‌شود اعضای خانواده با دیدگاه‌های منفی خود در موردتان قضاوت کنند. بنابراین بهتر است که به تلاش‌های خود ادامه دهید تا حقیقتی که به دنبالش خواهد آمد را بفهمید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 15 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

شما امروز از دست یکی از دوستان نزدیکتان و یا یکی از افراد خانواده تان عصبانی می‌شوید، برای اینکه دوست ندارید در نمایش رومانتیکی که فرد دیگری به راه انداخته است شرکت کنید. در ابتدا این نمایش ممکن است به صورت یک سرگرمی‌به نظر برسد، اما وقتی که شدت پیدا کرد شما از این فرد می‌خواهید که دیگر از زندگی شما بیرون برود. حتی ر شما سعی کنید همه چیز سیر قانونی خودش را طی کند، آنها باعث می‌شوند شما در شرایط پیچیده ای قرار بگیرید. به جای اینکه بخواهید با این جریانات به وجود آمده بجنگید، فکر کنید ببینید از این حوادث چه درسی می‌توانید بیاموزید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 15 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 صحبت کردن در مورد بسیاری از موضوعات مورد علاقه‌تان از نظر احساسی دست یافتنی نیست. آشکار کردن احساساتتان می‌تواند برایتان مشکل ایجاد کند، اما اصرار ورزیدن در دست یابی به آنها می‌تواند تأثیر داشته باشد. متأسفانه فقط نیات خوب شما کافی نیست؛ آنچه که شما به دیگران می‌بخشید می‌تواند برای آنها مشکل‌ساز باشد. تا جایی که می‌توانید خیلی واضح در مورد خودتان حرف بزنید و از حقیقت فاصله نگیرید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 15 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

شما می‌توانید تشخیص دهید که هفته‌ای بسیار پر تنش به پایان رسیده است، اما شما توانایی این را ندارید که تمام انرژی‌تان را یکباره تغییر جهت بدهید. اگر شما احساس دلواپسی می‌کنید، فقط این حقیقت که یک رابطه دوستانه بیشتر از آنچه که شما فکر کنید می‌تواند در معرض خطر باشد را قبول کنید. هرچقدر که شما تلاش کنید این پی آمد را کنترل کنید، بیشتر از هدفهایتان فاصله می‌گیرید. خودتان را کاملاً با مسائل عاطفی درگیر کنید، اما نسبت به امکاناتی که پیش رویتان قرار دارد هوشیار باشید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 15 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

گاهی اوقات شما زیاد دوست ندارید در جمع حاضر شوید، برای اینکه به جای جلب توجه کردن بیشتر به نتیجه کارتان اهمیت می‌دهید. با وجود این حالا کمی تغییر کرده‌اید. شما می‌خواهید کارهای زیادی انجام دهید و برای انجام دادن این کارها توانایی کافی نیز دارید. اما شما به کیفیت کارتان زیاد اهمیت نمی‌دهید و می‌توانید در جلوی دیگران هم این کارها را انجام دهید. قبل از اینکه تصمیمی بگیرید در موردش خوب فکر کنید، برای اینکه جلب توجه کردن و مورد توجه دیگران قرار گرفتن کاملاً شما را راضی نخواهد کرد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 15 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 امروز همه فکر می‌کنند که شما فرد راستگویی هستید، درحالیکه آنها گول خورده‌اند!! البته شما در مورد چیزهای خیلی مهم به آنها دروغ نگفته‌اید، بلکه فقط رازی را از آنها پنهان کرده‌اید که ربطی به گفتن حقیقت نداشته است. شما فقط باید قبل از صحبت کردن در مورد افکارتان آنهایی که برایتان مهم‌ترند را در اولویت قرار دهید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 15 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

شما آماده هستید که عقاید تان را بیان کنید و بعد از آنها دفاع کنید. بعمل درآوردن افکارتان بیش از آن که فکر می‌کنید دشوار است. ممکن است شما در تصورتان خیلی راحت تر افکارتان را بیان کرده و آنها را عملی کنید. اما دیگران از شما می‌خواهند که ایده‌ها و تجربه‌هایتان را با آنها تقسیم کنید حتی اگر شما بخواهید که آنها را برای خودتان نگاه دارید و نمی‌خواهید یکباره همه چیز را به کسی بگویید. آرام شروع کنید و از قلب تان صحبت کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 15 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

 اخبار حیرت انگیزی از سوی دوستی دریافت می کنید که خیلی دور از شماست. این مستقیماً بر شما تأثیری نمی گذارد، ولی بر کل اقتصاد، سیاست و کسب و کارهای دنیا اثر دارد. شما از اثرات بلندمدت آن بر جامعه هم آگاهید. در این مورد با دوستانتان حرف می زنید. باید واقع گرا باشید و منتظر اخبار دیگری بمانید. شما می دانید که در یک رابطه هر دو نفر حرف های زیادی برای گفتن دارند. برای پیشگیری از سوءتفاهم ها باید صداقت داشته باشید و آنچه در ذهنتان است بگویید. امروز شما تعادل درونی دارید و این در کل به شما اعتماد به نفس می دهد. این هارمونی درونی اثراتی عالی بر روی افراد دور و برتان دارد. همه مذاکرات و گفتگوها با دیگران کاملاً خوب پیش می رود.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 15 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

شما امروز نمی‌خواهید تنهایی کار کنید و یا به تفریح مشغول شوید، بنابراین می‌توانید از همکاران و یا دوستانتان بخواهید که با شما همراهی کنند. شما به افرادی نیاز دارید که پیشرو بوده و مثل خودتان فکر کنند، برای اینکه می‌خواهید همراه آنها برای آینده برنامه‌ریزی کنید. تمام این فعالیت‌های اجتماعی شما را درگیر کارها و وظایف جزئی‌تر می‌کند، بنابراین نباید زمان حال را نیز فراموش کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 15 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

فکر کردن زیاد به دوستانتان باعث شده شما تصمیم بگیرید تمام دوستان و قوم و خویش خود را برای یک مهمانی به خانه‌تان دعوت کنید. اما هرکسی را که می شناسید دعوت نکنید، چون احتمال دارد همه آنها به خانه‌تان بیایند و جمع کوچک شما تبدیل به جمعیت خیلی زیادی شود. پس اگر تصمیم گرفته‌اید در ترتیب دادن مهمانی پیشتاز باشید، قبل هر چیز زمان کافی بگذارید و برای آن خوب برنامه‌ریزی کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 15 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

شما اصلاً قصد ندارید که احساسات خود را تغییر دهید، اما کاملاً نسبت به حرفهایی که می‌زنید و نسبت به عواطفی که دارید آگاهی دارید. درضمن برای شما راحت‌تر است که به جای صحبت کردن در مورد عملکردهایتان و یا نوشتن آنها، با اعمالتان آنها را نشان دهید. فراموش نکنید شما مسئول عکس‌العمل دیگران در برابر حرفهایتان نیستید. شما فقط باید همه حرفهایتان را بزنید و بعد همه چیز را به خدا بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *