فال روزانه

فال روز سه شنبه 28 دی 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 28 دی 1395

– فال روزانه در روز 28 دی 1395 برای متولدین فروردین ماه

درکتاب معروف مارک تواین،‌ تام سایر دیواری را رنگ کرد و آن را به عنوان کاری لذت بخش که دیگران می‌خواهند آن کار را او انجام دهد نگاه کرد. امروز، شما مایل هستید که به دوستانتان نشان دهید که زمانیکه دارید کاری را انجام می‌دهید می‌توانید آن را به بهترین نحو انجام دهید. حتی اگر در کارهای مادی مشکلی دارید که به اتمام برسانید، عاقلانه تر این است که آن را به عنوان کاری لذت بخش نگاه کنید. اگر شما رفتار سالمی‌داشته باشید،‌ مطمئن باشید که انجام آن کار اصلا وقتی از شما نخواهد گرفت.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 28 دی 1395

– فال روزانه در روز 28 دی 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما احساس می‌کنید که همه کارهایتان به هم گره خورده است. متاسفانه احساس تان به شما  درست می‌گوید زیرا تمام برنامه‌هایی را که در دراز مدت برای آنها نقشه کشیده بودید به هم ریخته است، به همین دلیل تمایل دارید که کارهای جدیدی را آغاز کنید اما باز هم مانند سابق با مانع مواجهه خواهید شد. الان زمان مناسبی برای تصمیم گیریهای شما نمی‌باشد بهتر است برنامه ریزی‌هایتان را به تعویق بیندازید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 28 دی 1395

– فال روزانه در روز 28 دی 1395 برای متولدین خرداد ماه

امروز شما باید مثل کرگدن پوست کلفت باشید!! برای اینکه دوستانتان بیخودی و بدون هیچ دلیل واضحی حسابی بهتان سخت گیری می‌کنند. خوشبختانه اسلحه جادویی شما اینجا موثر واقع خواهد شد و آنهم توانایی شما در استفاده بهینه از انرژی تان است و این شما را از اعتراض‌هایی که در نهایت اصلا هم هیچ کاری از پیش نمی‌برند مصون خواهد ساخت. شاید وسوسه شوید که با جنگیدن از درستکاری و بی عیب بودن کارتان دفاع کنید، اما باید بدانید که درگیر شدن اصلا شما را به راه حل مشکل نزدیک تر نمی‌کند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 28 دی 1395

– فال روزانه در روز 28 دی 1395 برای متولدین تیر ماه

 اکنون نیازی نیست که به سمت کارهای خود هجوم ببرید و بخواهید با عجله کارها را انجام دهید، به خاطراینکه زمان کافی برای انجام آنها خواهید داشت، اگرچه شما چیزهای مفیدی برای یادگیری دارید، وسوسه کننده است که  آسان ترین راه را انتخاب کنید. درباره تصمیماتی که باید بگیرید به مقدار کافی فکر کنید. به خاطر اینکه نتیجه کارهای شما بیشتر از آنچه که شما فکر می‌کنید روی شما تاثیر خواهد داشت.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 28 دی 1395

– فال روزانه در روز 28 دی 1395 برای متولدین مرداد ماه

 امروز زندگی شما پیچیده تر شده است و وقتی در یک چنین شرایطی دیگران از شما درخواستی می‌کنند شما نمی‌توانید بهشان جواب منفی بدهید. شاید شما نمی‌خواهید آنها ناامید شوند و شاید فکر می‌کنید که اگر الان به آنها کمک کنید بعداً خواهید توانست به آنها تکیه کنید. به هر دلیلی که شما به آنها جواب مثبت دادید، درحالیکه بر اساس نیازهای خود، نه نیازهای یک نفر دیگر، تصمیم می‌گیرید، فرصت رویارویی با مشکلات خودتان را از دست ندهید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 28 دی 1395

– فال روزانه در روز 28 دی 1395 برای متولدین شهریور ماه

شما احساس می‌کنید که رشد و پیشرفت یکنواخت برایتان مانع ایجاد می‌کند، چون شما می‌خواهید رویه خود را پیش بگیرید و سریع‌تر جلو بروید. باوجود این ژوپیتر هم اکنون در برج جدی مطمئن و هشتمین خانه تان یعنی خانه دوستی و صمیمیت قرار دارد و بهتان اجازه می‌دهد در عین حال که بدون هیچ مقاومتی در مورد احساسات ناآشنای خود صحبت می‌کنید، حمایتی که بدان محتاج هستید را از سوی خانواده خود دریافت کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 28 دی 1395

– فال روزانه در روز 28 دی 1395 برای متولدین مهر ماه

شما نسبت به اتفاقاتی که افتاده کاملا بی‌خبر هستید و به خاطر همین خیالتان راحت است، ولی ناگهان در حالی که یک فکر عالی به ذهنتان می‌رسد از خواب غفلت بیدار می‌شوید شاید شما ندانید که چه می‌خواهید اما شما مطمئن هستید که دلتان می‌خواهد شرایط فعلی‌تان کاملا تغییر کند، اگر شما بفهمید که چه چیزی خسته و دلزده تان کرده آن موقع می‌توانید کاملا زندگی تان را زیر و رو کنید و روزهای خوشی داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 28 دی 1395

– فال روزانه در روز 28 دی 1395 برای متولدین آبان ماه

اگر شما نخواهید با مردم دیگر مصالحه و سازش داشته باشید، ممکن است رابطه‌تان با یکی از اعضای خانواده‌تان در خانه شکر آب بشود. بحث کردن منطقی می‌تواند مثمر ثمر باشد، بنابراین به جای اینکه دیگران را متقاعد کنید که همه کارهای شما درست است، به دنبال پیدا کردن نقطه‌های مشترک باشید. یک مذاکره همه جانبه از یک گفتمان یک طرفه مفیدتر است.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 28 دی 1395

– فال روزانه در روز 28 دی 1395 برای متولدین آذر ماه

وضعیت مالی شما در حال تبدیل شدن به یک موضوع جدی است و شما بلاخره قادر هستید که درباره این وضعیت فکری بکنید چرا که مریخ جنگ جو در دومین خانه از “پول” شما قرار دارد. اما فقط نیات خوب برای درست کردن این وضعیت کافی نیستند. به راه حل‌های ساده خود اکتفا نکنید چرا که ممکن است آنها مبتنی بر رویا و تصورات ایده آل گرایانه شما باشد. در عوض برنامه استوار و پایداری طرح ریزی کنید و بعد به خودتان فرصت کافی بدهید تا به نتیجه مطلوبی که در جست و جوی آن بودید برسید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 28 دی 1395

– فال روزانه در روز 28 دی 1395 برای متولدین دی ماه

شما امروز به طور کامل توانایی دفاع کردن از خودتان را دارید، برای اینکه کاملاً آماده کار کردن هستید و فقط باید بلند شده و دست به کار شوید. خوشبختانه شما با دنیای معنوی درونتان ارتباط برقرار کرده‌اید، بنابراین طبیعت پرشور و حرارت شما می‌تواند منبع الهامی‌ برای افراد دیگر نیز باشد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 28 دی 1395

– فال روزانه در روز 28 دی 1395 برای متولدین بهمن ماه

چرخش ماه دلنشین برج میزان و خورشید در نشانه تان باعث شده که شما بدون توجه به کارهایی که پیش رویتان دارید در آرزوی خوشحال کردن افراد دیگر باشید. حتی اگر شما بخواهید موفق بشوید، فهمیدن حقیقت کار راحتی نیست، ولی شما نیاز ندارید که این کار را با هزینه و خرج دیگران انجام دهید. در حالیکه راه خود را به سوی موفقیت ادامه می دهید، از حال اطرافیانتان نیز آگاه باشید و مطمئن شوید که به نیازهایشان توجه می کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 28 دی 1395

– فال روزانه در روز 28 دی 1395 برای متولدین اسفند ماه

 بعضی اوقات دوست دارید که تغییرات را بهم بزنید فقط به خاطر اینکه عادت خود را بشکنید. اما امروز اوضاع پایدار و ثابت می‌تواند احساس خوبی برایتان داشته باشد. با رابطه استوار که با آنچه که انجام می‌دهید دارید قوت قلب پیدا می‌کنید و با دیدن اینکه دارید نتیجه زحمات خود را می‌گیرید شادمان خواهید شد. ممکن است دوست داشته باشید که مقداری به خودتان استراحت بدهید چرا که به نظر می‌رسد که اوضاع دارد خوب پیش می‌رود، اما الان زمان مناسبی برای تنبلی نیست. شما بعدها زمان زیادی برای استراحت و آرامش خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *