فال روزانه

فال روز چهارشنبه 17 شهریور 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 17 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 17 شهریور 1395 برای متولدین فروردین ماه

 شما نمی‌توانید خیلی راحت بگویید که زندگیتان ساده تر شده یا پیچیده تر! شما توانایی این را پیدا کرده‌اید که روش زندگی خود را طوری تغییر دهید که به تفریحات و خوشی‌هایتان اضافه شود، اما حالا همه چیز ظاهراً در حال تغییر کردن است. پس فوری فرصت‌ها را به چنگ آورده و تفریح کردن را از دست ندهید، چراکه ممکن است در هفته‌های آینده اصلاً وقتی برای تفریح کردن پیدا نکنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 17 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 17 شهریور 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

اکنون خورشید به سوی هشتمین خانه صمیمت در ماه شما حرکت می‌کند، و می‌تواند فعالیتهای اساسی شما را فعال و غنی سازد. شما معمولاً دوست دارید بفهمید که چه کاسه‌ای زیر نیم کاسه است، چه چیزی در این راز نهفته است، و  در سمت دیگر ماه چه خبر است. خودشناسی با تحقیق کردن در مورد خود انسان به دست می‌آید. از کلام استفاده کنید تا راه ورود را بیابید، اما سپس از احساستان استفاده کنید تا به جوهره واقعی برسید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 17 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 17 شهریور 1395 برای متولدین خرداد ماه

ماه نو در چهارمین خانه از “اساس و بنیاد” شما قرار گرفته است اما با این حال برای تان زیاد راحت نیست که دوباره به تاریخ شخصی خود بپیوندید. شما ترجیح می دهید که در آینده به سهم خود برسید با این حال ممکن است شرایط بیشتر از آنکه شما می خواهید شما را معطل کند. بوسیله بیان کردن به دیگران درباره اینکه چه چیزی شما را هیجان زده می کند می توانید از تمایل به افکار تیره و منفی جلوگیری کنید. تمرکز داشتن مستلزم این است که واقعا اشتیاق داشته باشید تا موانع را از راه خود پس بزنید و هر موقع لازم شد عقب نشینی کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 17 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 17 شهریور 1395 برای متولدین تیر ماه

اگر شما قبلاً در مورد کمک گرفتن از دیگران در پروژه‌تان فکر کرده بودید، هم اکنون فرصت خوبی نصیبتان شده است، برای اینکه این اعتماد و اطمینان شما به دیگران هم منتقل شده است. فقط حواستان باشد که زیاد صحبت نکنید، چون هرقدر بیشتر حرف بزنید، کمتر می‌توانید دیگران را قانع کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 17 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 17 شهریور 1395 برای متولدین مرداد ماه

حتی اگر امروز یک قرار ملاقات بسیار مهم داشته باشید، ممکن است اتفاقاتی برایتان بیفتد که مجبور شوید آن را به وقت دیگری موکول کنید. شاید شما مسئول باشید که کارهای بیشماری را در اندک زمان یانجام دهید، اما ممکن است انتخاب دیگری نداشته باشید. اگر روال عادی زندگی تان امروز دچار تغییراتی شد و مجبور شدید برنامه‌ریزی دوباره‌ای داشته باشید نگران و مضطرب نشوید. فقط با جریان تغییرات پیش بروید و بهترین کاری که می‌توانید را انجام دهید و مطمئن باشید دیگران نیز شما را حمایت می‌کنند.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 17 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 17 شهریور 1395 برای متولدین شهریور ماه

 امروز برای رسیدن به اهدافتان لازم است به دیگران سرویس داده و بهشان بیشتر توجه کنید. حتی اگر دلتان بخواهد کاری را هم به خاطر خود انجام دهید، شرایط طوری است که مجبور می‌شوید مدتی صبر کنید. حالا اگر صدای نفس خود را نشنیده بگیرید از نظر معنوی هم ارزشمند خواهد بود؛ ولی لازم است که ناامیدی و شکست خود را کنترل کنید، وگرنه مانع از لذت بردن شما خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 17 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 17 شهریور 1395 برای متولدین مهر ماه

تا موقعی که در تمام روز کاملاً فعال و سازنده باشید، نسبت به خود و اطرافیان‌تان حس خوبی خواهید داشت. اما اگر کار خیلی زیادی هم انجام ندهید، باز هم می‌توانید به سرزنش‌های دیگران به خاطر عدم توجه تان پایان دهید. به یاد داشته باشید که راه‌های متفاوتی برای رسیدن به موفقیت وجود دارد. شما بدون اینکه مورد عینی و ملموسی برای ارائه دادن به دیگران داشته باشید باز هم می‌توانید به بالاترین موفقیت‌ها برسید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 17 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 17 شهریور 1395 برای متولدین آبان ماه

قدرت مثبت اندیشی می‌تواند امروز تاثیر مستقیمی روی دارایی شما داشته باشد. متاسفانه، پول ضرورتا بوسیله خوب اندیشیدن و براحتی بدست نمی‌آید. اما شما می‌توانید بوسیله نگاه کردن به درون خود و پیدا کردن یک مانع احساسی که قبلا باعث شده بود عقب بمانید کار مفیدی بکنید. خوشبختانه، بوسیله بالا بردن اعتماد بنفس، شما همچنین می‌توانید هر چه بیشتر استعدادهای نهانی خود را کشف کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 17 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 17 شهریور 1395 برای متولدین آذر ماه

امروز حواستان باشد احساسات افراد دیگر را نادیده نگیرید، برای اینکه طبیعت جاه طلبانه شما امروز در مسیری قرارتان می‌دهد که به هیچ چیز به جز رسیدن به اهدافتان فکر نمی‌کنید. فعالیت و سازنده بودن خیلی خوب است، اما در زندگی چیزهایی مهم‌تر از کار سخت و روزانه وجود دارد. قدم‌هایتان را آرام تر بردارید تا بتوانید در بین راه گل‌های خوش بویی که وجود دارند را ببویید!

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 17 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 17 شهریور 1395 برای متولدین دی ماه

خیلی رنج آور است که تمام گزینه ها و حق انتخاب های خود را در پیش روی تان ببینید و بدانید که مسیرتان قبلا انتخاب شده است. حتی یک تغییر کوچک و بی اهمیت هوایی کافی است که تمایلات شما را بیدار کنند تا مسئولیت های تان را کنار بگذارید و برای بازی و تفریح بیرون بروید. اما این تنظیم وقت و برنامه ریزی صحیح نیست. اول کارتان را درست انجام دهید و قبل از اینکه تفریح تمرکز را از شما بگیرد وظایف تان را به خوبی انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 17 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 17 شهریور 1395 برای متولدین بهمن ماه

 شما امروز فرصتی برای انتخاب کردن دارید و این انتخاب می‌تواند شما را تا مدت زیادی خوشحال‌تر نگه دارد. این برای شما بسیار خوشایند است. شکستن محدودیتها و قضاوتهای خانوادگی یک مسأله مهم برای شما هستند، اما شما بعد از این باید خیلی سر خودتان را شلوغ کنید. خوشبختانه امروز عصر که ماه وارد برج جوزا می‌شود شما تمایل زیادی برای تفریح کردن پیدا خواهید کرد. با خودتان صادق باشید، هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 17 شهریور 1395

– فال روزانه در روز 17 شهریور 1395 برای متولدین اسفند ماه

شما هم اکنون کمی‌عصبانی هستید! برای اینکه می‌دانید ماندن سر قولتان و تمام کردن کارهایی که متقبل شده‌اید چقدر اهمیت دارد. اما امروز وسوسه خوشگذرانی کردن بیشتر جلوه می‌کند و شما تاب مقاومت خود را از دست می‌دهید. خوشبختانه شما قادر هستید آنقدر سخت کار کنید که هم به کارهای قبلی خود برسید و هم برای انجام دادن برنامه‌های جدی تر وقت کافی پیدا کنید.

منبع : نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *