فال روزانه

فال روز سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 15 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

ظاهرا امروز نسبت به گذشته راحت‌تر می‌توانید برنامه‌های خود را سازمان دهی کرده و دست به کار شوید. این سخن بدین معنی نیست که شما از تمام مسئولیت‌ها فارغ هستید، بلکه هم اکنون توانایی بیشتری دارید و می‌توانید بدون اینکه درقید و بند محدودیت‌های افراد دیگر گیر کنید به حرکت خود ادامه بدهید. از آزادی‌ها و اختیارات جایگزین استفاده کنید، اما از حقوق و مزایای جدید خود سوء استفاده نکنید، وگرنه آزادی و استقلال‌تان خیلی سریع تر از وقتی که پدیدار شده بوید، ناپدید و نابود می‌گردد.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 15 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز در حالیکه برای پیاده روی در طبیعت از خانه بیرون می‌روید، حرکت مؤثر شما به سمت تجربه کردن زیبایی می‌تواند شما را به کار کردن در بیرون از خانه ترغیب کند،. اما حتی اگر شما در خانه تلویزیون تماشا کرده و یا موزیک گوش بدهید نیز لذت خواهید برد. با وجود این اگر در پایان روز شما همچنان بر انجام دادن کارهایی که مهارتهای مخصوصتان را به کار می‌گیرند تمرکز کنید، بهترین احساس را خواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 15 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

امروز احتمالا تصورات و خیالات شما بیشتر خواهد شد چرا که ماه دوازدهمین خانه از تصورات شما را بازدید می‌کند. اما مسئولیت‌هایی که دارید احتمالا در آخر پیروز می‌شوند و شما را به واقعیت می‌کشند. همان قدر که شما دوست دارید به خیال پردازی‌های خود ادامه دهید، این قدر هم سخت نیست که به وظایفی برگردید که به شما مربوط می‌شوند. انرژی خود را برای شکایت کردن هدر ندهید که چقدر کار دارید، فقط کارتان را شروع کنید. بعدها احساس آرامش خواهید کرد و عذاب وجدان نخواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 15 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

  اگر قبلاً شخصی با شما مخالفت می‌کرده، امروز در حالی که تغییراتی در برنامه‌ها به وجود می‌آورد، بالاخره دیدگاه‌های شما را درک می‌کند. باوجود این فکر نکنید که دوستانتان رفتار خودسرانه شما را تحسین می‌کنند. بلکه آنها نهایت تلاش‌شان را می‌کنند که شما را همانطوری که هستید قبول کنند. اگر به دیگران فشار آورید که از راحتی و آسایش خود چشم پوشی کنند هیچ سودی عایدتان نمی‌شود.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 15 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

بعد از اینکه شبی را با خوابهای عجیب پشت سر گذاشتد، دلتان می‌خواهد روز جدید همانطوری باشد که برایش برنامه ریزی کرده بودید! اما دیر زمانی نیست که شما در کنترل کردن واقعیت به مشکل برخورده اید و هرچه بیشتر تلاش می‌کنید، اوضاع پیچیده تر می‌شود. الان شما باید با تظاهر کردن به مسئول بودن، صلاحیت و شایستگی خود را نشان دهید! مادامی‌که شما خودتان خود را باور نداشته باشید، نمی‌توانید تصویر ذهنی تان را به واقعیت تبدیل کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 15 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

شما امروز به عنوان عضوی از یک تیم بسیار مورد احترام هستید، اما ممکن است یک سری نظرات مخالف ظاهر شود و به کار تعاونی دسته‌جمعی شما لطمه بزند. حتی اگر شما دلیل خوبی برای انجام دادن عملی برخلاف میل گروه دارید، عملکردهای شما می‌توانند توسط افرادی از گروه که مشکل‌ساز هستند سوءتعبیر شود. اگر شما اجازه دهید همه چیز به روال عادی خود پیش برود اثربخشی شما نهایتاً زیادتر خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 15 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

اگر شما احساس می‌کنید که احتمال شکت خوردن وجود دارد، قبل از آنکه دست به کار بشوید در مورد درستی تمام اطلاعات خود اطیمنان حاصل کنید. الان زمان این نیست که بینش خود در مورد حقیقت را تغییر بدهید، برای اینکه حتی اگر خیلی با مهارت هم این کار را انجام دهید، شما واقعاً قادر نیستید توجیه کنید که چگونه بینش خود را به سمت واقعیت متمایل کرده‌اید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 15 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

امروز از یک طرف شما وسوسه شده‌اید از زیر کار فرار کنید و یا اینکه حداقل تا جایی که امکان دارد کار کمتری انجام دهید. البته این سخن به معنی این نیست که شما می‌خواهید کسی را گول بزنید؛ بلکه معنی این حرف این است که شما وسوسه شده‌اید به جای انجام دادن وظایف شغلی کاری لذت بخش‌تر انجام بدهید. اما شما خودتان هم می‌دانید که جیم شدن از سر کار برایتان دردسرهایی به همراه دارد. پس به کارتان ادامه داده و از زندگی تان لذت ببرید، اما در این راه کسی را ناراحت نکنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 15 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

شور و اشتیاق شدید شما می‌تواند در روابطتان با یکی همکاران یا با نامزدتان باعث بروز اختلاف بشود. اما زیاد صحبت کردن در این مورد فقط تأثیر منفی می‌گذارد، مگر اینکه شما در جستجوی حقیقت و راستی باشید. مردم از این اخلاق شما که خیلی راحت حرف می‌زنید و خیلی راحت هم قول می‌دهید خسته شده‌اند. فراموش نکنید که نباید در مورد یک کار صحبت کنید بلکه فقط باید آن را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 15 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

اکنون در حالیکه که ماه از دومین خانه شما رد می‌شود توجه کردن به مسائل مالی احساس خوبی در شما پدید می‌آورد. هنگامی که شما با صورت حسابهای اول ماه روبرو می‌شوید ممکن است که مجبور شوید از تفریحاتتان کم کنید، اما هر کاری درستی که اکنون انجام می‌دهید نتیجه‌اش را بعداً در آخر هفته خواهید دید. به خاطر چیزهایی که ندارید شکایت نکنید؛ درعوض به خاطر آن چیزهایی که دارید شکرگذار باشید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 15 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

شما می‌توانید بدون اینکه تلاش زیادی برای پنهان کردن احساسات تان کنید این کار را براحتی انجام دهید و احساسات خود را در دل تان نگه دارید. شما حتی نیازی ندارید که لباس مبدل یا ماسک بر چهره بگذارید. هر طور که شما خودتان  را ببینید،‌ دیگران نیز همانطور شما را خواهند دید. شما مشغولتر و گرفتارتر از همیشه به نظر می‌رسید و این به شما کمک می‌کند تا کار اضافی انجام ندهید. به جای اینکه هاله‌ای از خیالات واهی در اطراف خود ایجاد کنید، حد و مرزی برای خود ایجاد کنید و آن را به دیگران منتقل کنید؛ برایشان توضیح دهید که چه کاری را می‌توانید انجام دهید و چه کاری را نمی‌توانید!

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 15 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

در پایان رابطه دوستی شما یک نور جدید به چشم می‌خورد و اگر چه شما کاملا از آن آگاه نیستید و نمی‌دانید قضیه چیست، اما همین کافی است که لبخندی به لب‌های شما بیاید. شاید شخص جدیدی در زندگی شما پیدا شود یا شاید هم زندگی جدید تان از یک رابطه جدید حیات دوباره می‌گیرد. به هر حال،‌ انتخاب با شماست، و شما نیاز خواهید داشت که تصمیم بگیرید که چگونه خود را به بهترین وجه برای اتفاقات خوبی که دارد برای تان پیش می‌آید آماده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *