فال روزانه

فال روز سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 17 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین فروردین ماه

شما در این روزهای تمامی‌تلاش تان را متوقف کرده اید، همه چیز را به دست تقدیر و قضای روزگار گذاشته اید. اگر به این روند ادامه دهید طولی نخواهد کشید که دچار افسردگی می‌شوید گرچه اکنون نیز کمی از نشانه‌های افسردگی در شما دیده می‌شود. شما به درستی و دقیق راه درست را می‌دانید اما از این که در این راه گام بگذارید واهمه دارید. بهتر است از امروز خودتان زندگی را پیش ببرید نه اینکه زندگی تان را به دست قضا و قدر روزگار بسپرید زیرا موفقیت های ژرفی در انتظار شما خواهد بود.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 17 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین اردیبهشت ماه

 شما آن چنان به فکر مسافرت کردن هستید که نمی‌توانید اصلا فکرتان راتغییر دهید. اما شما به خصوص برای فرار کردن از وظایفتان می‌خواهید مسافرت بروید و برایتان فرقی نمی‌کند به کجا بروید، ولی باید از کسانی که دور و برتان هستند درس گرفته و به جنبه‌های دیگر زندگی تان نیز نگاهی بیندازید. خوشبختی شما بستگی به این دارد که خودتان را با عشق مسافرت که تازگی‌ها گریبان گیرتان شده است وفق دهید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 17 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین خرداد ماه

شما اخیرا برای پیدا کردن تعادلی بین سادگی و پیچیدگی درگیری و کشمکش درونی داشته‌اید. شما مطمئنا طالب آسودگی و آرامش هستید اما برای بدست آوردن آن دوست ندارید بهای زیادی پرداخت کنید. همچنین برای تان مهم است که در رابطه با اهداف شخصی خود تاثیرگذار باشید. ممکن است بعضی از آرزوهایتان را به اسم اهداف و نهضت‌های بشر دوستانه کنار گذاشته بگذارید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 17 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین تیر ماه

شما امروز فواید داشتن دوستانی که شما و شغلتان را حمایت می‌کنند را درک خواهید کرد. امروز وقتی یکی از همکاران بدون هیچ چشم داشتی کار خودش را رها می‌کند تا به شما کمک کند حسابی شگفت زده خواهید شد! به جای اینکه تظاهر کنید خودتان می‌توانید همه کارها را انجام دهید و به جای فاصله گرفتن از او با مهربانی و با لبخندی بر روی لب کمک او را قبول کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 17 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین مرداد ماه

 امروز به فعالیتهای بدنی خود بیشتر توجه کنید، برای اینکه ماه درششمین خانه شما قرار دارد و این خانه مربوط به سلامتی و عادتهای روزمره شما می باشد. فراموش نکنید که کوچکترین مسئله جزئی و بی اهمیت مربوط به فعالیتهای روزانه تان می تواند تأثیر مستقیمی بر زندگی شما و احساستان نسبت به زندگی داشته باشند. هر روز  فقط کارهایی را انجام دهید که از عهده انجام دادنش بر می آیید. رژیم غذایی  و تمرینات ورزشی خود را تا حدی تغییر دهید تا سلامتی تان تضمین شود.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 17 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین شهریور ماه

 امروز قدرت تجزیه و تحلیل شما هماهنگ‌تر می‌شود. ولی نباید در حالیکه بی‌رحمانه دیگران را سرزنش می‌کنید، با دید منفی خود روحیه‌شان را تضعیف کنید. در عوض از این جنبه به طور مؤثری استفاده کنید تا کارهایی که باید در آینده انجام شود را شرح دهید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 17 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین مهر ماه

امروز در دهمین خانه شما که مربوط به روابط اجتماعی شما می شود کسوف رخ داده است و برایتان سخت است که احساساتتان را برای مدت زمان زیادی پنهان نگه دارید. صحبت نکردن در مورد آسیب پذیریهای خود یک چیز است، اما احساس اینکه نمی توانید در مورد چیزهایی که برایتان مهم اند صحبت کنید چیز دیگری است. پس جلو بروید و حرفهایی که باید گفته شوند را بگویید، اما حواستان باشد که بعد از گفتن این حرفها چه کارهایی می خواهید انجام دهید. دلیلی برای شرمندگی و خجالت وجود ندارد. نگرشهای منفی می توانند خیلی سریع به خود شما برگردند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 17 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین آبان ماه

بازگشتن ماه به نشانه شما امروز می‌تواند برایتان نگرانی به دنبال داشته باشد، اما این تشویش و نگرانی را به سختی می‌توان در ظاهر شما تشخیص داد. متأسفانه اگر شما نتوانید منشأ این نگرانی‌ها را پیدا کنید، حل کردن مشکلات سخت‌تر می‌شود. اما هنوز هم مستقیم وارد عمل شدن بهتر از این است که اصلاً هیچ کاری انجام ندهید. شما با رفتن به طبیعت زیبا، گوش دادن به موسیقی و عشق ورزیدن به دوستانتان می‌توانید روز بهتری برای خودتان ایجاد کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 17 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین آذر ماه

اگر در رابطه با کارهایی که انجام می‌دهید فکر نکنید، دچار پشیمانی‌های بزرگ و غیر قابل بازگشتی می‌شوید. زیرا شما فردی ذاتا خوش قلب هستید و با  ناراحت ساختن دیگران تنها خود را آزار می‌دهید. خداوند درهای جدیدی را بر زندگی شما باز خواهد کرد تا بتوانید افق جدید زندگی‌تان را بهتر نظاره گر باشید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 17 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین دی ماه

امروز مسائل غیر قابل پیش بینی دیوانه تان می‌کنند!! چراکه شما می‌دانید موضوعی شگفت در شرف وقوع است ولی نمی‌دانید که آن چیست! بنابراین آماده شدن برای چنین رویدادی امری غیر ممکن است. بهترین استراتژی برای شما این است که در لحظه حال حضور داشته و آگاه و هوشیار باشید. درحال حاضر برای شما هیچ چیز مهم تر از توجه کردن به آنچه اتفاق می‌افتد نیست.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 17 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین بهمن ماه

شما امروز خیلی ناراحت هستید، چرا که دوستان صمیمی و خانواده‌تان احساسات و علایق شما را درک نمی‌کنند. اما سرزنش کردن آنها به خاطر عدم توجه‌شان کاری اشتباه است. خواه شما به خاطر ترس از واکنش دیگران به اندازه کافی آنها را در جریان احساسات خود قرار ندهید و خواه بیش از حد در مورد احساسات خود صحبت کنید تا جایی که این بی پرده گویی‌ها جنجال به پا کند، هیچ فرقی نمی‌کند، شما الان فقط باید نقش خود را در شرایط اخیر به خوبی نشان داده و وظایف خود را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 17 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین اسفند ماه

امروز وقتی که می خواهید در جایی سرمایه گذاری کنید باید حواستان جمع باشد، برای اینکه مکن است خیلی بیشتر از تواناییتان پول خرج کنید. البته اگر شما پول زیادی هم نداشته باشید، معامله اخیر چند روز به تعویق نخواهد افتاد. ممکن است که شما ترغیب شده باشید که با عملی از پیش تعیین شده که هوشمندی را از بی فکری متمایز می کند، در مقابل محدودیهای رایج عکس العمل نشان دهید. با وجود اینکه شکیبایی داشتن عملی منطقی است؛ اگر این موضوع برایتان واقعاً مهم است، صبر کردن می تواند بدترین کار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *