فال روزانه

فال روز دوشنبه 18 بهمن 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 18 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 18 بهمن 1395 برای متولدین فروردین ماه

دست از تلاش کشیدن می‌تواند پایان بی قاعده‌ای برای بهترین دوره کارتان باشد، در سال جدید فرصت‌های غیر قابل انتظاری برایتان پیش خواهد آمد. متاسفانه، اگر کارها و برنامه‌های قبلی خود را به پایان نرسانید قادر نخواهید بود که کار جدیدی را شروع کنید. نگران نتیجه تلاش‌هایتان نباشید. در عوض، برای خلاصی از زیر بار فشارها تمرکز کنید و خودتان را برای آینده آماده کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 18 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 18 بهمن 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما شاید زیاد در مورد خط سیر جدید خود در محل کار مطمئن نباشید، اما اجازه ندهید این شک جلوی نشان دادن نگرش‌های مثبتتان و انجام دادن بهترین کارهایتان را بگیرد. حالا احساس شما نسبت به شخصیتتان ممکن است به خاطر مسئولیتهای هیجان انگیزی که دور و برتان هست تیره و تار شود. مشکلی که در حال تبدیل شدن از خیال به واقعیت است به آن راحتی که شما فکر می‌کنید باید باشد نیست. زیاد به خودتان سخت نگیرید؛ راه شما به وقت خودش هموار می‌شود تا بتوانید به مقصد معین خود برسید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 18 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 18 بهمن 1395 برای متولدین خرداد ماه

 امروز میزان عصبانیت شما زیادتر می‌شود! برای اینکه نمی‌توانید از دست ابعاد غیر منطقی و نامعقول احساسات خود فرار کنید. باوجود اینکه شما سخنان منطقی را به راحتی قبول می‌کنید، ولی الان وقت این است که به مشکلات گذشته فکر کرده و پیامی‌ که از ضمیر ناخودآگاه‌تان منشعب می‌شود را به کار بگیرید. تبادل نظر کردن با یک دوست مورد اطمینان کمک‌تان می‌کند ترس‌هایتان را شناخته و بر آنها پیروز شوید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 18 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 18 بهمن 1395 برای متولدین تیر ماه

 امروز باید خیلی حواستان جمع باشد، برای اینکه اعتماد به نفس بیش از اندازه‌ای که دارید باعث می‌شود که فرصت خیلی پیش پا افتاده‌ای که زیاد هم مهم نیست به نظر شما خیلی عالی بیاید. خلاق بودن و سازنده بودن صفات خوبی هستند، اما نباید تلاشهای گذشته‌تان را ضایع کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 18 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 18 بهمن 1395 برای متولدین مرداد ماه

 با وجود اینکه شما تعهداتی را به دیگران داده‌اید که باید آنها را به طور کامل انجام دهید، ولی الا دوست دارید که تا چند هفته دیگر هیچ فعالیت اجتماعی خاصی نداشته باشید. فقط به خاطر اینکه دوست دارید وقتتان را با پرداختن به کارهای شخصی خود بگذرانید، خود را به دردسر نیندازید. درعوض تاجایی که امکان دارد به طور مؤثری وظافتان را انجام دهید و سپس شما همانگونه که دوست داشتید فرصتی خواهید داشت تا در خلوت خودتان به  آرامش برسید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 18 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 18 بهمن 1395 برای متولدین شهریور ماه

احساس می کنید که عرصه بهتان تنگ شده و بی صبری می تواند شما را وادارد تا دست به هر کاری بزنید. امروز، بی شخصیتی شما باعث می شود که به دردسر بیافتید. یادتان باشد که حرفهای شما گرچه عمدی نباشند باعث سرخوردگی شما یا تشویق دیگران برای انجام کردارهای بزرگتر می شود.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 18 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 18 بهمن 1395 برای متولدین مهر ماه

 بعضی وقتها باوجود اینکه همه چیز ظاهراً خوب به نظر می‌رسد ولی مشکلاتی وجود دارد. عوامل بیرونی ممکن است سبب گمراه شدن شما شوند. خوشبختانه شما کاملاً از شرایط خود راضی هستید و می‌توانید به راحتی نظر خود را ابراز کنید، پس از انجام دادن این کار اجتناب نکنید و وقت را از دست ندهید. سریع کارتان را آغاز کنید تا چیزهایی جدیدی راجع به خود یاد بگیرید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 18 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 18 بهمن 1395 برای متولدین آبان ماه

 به نظر می‌رسد که شما تنهایی را برگزیده‌اید تا زندگی‌تان آشفتگی کمتری داشته باشد. افرادی که به شما نزدیک هستند متوجه تغییر حالات شما شده‌اند، بنابراین مطمئن باشید که کارهایی که شما انجام می‌دهید مقصود شما را بیان خواهند کرد. وقتی شما خودتان از درک احساسهایتان آشفته شده‌اید، دیگران به راحتی سیگنالهای شما را سوء تعبیر می‌کنند. پس قبل از اینکه برای نشان دادن احساسهایتان به فرد دیگری تلاش کنید، اطمینان داشته باشید که کاملاً آنها را می‌شناسید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 18 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 18 بهمن 1395 برای متولدین آذر ماه

 شما امروز بین ایده‌های بلندپروازانه خود و تکالیف و مسئولیت‌های جدیدتان گیر افتاده‌اید. اگر کارهایتان که روی هم تلنبار شده را به امان خدا ول کنید، دیگر نمی‌توانید از تعطیلات آخر هفته لذت ببرید. با غر زدن کاری از پیش نمی‌برید!! پس کار امروز را به فردا موکول نکنید؛ فقط تمرکز کرده و تا جایی که برایتان امکان دارد به کارهایتان برسید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 18 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 18 بهمن 1395 برای متولدین دی ماه

 شما می‌توانید فرد بسیار آینده نگری شوید، برای اینکه شما به هر فرصتی با دیدی عاقلانه و عمل گرا نگاه می‌کنید. در ضمن شما به روشنی می‌توانید با ایده‌های خود ارتباط برقرار کنید. در حالی که دیگران فقط می‌توانند نکته مثبت یک ایده جدید را ببینند، شما می‌توانید خیلی زود مشکلات آن را هم ببینید. این به معنی دید منفی داشتن نیست؛ بلکه نشان دهنده واقع بینی شماست. طرز فکر درست شما هم به خودتان کمک می‌کند هم موجب نجات دادن دیگران می‌شود.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 18 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 18 بهمن 1395 برای متولدین بهمن ماه

 شما امروز به یاد آرزوهای گذشته خود افتاده اید و تمایل‌تان به یادآوری آرزوهای قدیمی‌تان خیلی شدت گرفته است. اما فکر نکنید که این آرزوها فقط با یادآوری کردن برآورده خواهند شد. شما مجبور خواهید شد بخش‌هایی از رویاهای خود که مهم‌تر هستند را انتخاب کنید. تلاشی سخت برای فهمیدن توانایی‌های خود هم اکنون عاقلانه ترین کار است.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 18 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 18 بهمن 1395 برای متولدین اسفند ماه

 در این هفته شما قبل از اینکه بتوانید زمانی را به خودتان اختصاص دهید کارهایی برای انجام دادن دارید، و هرچه زودتر شروع کنید زودتر هم کارهایتان را تمام خواهید کرد. هنوز ماه در ششمین خانه شما که مربوط به جزئیات است قرار دارد و بهتان پیشنهاد می‌شود که برایتان لازم است بر روی چیزهای کوچک و جزئیات بیشتر از موضوعات بزرگ و مهم تمرکز کنید. اگر فقط یک بار نکات مبهم را برطرف کردید، بعد از آن شما می‌توانید بیشتر تفریح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *