داروهای گیاهیعطارباشی و طب سنتینسخه های گیاهی

درمان گوش درد با پیاز

زمستان، فصل شیوع بیماری هایی مانند سرماخوردگی، سرفه های مکرر، آلرژی ها و .. است که افراد بسیاری را مجبور می کند از داروهای متفاوتی استفاده کنند، اما باید بدانید همه ی این بیماری ها با طب سنتی قابل درمان هستند. در پاییز و زمستان دمای بدن تغییر می کند، به همین دلیل باکتری ها و ویروس های عفونت زا بیشتر از قبل به بدن حمله و شما را بیمار می کند.

درمان های طب سنتی بیماری ها

استفاده از پیاز، این عفونت ها را از بین می برد. از طرف دیگر، پیاز درد گوش را کاهش می دهد و تب بدن را پایین می آورد.

با قرار دادن یک قطعه پیاز در گوش خود، تمام علائم سرماخوردگی و التهاب و عفونت ها از بین می رود.

نقرس را با سرکه ی سیب درمان کنید

نقرس یک بیماری التهابی است که بیشتر در ناحیه ی مفاصل از جمله مفصل دست، پا و زانو بروز می کند. درد حاد و تورم ناشی از این بیماری، به دلیل مقدار بالای اسیداوریک در بدن است، البته ژنتیک، عدم فعالیت بدنی، مصرف بیش از حد پروتئین مانند گوشت و استرس بیش از حد نیز از عوامل تاثیرگذار هستند. علاوه بر درمان های شیمیایی، برخی درمان های خانگی نیز به بهبود این بیماری کمک می کنند.

سرکه ی سیب طبیعی، در درمان نقرس موثر است. اسیدیته ی این سرکه ، به از بین بردن درد حاد کمک می کند. کافی است یک قاشق غذاخوری سرکه ی سیب تصفیه نشده را در یک لیوان آب بریزید و دو تا سه بار در روز از آن بنوشید. اگر این درمان موثر بود، می توانید مصرف سرکه ی سیب را تا دو قاشق غذاخوری افزایش دهید.

منبع: مجله نیک ونو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *