سلامتیسلامتی پوستنکات سلامتی

آیا استفاده از تونر برای پوست ضروری است؟

استفاده از تونر

تونر یا به عبارت بهتر شاداب کننده ، بعد از پاکسازی اولیه پوست مورد استفاده قرار میگرد . تونرها باقیمانده اثرات مواد آرایشی و سلول های مرده را از روی سطح پوست پاک می کنند و باعث شادابی و طراوات پوست می شوند .

باید توجه داشت تونرها PH خون را متعادل می کنند و با بهبود گردش جریان خون در پوست، تضمین سلامت پوست را به ارمغان می آورند .

تونر پوست خشک و حساس نحوه استفاده از تونرها

همانطور که در بالا اشاره شد تونر دومین مرحله پاکسازی پوست می باشد . پس ابتدا پوست خود را به خوبی  شسته تا اثرات مواد آرایشی از بین برود. زمان مناسب استفاده از تونر ساعات پایانی شب و قبل از خواب می باشد . چون در فاصله ای که خواب هستید پوست شما می تواند دوره ریکاوری را به خوبی طی می کند . محلول تونر را به پنبه آغشته نمایید و جهت به جریان انداختن خون ، پنبه را با ملایمت به حالت دورانی روی پوست صورت خود بکشید .

با توجه به اینکه بیشترین چربی در T صورت (پیشانی ، بینی و چانه) می باشد لذا استفاده تونر در این نقطه ها اثربخش تر است . توجه داشته باشید از استفاده تونر به دور چشم و نواحی لب خودداری نمایید .

انتخاب تونر متناسب با پوست

انتخاب تونر باید متناسب با پوست شما باشد . چنانچه پوست شما خشک و حساس می باشد باید از تونر بدون الکل یا  ضد آلرژی استفاده نمایید . که غیرمحرک بوده و پوست را آبرسانی کند و پوستتان را بی درنگ باطراوت و شاداب کند.

به خاطر داشته باشید قیمت بالای محصول هیچگاه ضامن مناسب بودن محصول نمی باشد.

 

منبع: persianv.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *