فال روزانه

فال روز پنج شنبه 7 بهمن 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 7 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 7 بهمن 1395 برای متولدین فروردین ماه

شما برای تمام کردن یک پروژه که بارها و بارها آن را به تاخیر انداخته بودید، تحت فشار قرار گفته اید. امروز همه بهانه‌هایتان تمام شده است!! ولی این دلیل نمی‌شوید که بپرید و این کار را انجام دهید! گاهی اوقات طفره رفتن از یک کار به خاطر اهداف دیگر صورت می‌گیرد. اما حالا اینگونه نیست؛ شما فقط دلتان می‌خواهد یک بار دیگر این پروژه را از برنامه کاریتان حذف کنید!

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 7 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 7 بهمن 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 امروز بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که کارهای ناتمامتان را بررسی کنید، برای اینکه امشب که ماه وارد نشانه تان خواهد شد شما نیز خیلی پر مشغله خواهید بود. هم اکنون زیاد کار کردن شاید در برآورده شدن آرزوهایتان تاثیر مستقیمی نداشته باشد، اما اگر آرام تر کار کنید ابدا به هیچ نتیجه ای نخواهید رسید. صبور باشید، اگر دیر به نتیجه برسید بهتر از این است که هیچ وقت به اهدافتان نرسید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 7 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 7 بهمن 1395 برای متولدین خرداد ماه

شما در حالیکه تمام مسئولیت‌های خانواده و کارهای خانه را تقبل کرده‌اید، می‌خواهید فرد مسئولیت پذیری باشید، اما هروقت که می‌خواهید کمی تفریح کنید اولویت‌هایتان نیز به سرعت تغییر می‌کند! مهم نیست که چقدر تلاش می‌کنید، قادر نخواهید بود از زیر بار مسئولیت‌هایتان فرار کرده و به شادی و پایکوبی مشغول شوید!! به دنبال شکار یک لحظه خوب و مناسب گشتن فقط ناامیدی تان را بیشتر می‌کند؛ پس خم به ابرو نیاورده و هر کاری که ازتان انتظار می‌رود را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 7 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 7 بهمن 1395 برای متولدین تیر ماه

 اگر چه ممکن است امروز در محل کار، برخوردهایی داشته باشید اما ممکن است قادر نباشید ببینید که پشت این برخوردها چه چیزی نهفته است. همکاری متقابل شما با دیگران چیزی نیست که اکنون نمایان می‌شود، ممکن است یک رابطه نا مناسب را بسازد. خوشبختانه ماه امروز به شما اطلاعات مشخصی را می‌دهد که بتوانید یک موقعیت سخت را به یکی از آسان ترین آنها تبدیل کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 7 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 7 بهمن 1395 برای متولدین مرداد ماه

شما خیلی تلاش می‌کنید که دامنه اطلاعات کامل و خوبی داشته باشید، اما مثل اینکه به خاطر شخصی که در زمینه گزارش دادن حقایق خیلی مورد اطمینان نبوده است دچار سوءتفاهم شده‌اید. هم اکنون افراد دیگر شاید حتی متوجه هم نشوند که بخش خیلی مهمی از حوادث روی داده را از دست داده‌اند، اما شما مانع آنها نشوید و بگذرانید فرجام و نتیجه غلطی که دلشان می‌خواهد را در ذهنشان ترسیم کنند. فقط به افراد دیگر تکیه نکنید که حقیقت را بهتان بگویند، شما تنها کسی هستید که می‌توانید به طور کامل حقیقت را به خودتان بگویید!

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 7 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 7 بهمن 1395 برای متولدین شهریور ماه

 ممکن است شما امروز احساس کنید اگر زمان را نگه دارید، با کمی‌انعطاف پذیری می‌توانید دیگران را تشویق کنید که طبق روش شما عمل کنند. در عوض، شما نیاز دارید که خودتان را سازگار با آنها  کنید حتی اگر تغییر کردن روز شما برایتان دشوار باشد. خودتان را آماده کنید که اگر فرشته نگهبان شما سر رسید و خواست به شما یاری رساند بله بگویید. اجازه ندهید که غرور شما مانع رسیدن شما به موفقیت شود.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 7 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 7 بهمن 1395 برای متولدین مهر ماه

 اگر امروز بخواهید ایده‌هایتان را برای فرد دیگری توجیه کنید، این کار بیشتر از آن چیزی که ارزش دارد از شما انرژی می‌گیرد. اتفاقاتی که برای شما می‌افتد به خودتان مربوط می‌شود نه به دیگران. حتی اگر دوست داشته باشید که دیگران را در آروزهایتان سهیم کنید، احتمالاً آنها ارزش رویاهای شما را درک نخواهند کرد، زیرا کلمات قادر نیستند تا نیرویی را که برای رسیدن به آنها در شما وجود دارد را شرح دهند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 7 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 7 بهمن 1395 برای متولدین آبان ماه

با ورود ماه به نشانه سخت کوش شما فرصتی نصیبتان شده است که مسئولیت پذیری خود را به همکارانتان نشان دهید. اما این فرصتی برای مقایسه و انتخاب دنیایی که پشت سر گذاشته اید و آینده‌ای که انتظارتان را می‌کشد نیست. این فرصت بودن در زمان حال و پذیرفتن اتفاقات روی داده است. اگر یک بار احساسات غلط و نادرست خود را تغیر دهید، آن وقت آزاد خواهید بود که به روشهای جدید نظر خود را ابراز کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 7 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 7 بهمن 1395 برای متولدین آذر ماه

امروز شور و شوق رام نشدنی شما قدرت بیان خلاقانه شما را برانگیخته است، اما شما هنوز هم وسوسه می‌شوید که انرژی های خود را به مسیر مثبتی هدایت کنید. شدت آرزوهای شما بیشتر شده اند و شما می‌ترسید دیگران این را بفهمند. رفتار شما می‌تواند باعث ترساندن و رنجیده خاطر کردن دیگران بشود. لزومی‌ندارد که شما احساسات خود را تغییر دهید، اما متعادل کردن علایق خود یک حرکت عاقلانه به حساب می‌آید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 7 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 7 بهمن 1395 برای متولدین دی ماه

 امروز همه چیز باید عالی باشد، اما شما نسبت به اتفاقاتی که می‌افتد احساس خوبی ندارید. ممکن است شما احساس کنید به خاطر برنامه‌های فرد دیگری تحت فشار قرار گرفته‌اید و حتی اگر نخواهید دنباله رو آن باشید، فکر می‌کنید که هیچ راه دیگری ندارید و مجبورید این کار را بکنید. البته همیشه راهی وجود دارد که بتوانید عملکرد متفاوتی داشته باشید، اما خیلی سخت است که نسبت به نتیجه کارتان هم اطمینان حاصل کنید. امروز عاقلانه‌ترین کار این است موقتاً تصمیمی بگیرید. راه حل نهایی را برای روز دیگری نگهدارید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 7 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 7 بهمن 1395 برای متولدین بهمن ماه

آن کتاب های طالع بینی که می‌گویند شما بلد نیستید چگونه تفریح کنید را بیرون بیندازید. با وجود اینکه شما قادرید که در موقع لزوم شادمانی و تفریح خود را به تعویق بیندازید همچنین می‌دانید که کی باید از زندگی تان لذت ببرید. خوشبختانه امروز یکی از آن روزهایی است که می‌توانید استانداردهای خود را تعیین کرده و ممکن است دیگران دیگران سخت بتوانند شما را تحمل کنند. اما  در این رابطه نگران نباشید؛ اکنون تا می‌توانید آواز بخوانید و برقصید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 7 بهمن 1395

– فال روزانه در روز 7 بهمن 1395 برای متولدین اسفند ماه

شما امروز توانایی این را دارید که قدم به عقب برداشته و به گذشته خود نگاهی بیندازید، بنابراین می‌توانید دقیقاً بفهمید که در چه جایگاهی قرار دارید و چه چیزهایی دارید. ماه وارد دومین خانه شما که به مسائل مالی اختصاص دارد می‌شود و توجه شما را از سوی نیازهای معنوی به سمت نیازهای مادی و دنیوی برمی‌گرداند. در حال حاضر بهترین کار این است که به موضوعات ساده تر روی بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *