فال روزانه

فال روز یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 13 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

شما بهتر از همه دوستان تان می‌توانید درباره آینده فکر کنید و تصمیم بگیرید. این موضوع مثل این است که تمام موانع موجود کنار رفته‌اند و فضای بیشتری به شما می‌دهند تا ذهن خود را بسط دهید. اما این حالت می‌تواند حس اشتباهی از استقلال را به شما القا کند. مراقب باشید به خاطر اینکه این کار بیشتر از آنکه فکر می‌کنید شما را درگیر خواهد کرد و اگر همسالان تان شمارا حمایت نکنند انجام این کار به سختی امکان پذیر می‌شود. بنابراین اجازه ندهید شک و تردید در افکارتان رخنه کند.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 13 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

 حتی اگر شما شغل ایده‌آلی نداشته باشید، امروز اطرافیان‌تان از توانایی‌تان برای پافشاری کردن بر رویاهای‌تان شگفت زده خواهند شد. شما غالب اوقات چنان روش‌های روشن و کاربردی‌ای دارید که می‌توانید از سیندرلای فقیر تبدیل به یک پرنسس در مجلس رقص بشوید!! اجازه ندهید نگرش‌های منفی افراد دیگر وارد مسیرتان شود، برای اینکه به کمک همین روش و شیوه می‌توانید حتی به بیشتر اهداف غیر طبیعی خود نیز برسید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 13 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

 با وجود اینکه شما نیاز دارید به منظور درست انجام دادن کارهایتان از روش خود دفاع کنید، اما بهتر است به جای برخوردهای خصمانه گفتگوی دوستانه را انتخاب کنید. شما می‌توانید هر دو روی سکه را ببینید و علاقه شما به تشویق شدن نه تنها موقعیت شما را تضعیف نمی‌کند، بلکه آن را قوی‌تر نیز می‌کند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 13 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

ممکن است امروز بسیار پریشان و نگران باشید، با این حال آنقدر توانایی دارید که احساسات ناخوشانید خود را به بهره وری و کارایی بالایی تبدیل کنید. گام اول این است که انتظارات خود را به دور بریزید و بپذیرید که دقیقا نمی‌دانید به کجا دارید می‌روید. سپس لازم است  که هر چیزی را که نیاز دارید بگویید؛ حتی اگر در یک موقعیت ناخوشایند قرار بگیرید و در نهایت،‌ آنقدر باظرفیت باشید که دستورات جدید را پذیرفته و آماده باشید که بزودی به آنها دست یابید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 13 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

 یک روش عملی برای ارتباط برقرار کردن اکنون باعث شده است که شما کمی آرام تر حرکت کنید، اما واقعیت زندگی فقط تفریح کردن و سرگرمی‌ نیست. شما امروز باید رفتاری جدی داشته باشید و بسیار مهم است که با هر کسی که به شما نزدیک می‌شود صادق باشید. فرضیه پردازی نکنید؛ اگر شما از اینکه بتوانید روی شخص دیگری حساب کنید اطمینان کافی ندارید، فقط نظریات خود را با او در میان گذاشته و ببینید که بحث به کدام سمت هدایت می‌شود.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 13 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

شما تا زمانی که ناخواسته خودتان را در میان موقعیتی پویا که به خلاق بودن شما کمک می‌کند قرار داده‌اید، می‌توانید در مسیر خود باقی بمانید. شاید امروز احساسات شما مثبت باشند، اما از شما برای اینکه می‌خواهید فعالیتهایتان را فقط در یک مسیر با الهام قلبی‌تان انجام دهید سرپیچی می‌کنند. دیگران نسبت به اینکه شما چه احساسی در مورد هر یک از این دو دارید اطیمنان ندارند، برای اینکه شما پیامتان را واضح بیان نکرده‌اید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 13 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

امروز شما به یک دوراهی رسیده اید که فهم و بینشتان به شما چیزی می گویند ولی شما کار دیگری انجام می دهید.گاهی اوقات شما با موفقیت می توانید بعضی از رفتارهایتان را وقتی که با آن چیزی که شما می دانید بهترین رفتار است مغایرت دارند، با دلایل منطقی توجیه کنید. با وجود این امروز شما سعی می کنید بفهمید چگونه اعتقادات شما می توانند بر کارتان تأثیر مثبتی بگذارند. پس نباید نگران این باید که دیگران از شما قدردانی کنند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 13 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

شما سعی می‌کنید که از ایجاد یک درام احساسی جلوگیری کنید اما شاید الان ارزشی نداشته باشد که برای دوری از آن تلاشی بکنید. اگر بتوانید مقاومت درونی خود را پشت سر بگذارید ممکن است از اینکه می‌بینید تغییر رفتار شما بسرعت نتیجه داده و پی آمد خوشایندی داشته است متعجب شوید. فقط به خاطر اینکه احساسات شخصی از نزدیکان تان  فقط ظاهری است  و انسان دو رویی است ناراحت و آزرده نشوید ؛ به یاد داشته باشید که این مشکل شما نیست.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 13 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

نام شما همه جا به چشم می خورد. تکروی از ایده های بزرگ شما نیست پس به جای اینکه به روش خودتان ریسک کنید بهتر است که بر طبق اصول پیش بروید. با این وجود شما اکنون باز هم احساس می کنید از دیگران کناره می گیرید. و این باعث می شود اوقات سختی را تجربه کنید. به جای اینکه صبر کنید تا ببینید عکس العمل دیگران چیست فقط کافی است آنچه را که احساس می کنید بیان کنید حتی اگر بعد از این کار در می روید تا زمانی را با خود تنها باشید!

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 13 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

  امروز شما نیاز به وقت خالی دارید و واقعاً به استراحت و زنگ تفریح احتیاج دارید. مهم نیست که چقدر سرتان شلوغ است، شما باید بدون اینکه اجازه بدهید کسی بفهمد چه کار می‌کنید کمی از کار کناره گیری کرده و وقت خود را در خانه و برای کارهای شخصی تان بگذرانید. به یاد داشته باشید، زمانی که شما برای خودتان می‌گذارید مهم نیست، بلکه کیفیت کارهایی که در یک محدوده زمانی کوتاه انجام می‌دهید اهمیت دارد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 13 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

حالا که ماه به نشانه شما بازگشته است شما نیز خیلی احساساتی شده‌اید، اما علاوه بر این احساسات شما افکارتان را هدایت می‌کند. شاید شما سعی می‌کنید کنترل و تعادل خود را حفظ کنید، اما از اتفاقات غیر منتظره‌ای که پیش خواهد آمد شگفت زده خواهید شد. به جای اینکه سعی کنید راه خود را از این مخصمصه بیرون بکشید، به حس ششم غریزی خود اطمینان کنید؛ چراکه این حس شما را به مسیر درستی هدایت می‌کند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 13 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

 شما امروز برای رفع کردن یک سوءتفاهم تلاش کرده و احساس مسئولیت می کنید، اما به طریقی قصد و نیت شما می تواند اشتباه تعبیر شود. حتی اگر شما فکر کنید که خیلی واضح صحبت می کنید، دیگران ممکن است که گفته های شما را اشتباه تفسیر کنند. هرچقدر هم که بیشتر توضیح بدهید، بیشتر گرفتار خواهید شد. سعی نکنید که به سختی فعالیتهایتان را توجیه کنید. اکنون ساکت بودن و کمتر حرف زدن مؤثر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *