فال روزانه

فال روز چهارشنبه 14 مهر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 14 مهر 1395

– فال روزانه در روز 14 مهر 1395 برای متولدین فروردین ماه

 امروز وابستگی‌هایتان شما را به سمت ارتباط برقرار کردن با فرد دیگری می‌کشاند، اما ممکن است شما مطمئن نباشید که چگونه می‌توانید به این رابطه ادامه دهید. طبیعتاً شما درحالی که به جلو می‌روید مصمم هستید که این رابطه را کامل کنید، اما حالا بیشتر دودل شده‌اید. عجیب اینکه نیازی نیست روشی را برگزینید که با آنچه قبلاً انجام داده‌اید متفاوت باشد. هم اکنون عشقی که شما بدان احتیاج دارید به هیچ تعریف و توضیح دیگری نیاز ندارد.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 14 مهر 1395

– فال روزانه در روز 14 مهر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

اگر شما شریک کاری دارید و یا در کاری با یک نفر سرمایه گذاری کرده‌اید، امروز یک ناراحتی و مخالف که فراتر از عدم تفاهم عادی می‌باشد ممکن است روابط شرین بین شما را تلخ و آشفته کند. شاید شما در مورد موضوع خیلی مهمی بیش از اندازه سریع صحبت کرده باشید، اما حالا نمی‌توانید حرف‌های خود را پس بگیرید!! در مورد امکانات و شرایط غیر منطقی نباشید، وگرنه مجبور می‌شوید برنامه‌های خود را به بعد موکول کنید. اگر سهم خود رادر انجام وظایف به درستی اجرا کنید، باعث می‌شوید که بادها از جهت موافق وزیده و اوضاع روبراه شود.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 14 مهر 1395

– فال روزانه در روز 14 مهر 1395 برای متولدین خرداد ماه

اگرچه ممکن است برای کارهایی که امروز باید انجام دهید زیاد دل و جرأت نداشته باشید، اما این توانایی را دارید که روی کارهایتان تمرکز کنید. حواستان جمع باشد، برای اینکه انجام دادن این کارها آنقدر از شما انرژی می‌گیرد که ممکن است شما جنبه‌های اجتماعی در میان دیگران بودن را نادیده بگیرید. حتی اگر تعادل برقرار کردن بین کار و تفریح خیلی مشکل به نظر برسد، به وجود آوردن این تعادل در طول روز باعث رضایت بیشتر شما خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 14 مهر 1395

– فال روزانه در روز 14 مهر 1395 برای متولدین تیر ماه

شما قادر نیستید برای تفریح و سرگرمی‌ به شخص دیگری فشار بیاورید، اما اگر احساس کنید ثبات مالی شما در معرض خطر قرار گرفته است می‌توانید مثل یک شیر فریاد بزنید!! اگر لازم شد نباید از روبرو شدن با فردی قدرتمند هراس داشته باشید. فراموش نکید که شما در این بازی برنده نشده‌اید بلکه فقط نسبت به آن آگاهی دارید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 14 مهر 1395

– فال روزانه در روز 14 مهر 1395 برای متولدین مرداد ماه

 اگر امروز با فردی عصبانی روبرو شدید، به جای اینکه سعی کنید در مقابل تن بالای صدایش واکنش نشان دهید، به حرف‌هایش گوش دهید. خوشبختانه نوع نگرشتان تغییر بزرگی در رفتارتان ایجاد می‌کند. فراموش نکنید که می‌توانید این واقعه برای شما حامل یک نشانه یا پیام است و اگر احساسی برخورد کنید آن را از دست خواهید داد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 14 مهر 1395

– فال روزانه در روز 14 مهر 1395 برای متولدین شهریور ماه

شما اخیرا در عین حال که به پیچیدگی روابط خود فکر می‌کردید، تا حدودی غمگین و ناراحت می‌شدید و حالا بدون اینکه به طور کامل در زندگی خود تغییراتی بدهید به چیزهایی که می‌خواهید رسیده‌اید. بعضی اوقات تا حدی گیج می‌شدید که نمی‌توانستید تشخیص بدهید مرحله بعدی کارتان چگونه است. خوشبختانه امروز وضعیت روحی شما تغییر می‌کند، چرا که شما به واسطه تخیلات‌تان جُنب و جوشی را در خود احساس می‌کنید و این بهتان اجازه می‌دهد که آنچه پیش رو دارید را واضح و روشن بسازید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 14 مهر 1395

– فال روزانه در روز 14 مهر 1395 برای متولدین مهر ماه

شما در مراحل آخر آماده سازی به سر می‌برید، اما قبل از اینکه واقعا تشخیص بدهید که چه چیزهایی را آماده کرده اید باید ماه‌ها وقت صرف کنید. احتمالا برای ایجاد کردن برنامه‌های جدید و یا تکمیل کردن کارهایی که قبلا انجام داده‌اید، خیلی دیر شده است. حالا بهترین ریسک برای شما این است که وابستگی‌هایتان به آینده را رها کنید، چرا که کسوف ماه برج دلو در روز  دوشنبه قرار است، تغییراتی که شما آنها را متوجه نمی‌شوید تسریع بخشد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 14 مهر 1395

– فال روزانه در روز 14 مهر 1395 برای متولدین آبان ماه

امروز ماه پر زرق و برق برج اسد در هفتمین خانه شما یعنی خانه دوستی‌ها به سر می‌برد و شما با شخصی ملاقات می‌کنید که به شما علاقه نشان داده و تحسینتان می‌کند. اگر این فرد احساس کند مورد توجه شما واقع نشده، شما هیچ فرصت دیگری نخواهید داشت. الان قصد و نیت شما اصلاً مهم نیست؛ آنچه اهمیت دارد این است که اعتراف کردن به دوست داشتن یک نفر کاری بسیار لذت بخش خواهد بود.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 14 مهر 1395

– فال روزانه در روز 14 مهر 1395 برای متولدین آذر ماه

به تازگی در کارهایتان به بن بست رسیده‌اید و هر کاری را که می‌خواهید شروع کنید به جایی نمی‌رسد زیرا شما فردی کم تجربه هستید توصیه می‌کنیم برای این که کارهایتان بر وفق مرادتان پیش برود از دیگران کمک بگیرید تا شما را یاری کنند که به اهداف خود نائل شوید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 14 مهر 1395

– فال روزانه در روز 14 مهر 1395 برای متولدین دی ماه

حتی اگر شما در مسیر نسبتاً خوش بینانه‌ای قرار گرفته‌اید، امروز پیش روی کردن می‌تواند تاحدی سخت باشد. شما می‌توانید بر امواج منفی‌ای که شما را پریشان کرده‌اند چیره شوید، اما نسنجیده عمل نکنید زیرا که مخالفت‌های دیگری را جذب خواهید کرد. ورزشهای مسابقه‌ای یا برنامه‌های استراتژی شدید راه‌های جایگزینی هستند تا مقداری از نیروی اضافی‌تان را تخلیه کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 14 مهر 1395

– فال روزانه در روز 14 مهر 1395 برای متولدین بهمن ماه

 شما دوست دارید برای رفتن به یک جشن به دیگران بپیوندید، اما نمی خواهید تمام وقتتان را بیرون از خانه بگذرانید. وقت گذارنی کردن و غذا خوردن  با دوستان برای شما سودمند است، اما در نهایت شما می خواهید که بخشی از وقتتان را به استراحت کردن اختصاص داده و تنها باشید. نگران این نباشید که اعتبار اجتماعی تان خدشه دارد شود. با شناسایی کردن نیازهای واقعی خود بیشتر به خودتان اهمیت بدهید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 14 مهر 1395

– فال روزانه در روز 14 مهر 1395 برای متولدین اسفند ماه

اگر چه غیر ممکن به نظر می‌رسد، اما سرعت زندگی شما افزایش در حال افزایش است. شما می‌توانید از یک چیز به سمت چیز دیگری بدوید و به دنبال خود یک سری از کارهای ناتمام را بر جای بگذارید. به جای اینکه تلاش کنید تا انبوهی از کارها را در وقت کم و با هم دیگر انجام دهید، سعی کنید روش کار خود را عوض کنید و کارهای کمتری را انجام دهید و درنهات از اینکه می‌بینید چگونه می‌توان کارهای بی شماری را با کمی آرامش داشتن انجام داد شگفت زده خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *