فال روزانه

فال روز چهارشنبه 12 خرداد 1395

– فال روزانه در روز 12 خرداد 1395 برای متولدین فروردین ماه

شما به سوی تغییراتی شدید و هیجان انگیز پیش می‌روید، اما باوجود اینکه برای ریسک کردن آمادگی دارید، به خاطر ترس ممکن است از آن دوری کنید. شما اعتقاد دارید که همه چیز خیلی سریع اتفاق می‌افتد، تا جایی که از کنترلتان خارج است. از فراموش کردن آینده نترسید، چراکه شما را برای به آینده آماده می‌کند.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 12 خرداد 1395 ، فال واقعی ، فال جذاب

– فال روزانه در روز 12 خرداد 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما نباید فکر کنید که برج قوچ فقط مخصوص خود شماست، این ماه متعلق به افراد خیلی زیادی است!! شما باید مدتی خودتان را فراموش کرده و برنامه‌های خود را برای روز دیگری بگذارید. درعوض توجه خود را روی کارهایی متمرکز کنید که می‌توانید برای خوشحال‌تر کردن دیگران برایشان انجام دهید. جالب اینجاست که این محبت و مهربانی شما به خودتان بازخواهد گشت!

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 12 خرداد 1395 ، فال جذاب ، فال چهارشنبه 95/3/12

فال روزانه در روز 12 خرداد 1395 برای متولدین خرداد ماه

 امروز شما وقتی که با شرایط جدید روبرو می‌شوید، به خصوص بعد از اینکه چند اتفاق عجیب باعث ناراحتی شما شده اند، احساس خوبی خواهید داشت. اما نباید خیلی هم احساس راحتی کنید، برای اینکه همه چیز در حال تغییر کردن است. حتی اگر استرسها تمام شده باشند، شاید شما امروز قادر نباشید که به هرچیزی که می‌خواهید برسید. خوشبختانه شخصی که قبلاً به شما حسادت می‌کرده، اکنون برای اینکه با شما همکاری کند می‌تواند رویه اش را تغییر دهد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 12 خرداد 1395 ، فال چهارشنبه 95/3/12 ، فال روزانه چهارشنبه 12 خرداد 95

فال روزانه در روز 12 خرداد 1395 برای متولدین تیر ماه

 امروز شما با بازیگوشی و شیطنت‌های خود دیگران را هم مجبور می‌کنید کارهای خود را نیمه کاره رها کنند. دوستان و همکارانتان فکر می‌کنند شما به اندازه کافی کار نکرده‌اید، اما شما خودتان عقیده دارید که بیشتر از وظیفه خود کار کرده‌اید. اگر دیگران به خاطر عدم حضور همیشگی تان در محل کار بهتان ایراد گرفتند، اولین جوابتان این است که دوست دارید با آرامش کارهایتان را انجام دهید. اجازه ندهید این مشکلات باعث دعوا و مشاجره بین شما و همکارانتان شود.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 12 خرداد 1395 ، فال روزانه چهارشنبه 12 خرداد 95 ، فال روزانه

فال روزانه در روز 12 خرداد 1395 برای متولدین مرداد ماه

 ممکن است امروز میان کارهای تکراری‌تان یک وقفه غیر قابل پیش بینی پیش بیاید که شما را تا حدودی دلسرد کند. اما می‌تواند معنی نشاط آوری به زندگی و کار خسته کننده و ملال آور شما دهد؛ پس از این فرصت استفاده کنید؛‌ احتمالا برای تصمیم گیری زمان سختی خواهد بود، چون که نمی‌دانید راه جدیدی در زندگی‌تان  انتخاب کنید یا اینکه یک برنامه ساده از فعالیت‌های معمولی برای خود انتخاب کنید. زیاد نگران این نباشید که باید چه کاری بکنید؛ اجازه دهید قلب تان شما را در طول روز در تصمیم گیری‌هایتان راهنمایی کند.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 12 خرداد 1395 ، فال روزانه ، فال

فال روزانه در روز 12 خرداد 1395 برای متولدین شهریور ماه

توانایی طبیعی شما برای بیان کردن احساس‌هایتان امروز می‌تواند بر ضد شما عمل کند، برای اینکه قدرت هدایت‌کنندگی شما می‌تواند در نظر یک فرد دیگر متکبرانه به نظر برسد. طبیعتاً این موضوع مهمی نیست، اما شما می‌توانید با همان دستی که غذا را در دهانتان می‌گذارید به کسی ضرر بزنید. اگر دیگران به شما پیشنهاد کمک دادند، این پیشنهاد را رد نکنید. فکر بازی داشته باشید و حمایتی که از شما می‌شود را قبول کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 12 خرداد 1395 ، فال روزانه ، فال

– فال روزانه در روز 12 خرداد 1395 برای متولدین مهر ماه

 شما ممکن است اخیرا دچار حساسیت عاطفی شده باشید، امروز، به هر حال، شما آماده هستید که کار دشوار و  ضروری را برای مواجه شدن با ترس‌هایتان انجام دهید و بر آنها غلبه کنید. کیوان، اکنون حامی‌ شماست و برایتان حد و مرزها را مشخص می‌کند. به جای فرار کردن از کارهای در هم برهم، در لحظه حال قرار بگیرید و ببینید که در قلب‌تان چه می‌گذرد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 12 خرداد 1395 ، فال روزانه ، فال

– فال روزانه در روز 12 خرداد 1395 برای متولدین آبان ماه

با وجود اینکه به نظر می رسد همکاران شما پروژه جدیدی را از نو شروع کرده اند شما قبلا پروژه خودتان را شروع کرده بودید. اکنون زمان این است که تلاش های خود را در جهت رسیدن به سطوح دیگری از پیشرفت و پایداری در زندگی بکار گیرید. ممکن است این کار مستلزم نیرو و زمان بیشتری باشد. به جای اینکه منتظر الهام از طرف دیگری باشید سعی کنید فعالیت های خود را اولویت بندی کرده و آنها را یکی پس از دیگری بر طبق اصول و قاعده انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 12 خرداد 1395 ، فال روزانه ، فال

– فال روزانه در روز 12 خرداد 1395 برای متولدین آذر ماه

 شما در حالیکه سعی می‌کنید چیزهایی را بخورید که بیشترین فایده را برایتان دارند، ترجیح می‌دهید که به فعالیت‌های منظم روزانه خود بچسبید!! متاسفانه آرزوهای ناآگاهانه ممکن است شما را از مسیر اهداف منطقی تان دور گرداند. اگر امروز کمی کارهایتان را کنار گذاشتید به خودتان سخت نگیرید. حرکت به سوی جلو زمانی امکان پذیر است که تمام نظام هستی برای حمایت کردن از رشد و پیشرفت شما آمادگی کامل داشته باشند!

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 12 خرداد 1395 ، فال روزانه ، فال

– فال روزانه در روز 12 خرداد 1395 برای متولدین دی ماه

 وقتی که شما احساس می‌کنید خلاق بودن و شاد بودن باعث می‌شود شما سازنده‌تر باشید، دوباره نیروی تازه‌ای می‌گیرید. اما نگرش‌های بی‌تکلف شما می‌تواند فریبتان دهد. اگرچه شما با مهارت خاص خود می‌توانید پرخاشگری فرد دیگری را به آرامش تبدیل کنید،  همچنین برای قبول کردن یک شغل جدی نیز آمادگی کامل دارید. برای اینکه بتوانید شرایط مناسبی را فراهم کنید، از توانایی‌تان بهره بگیرید تا بتوانید بین شرایط خیلی جدی و موقعیتهای شاد و بی‌تکلف تعادل ایجاد کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 12 خرداد 1395 ، فال روزانه ، فال

– فال روزانه در روز 12 خرداد 1395 برای متولدین بهمن ماه

شما حس می‌کنید اتفاقی افتاده است که کاملاً قادر نیستید آن را درک کنید و به خاطر همین مطمئن نیستید که چه کاری از دستتان بر می‌آید. ظاهراً ریسک کردن غیر ممکن است؛ شما ترجیح می‌دهید در خانه استراحت کرده و بگذارید دیگران این کار را برایتان انجام دهند. ولی شما حداقل باید به سر کار برگشته و قبل از اینکه کار جدیدی را شروع کرده کارهای ناتمام‌تان را به اتمام برسانید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 12 خرداد 1395 ، فال روزانه ، فال

– فال روزانه در روز 12 خرداد 1395 برای متولدین اسفند ماه

رویاهای شما اگرچه در روند حوداث نفوذ کرده‌اند و اکنون بیداری خودآگاه شما را در هم ریخته‌اند، فراتر از مرزهای خواب ناخودآگاه قرار دارند. اما شما هنوز قادر هستید به روشنی تفاوت بین خیالات خود و واقعیت را شرح دهید. قبول کردن مفهوم سمبولیک بینش‌های شما غنای زیادی را به زندگی افراد دیگر خواهد افزود.

منبع: نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *