فال روزانه

فال روز جمعه 17 دی 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 17 دی 1395

– فال روزانه در روز 17 دی 1395 برای متولدین فروردین ماه

  امروز مسیرهای زیادی پیش روی شما قرار دارد و شما نمی‌دانید اول کدام راه را باید بروید. این گفته به معنی این نیست که سرتان خیلی شلوغ است، بلکه بدین معنی است که واقعاً شما دوست دارید با انواع مختلف فعالیت خود را مشغول کنید. شما نیاز پیدا خواهید کرد برای محدود کردن گزینه‌های خود چند انتخاب خیلی جدی داشته باشید، برای اینکه حتی شما هم نمی‌توانید همه کارها را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 17 دی 1395

– فال روزانه در روز 17 دی 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 امروز برای شما روزی کاملا عمل گرایانه است، برای اینکه شما ترغیب شده‌اید که به گونه‌ای رویاپردازی کنید که رویاهایتان به واقعیت نزدیک باشند. این سخن به معنای این نیست که شما نمی‌دانید بهترین کاری که می توانید انجام دهید چه کاری است؛ بلکه فقط بدین معنی است که شما فقط به دلیل اینکه معمولاً پاهایتان روی زمین قرار دارد، از اینکه بخواهید همیشه در آینده زندگی کنید خسته می‌شوید. حتی اگر اکنون نظر دیگران برایتان اهمیت ندارد، زمانی که خواستار لذت و تفریح هستید مواظب باشید که دچار آشفتگی نشوید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 17 دی 1395

– فال روزانه در روز 17 دی 1395 برای متولدین خرداد ماه

امروزممکن است انرژی بازیگوشانه و سربه هوای شما کمی جدی تر از همیشه شود اما تغییرات خلقی دلیلی بر این نیست که از کسی که دوستش دارید کناره گرفته  بگیرید. البته موضوعات دیگری هم هستند و باعث می‌شوند که دیگر آرام بگیرید- مخصوصا اگر شما قبلا کمی جلوتر از برنامه بوده‌اید. اجازه ندهید ترس‌های تان زندگی را از شما بگیرند. اگر بتوانید امروز هوشیار و آگاه از احساسات تان باقی بمانید  خبرهای خوبی در آستانه در انتظار شما را می‌کشند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 17 دی 1395

– فال روزانه در روز 17 دی 1395 برای متولدین تیر ماه

امروز بازگشت ماه به نشان شما یادآور این است که شما باید از نظر احساسی با منابعی که باعث الهام و وحی در شما می‌شوند در تماس باشید. حتی اگر شما درباره عشق و عاشقی بسیار آرمانی فکر می‌کنید و در گذشته ناامیدی‌ها و شکست‌هایی را هم تجربه کرده‌اید؛ اما رعایت کردن راستی و درستی هنوز هم باید برای تان مهم باشد. تلاشی که در جهت راستی و صداقت باشد بسیار باارزش است.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 17 دی 1395

– فال روزانه در روز 17 دی 1395 برای متولدین مرداد ماه

شما اکنون بسیار مصمم هستید تا پروژه ای عقب افتاده را در خانه تکمیل کنید. حتی اگر شما برای این کار در نظر گرفته شده اید درست نیست که امروز با عجله و شتاب این کار را انجام بدهید. عجله کردن شما میتواند برایتان گران تمام شود. پس قبل از این که کارتان را شروع کنید، اطمینان حاصل کنید که تمام ابزارهای لازم را دارا هستید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 17 دی 1395

– فال روزانه در روز 17 دی 1395 برای متولدین شهریور ماه

 تنها بودن با خودتان و تفکر کردن برای شما راحت‌تر از این است که رهبری یک گروه را به عهده بگیرید و در جمع سخن بگویید. امروز فرصت رسیدن به خیالات و رویاهایتان فراهم شده است، اما شما نیاز پیدا خواهید کرد برای رسیدن به گنجهایی پنهانی که در ذهنتان مجسم می‌کنید تلاشی آگاهانه داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 17 دی 1395

– فال روزانه در روز 17 دی 1395 برای متولدین مهر ماه

مدتی است که یک نفر در محل کار روی نقاط ضعف شما دست گذاشته است. عاقلانه ترین حرکت شاید این باشد که به مسیر و جهت دیگری نگاه کرده و خودتان را از هر برخوردی که سبب ایجاد روابط ناسالم  می شود کنار بکشید. اما به احتمال زیاد شما قادر نخواهید بود که دلخوری و رنجشتان را پنهان کنید. خوشبختانه شما می توانید با تغییر سمت دادن عصبانیتتان به سمت همدلی و دلسوزی از این شرایط سخت بیرون بیایید. کمی عشق و درک کردن دیگران از جانب شما تا مدتهای طولانی تاثیرگزار خواهد بود.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 17 دی 1395

– فال روزانه در روز 17 دی 1395 برای متولدین آبان ماه

شما در رابطه با آن چیزی که امروز می‌خواهید یک ذهن خالی از پیش داوری دارید که این احساس شما را قادر می‌سازد که همه چیز را بسیار مطبوع ترو راحت تر از همیشه ببینید. اما شما آرزو دارید که برای کسانی که دوستشان دارید هر چیز مطبوع و خوشایند را بخواهید. از واقف شدن بر احساسات تان نترسید حتی اگر نتوانید برای آنچه که احساس می‌کنید دلیل و منطق بیاورید. با وجود اینکه منطقی بودن و زندگی در قلمرو عقل و منطق برای شما آسان تر است اما خیلی بهتر است که آنها را از احساسات تان جدا کنید. گوش دادن به ندای قلب تان می‌تواند کار سختی باشد ولی مطمئن باشید ارزشش را دارد!

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 17 دی 1395

– فال روزانه در روز 17 دی 1395 برای متولدین آذر ماه

معمولاً شما ترجیح می‌دهید به جای برنامه‌ریزی کردن و طبق برنامه مشخص کار کردن، به طور غریزی کاری را انجام دهید. شما زمانی که ذهنتان را با برنامه‌ریزی‌ها و روابط محدود می‌کنید، احساس می‌کنید که تحت فشار قرار گرفته‌اید، بنابراین وقتی احساس مسئولیت نداشته باشید،انرژی و زمان باارزشتان را نیز تلف می‌کنید. به جای مخالفت کردن با اصول و قوانین، آنها را سرمشق خود قرار داده تا بازده کاریتان بیشتر شود.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 17 دی 1395

– فال روزانه در روز 17 دی 1395 برای متولدین دی ماه

 کاملاً واضح است که وقتی شما کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و می‌خواهید همه را با هم انجام دهید، نمی‌توانید هیچ کدام را به درستی به اتمام برسانید. از طرف دیگر اگر شما قبل از اینکه کار بعدی‌تان را شروع کنید فقط برای تمام کردن یکی از وظایفتان تمرکز کنید، کارهای زیادی انجام نشده باقی می‌مانند. اگرچه این موضوع شما را ناراحت می‌کند، ولی در حال حاضر کیفیت کارهایتان نسبت به کمیت آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 17 دی 1395

– فال روزانه در روز 17 دی 1395 برای متولدین بهمن ماه

اینکه شما به چه سختی در حال جستجو و کنکاش هستید اصلا اهمیتی ندارد، احتمال دارد که نتوانید به کنه اتفاقاتی که افتاده پی ببرید. شاید انگیزه‌های افراد دیگر برایتان روشن شود، ولی آنها بیشتر از آنچه که شما فکر می‌کنید مرموز و ناشناخته هستند. به جای اینکه سعی کنید منبع الهام افراد دیگر را بشناسید و وقت بارزش‌تان را تلف کنید، فقط چیزهایی که جلوی چشم خود می‌بینید را قبول کنید. شما بعداً هم می‌توانید به این عملیات کارآگاهی خود بپردازید!!

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 17 دی 1395

– فال روزانه در روز 17 دی 1395 برای متولدین اسفند ماه

ماه در هفتمین خانه شما که مربوط به دوستان و همکارانتان است قرار دارد و می‌تواند تأثیر خیلی زیادی بر ارتباطات شما داشته باشد. متأسفانه حتی اگر شما دست از منفی بافی کردن برداشته باشید، باز هم آنها ذهنی استدلالی دارند. سعی کنید به ندای قلبتان گوش بدهید و از روی منطق تصمیم گیری نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *