فال روزانه

فال روز جمعه 19 شهریور 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 19 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 19 شهریور 1395 برای متولدین فروردین ماه

امروز شما وقتی که دیگران با شما مثل قبل رفتار می کنند احساس می کنید که تحت فشار قرار گرفته اید، گویی که یه این دلیل یک چنین اتفاقی می افتد که آنها با بی رحمی نمی خواهند تغییری در چشم انداز خود بدهند. خیلی متکبر نشوید، شما هنوز هم از این مخمصه رها نشده اید. خوشبختانه شما زمان اضافی دارید که تا قبل از اینکه با تغییراتی که در آینده به وجود می آید روبرو شوید، بتوانید کارهای را که جدیداً شروع کرده اید را تکمیل کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 19 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 19 شهریور 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 امروز صحبت کردن در مورد تمایلات شخصیتان می‌تواند برایتان دردسرساز باشد. جالب است که کار کردن با واقعیت‌ها برای شما راحت‌تر است. اکنون که ماه در برج سنبله قرار گفته است شما را از درگیر شدن با مسائل حقوقی باز می‌دارد. به حسهای خودتان توجه کنید اما بر پایه عقلانیت کار کرده و نسبت به داده‌های بی‌اساس بی‌توجه باشید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 19 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 19 شهریور 1395 برای متولدین خرداد ماه

امروز وقت این رسیده که از انزوا بیرون بیایید. امروز شما به راحتی می‌توانید خودتان را با دوست‌هایتان سرگرم کنید، چراکه احساس می‌کنید از نظر احساسی تامین هستید. اگر شما جرات و شهامت تغییر کردن را داشته باشید، ابراز کردن نظریات‌تان شما را در مسیر غیر قابل پیش بینی‌ای قرار می‌دهد. ارتباط برقرار کردن کلیدی است که درهای عشق و دوست داشتن را به رویتان می‌گشاید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 19 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 19 شهریور 1395 برای متولدین تیر ماه

 از صحبت کردن در مورد احساسات خود هراس نداشته باشید، فراموش نکنید که صحبت کردن بیشتر از آن چیزی که انتظار دارید می‌تواند بیان کننده منظور و نیتهای شما باشد. گفتن اینکه شما چقدر در صحبت کردن اغراق می‌کنید و اینکه آیا دیگران اگر حرفهای شما برخلاف میلشان نباشد به حرفهایتان گوش خواهند داد یا نه کار سختی است. اگر مشکلی هم پیش بیاید اهمیتی ندارد، شما توانایی رفع کردن سوءتفاهمات را دارید و باید بدانید که با آرامش صحبت کردن معجزه می‌کند.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 19 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 19 شهریور 1395 برای متولدین مرداد ماه

 به جای اینکه به فکر نیازهای افراد دیگر باشید، اول به فکر تغییر دادن خود باشید. البته این حرفی که ما می‌زنیم معنی‌اش خودخواهی نیست. بلکه اعتراف کردن به عشق و دوست داشتن دیگران حاصل نمی‌شود، مگر اینکه خودتان را شناخته باشید. اگر شما به اندازه کافی به خودتان توجه نکنید، پس چیز زیادی هم برای عرضه کردن به دیگران نخواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 19 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 19 شهریور 1395 برای متولدین شهریور ماه

ارتباط نامتجانس بهرام و نپتون در نشانه خودرای شما از ابرهای خیالی که فراتر از زندگی واقعی هستند می‌کاهد. در روزهای دیگر شما به راحتی می‌توانید بدون تقلید کردن از افراد دیگر عضوی از گروه های اجتماعی باشید. اما امروز آنها رفتار عجیب شما را یا درک نمی‌کنند و یا نمی‌پسندند. حتی شاید هم عقیده داشته باشند که شما ستیزه جو هستید. البته حقیقت هیچ وقت پنهان نمی‌ماند. متفاوت بودن شما دلیل نمی‌شود که نتوانید با افراد دیگر خوب برخورد کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 19 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 19 شهریور 1395 برای متولدین مهر ماه

گفتن این حرف که سرتان خیلی شلوغ است شاید کتمان حقیقت باشد، اما این لزوما در مورد تمام کارهایی نیست که شما انجام می‌دهید. فعالیت‌های جدیدی که انجام می‌دهید نیاز به قدرت بدنی فوق العاده‌ای ندارد. شما کارهای خیلی زیادی پیش رو دارید، اما این کارها شاید کارهایی نظیر جواب دادن به ایمیل ها و تلفن ها و مرتب کردن فایل‌هایتان باشد. مواظب باشید که خودتان را درگیر همه کارها نکنید، وگرنه نمی‌توانید کارهایی که می‌خواستید را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 19 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 19 شهریور 1395 برای متولدین آبان ماه

 هم اکنون شما آنقدر رُک و راست هستید که هرکسی می‌توانند کارهایی که انجام می‌دهید را ببیند! حقیقت این است که شما روشی در پیش گرفته‌اید که اصلا جانب احتیاط را رعایت نمی‌کنید. اگر بخواهید بیش از اندازه رک و بی پرده باشید، قدرت خودتان را از دست خواهید داد و همچنین فرصت پیشرفت کردن را نیز از دست خواهید داد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 19 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 19 شهریور 1395 برای متولدین آذر ماه

 امروز شما زیاد حس خوبی ندارید، برای اینکه زمان به سرعت می‌گذرد و شما نمی‌توانید همه کارهایتان را تمام کنید. به جای اینکه با نگران شدن به خاطر اتفاقاتی که شاید در آینده بیفتد تلاش‌هایتان را ضایع کنید، سریع به سراغ لیست خود بروید و از گزینه‌ای به سراغ گزینه بعدی بروید. شما باید هفته آینده وقت بگذارید و برنامه‌های تفریحی خود را از نو سازماندهی کرده و آنها را جدی‌تر بگیرید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 19 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 19 شهریور 1395 برای متولدین دی ماه

 همین چند روز پیش شما می‌خواستید شناخت حرفه‌ای خود را بیشتر کنید، اما امروز کاملاً دیدگاه متفاوتی دارید. نگرانی‌های شما تغییر کرده است و به جای نگران بودن به خاطر زمان حال بیشتر به فکر آینده هستید. به هر حال حتی اگر الان بیشتر وقتتان را به پروراندن رویاهایتان اختصاص داده‌اید، لازم است که حتماً فردی منطقی باشید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 19 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 19 شهریور 1395 برای متولدین بهمن ماه

 شما لزوماً کسی نیستید که در مورد مسائل خصوصیتان صحبت کنید، اما ماه جدید در چهارمین خانه‌تان ممکن است شما را تشویق کند تا در مورد نیازهای شخصی‌تان صحبت کنید. حتی اگر این کار آسان نباشد، وقتی شما با وارد کردن شخص دیگری به مسائل شخصیتان، آسیب پذیری خود را نشان می‌دهید، حتماً به نتیجه‌ای خواهید رسید. بی پرده سخن بگویید، برای اینکه اگر شما خیلی مشخص در مورد احساسهایتان صحبت کنید، خیلی سریع به نتایج مثبتی خواهید رسید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 19 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 19 شهریور 1395 برای متولدین اسفند ماه

 با وجود اینکه شما تعهداتی را به دیگران داده‌اید که باید آنها را به طور کامل انجام دهید، ولی الا دوست دارید که تا چند هفته دیگر هیچ فعالیت اجتماعی خاصی نداشته باشید. فقط به خاطر اینکه دوست دارید وقتتان را با پرداختن به کارهای شخصی خود بگذرانید، خود را به دردسر نیندازید. درعوض تاجایی که امکان دارد به طور مؤثری وظافتان را انجام دهید و سپس شما همانگونه که دوست داشتید فرصتی خواهید داشت تا در خلوت خودتان به  آرامش برسید.

منبع : نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *