فال روزانه

فال روز یکشنبه 5 دی 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 5 دی 1395

– فال روزانه در روز 5 دی 1395 برای متولدین فروردین ماه

اگر شخصی از طرف شما کاری کرده است اما هنوز مسئله پنهانی است به نظر می‌رسد اکنون زمان آن است که نظر خود را تغییر دهید. ممکن است دیگران نخواهند کسی از شرایط شان باخبر شود اما اگر از آنها حمایت شوند احساس اطمینان می‌کنند. این اختلاف عقاید ممکن است امروز یک جنبش و تغییر بزرگ را بهمراه داشته باشد. اگر هنوز راهی برایتان باقی‌مانده که به عقب بازگردید و خود را از این ضربه عاطفی رهایی بخشید برای همه افرادی که درگیر هستند بهتر خواهد بود.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 5 دی 1395

– فال روزانه در روز 5 دی 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز جدا کردن مشکلات افراد دیگر از مشکلات خودتان برای شما تبدیل به چالش شده است، برای اینکه بیش از اندازه نسبت به احساسات افراد دیگر حساس شده اید. شما واقعا باور کرده اید که می‌توانید به همه چیز رسیدگی کنید، به جز این یک مورد که محدودیت‌های شما نیز مثل محدودیت‌های افراد دیگر است!! به جای اینکه برای ثابت نگه داشتن آنچه شما و یا کسانی که دوستشان دارید را اذیت کرده در تلاش باشید، به راحتی و صادقانه در موردش صحبت کرده و تا جایی که می‌توانید روراست باشید. توانایی شما برای انتخاب کردن لغات مناسب می‌تواند روند بهتر شدن اوضاع را سریع تر کند.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 5 دی 1395

– فال روزانه در روز 5 دی 1395 برای متولدین خرداد ماه

حتی اگر به نظر می‌رسد تصمیم و نیتی برای شما اهمیت چندانی  ندارد اما باید اول دیدتان را نسبت به آن واضح کنید. ممکن است زیاد پایبند اصول قدیمی برای تغییر و پیشرفت نباشید؛ اما چه آن را دوست داشته باشید چه نه! شما اکنون در شرایط کاملا جدید و متفاوتی قرار دارید. تجربه برخورد شما بین قدیم و جدید چیزی است که امروز شما را تحریک می‌کند تا دست به یک کار مخاطره آمیز بزنید به خاطر اینکه شما تا زمانی که این مسئله حل نشود آسوده‌خاطر نخواهید شد!

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 5 دی 1395

– فال روزانه در روز 5 دی 1395 برای متولدین تیر ماه

شما امروز دوست دارید به دوستان و هم کلاسی‌ها و یا همکاران خود نزدیک تر بشوید، که البته از آنجایی که فرد تحلیل‌گری هستید جانب احتیاط را هم کاملاً رعایت می‌کنید. خوشبختانه منطق قاطعانه شما بهتان کمک می‌کند که به اهدافتان برسید و تواناهایی‌های شما را به حد بالایی رسیده است که می‌توانید روش‌های خود را برای دیگران نیز توضیح دهید. شما دارای یک موهبت خدادی هستید پس دیگران را هم از آن بی‌نصیب نگذارید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 5 دی 1395

– فال روزانه در روز 5 دی 1395 برای متولدین مرداد ماه

شما واقعا دوست ندارید موقعیتی را مدیریت کنید که خودتان کاملا در آنجا حضور ندارید. شما امروز هیچ سورپرایزی را نمی‌خواهید اما با یک دید کلی داشتن می‌توانید حلقه ای را به طرف فردی بیندازید که در پشت صحنه کار می‌کند. با این حال تنها راه حل استفاده از قوه خلاقیت است نه اینکه بنشینید و به انتظار معجزه باشید. سعی کنید همیشه عامل باشید نه معلول!

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 5 دی 1395

– فال روزانه در روز 5 دی 1395 برای متولدین شهریور ماه

به نظر می رسد که امروز نیاز داشته باشید که مراقب خود باشید به خاطر اینکه به عنوان جزیی از یک تیم کار می کنید؛ اما این ترس شما از عدم کنترل است که باعث می شود تا محدودیت هایی را برای خود قائل شوید. شما می توانید به تفاوت عقاید بسیاری که با بقیه گروه دارید واکنش نشان دهید. اما جدا کردن خود از بقیه گروه راه حل این مشکل نیست. می توانید بدون اینکه در مسیر کسی مانع ایجاد کنید آگاه و هوشیار باشید و نیازی به سنگ اندازی برای بقیه نخواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 5 دی 1395

– فال روزانه در روز 5 دی 1395 برای متولدین مهر ماه

شما امروز زیاد سعی نمی‌کنید شور و هیجان خود را کنترل کنید. این موضوع دوستان و همکارانتان را حسابی شگفت زده خواهد کرد، اما آنها از گوش کردن به آرزوهای بزرگ شما خیلی زود خسته نمی‌شوند. با کمتر حرف زدن و بیشتر عمل کردن می‌توانید به کسانی که از شما انتقاد می‌کنند نشان دهید که شما فقط ادعا ندارید. اینک عمل کردن به وعده های خود خیلی مهم‌تر از داشتن نگرش‌های بزرگ است.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 5 دی 1395

– فال روزانه در روز 5 دی 1395 برای متولدین آبان ماه

 شما نمی‌خواهید اگر کسی به شما پیشنهاد کاری را داد آن را قبول کنید حتی اگر وی می‌دانست که این کار از عهده شما بر می‌آید که موقعیت خاصی را اداره کنید یا اینکه برنامه دیگری  را به شما پیشنهاد داد. اما این درباره انتخاب  کار درست در برابر غلط نیست. در حقیقت،‌ می‌تواند حق با هر کسی باشد. به طور آشکار،‌ راه‌های زیادی برای رسیدن به اهداف یکسان وجود دارد، اما اینکه شما راه خودتان را بروید باعث می‌شود که دل تان نیز با کار همراه باشد و شما را قادر می‌سازد که باقی مانده احساسات خود را برای رسیدن به اهدافی متعالی تر یکپارچه و هماهنگ کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 5 دی 1395

– فال روزانه در روز 5 دی 1395 برای متولدین آذر ماه

 شاید امروز از ضمیر ناخودآگاه خود پیام‌هایی را دریافت کنید. آنقدراحمقانه هستند که نمی‌دانید چه معنی‌ای می‌دهند. هرچه بیشتر آنها را تحلیل می‌کنید کمتر برای شما مشخص می‌شوند. گرچه دارید سعی می‌کنید چیزی که نمی‌فهمید را تعبیر کنید، اما کمتر به هدف می‌رسید. به جای خرده گرفتن بگذارید کار خود را بکند.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 5 دی 1395

– فال روزانه در روز 5 دی 1395 برای متولدین دی ماه

 این روزها شما از نظر دیگران خیلی پر انرژی‌تر شده‌اید و حتی احساس می‌کنید که می‌توانید خیلی راحت کار بیشتری انجام بدهید اما اگر شما از اطرافیانتان خوشتان نمی‌آید، قبل از این که ناخواسته یک تصمیم نادرست بگیرید سعی کنید که اعصاب خود را کنترل کنید. شاید شما نتوانید کاملاً آن را متوقف کنید اما کمی خودشناسی بهتان کمک می‌کند که احساسات منفی خود را در مسیر بهتری هدایت کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 5 دی 1395

– فال روزانه در روز 5 دی 1395 برای متولدین بهمن ماه

 اگر شما کسی را تحت کنترل خود دارید سعی نکنید که او را متقاعد کنید، برای اینکه موفق نمی‌شوید. از طرف دیگر، این موضوع مسأله مهمی برای نگران شدن نیست. فقط بدون اینکه اضطراب داشته باشید در مورد توالی غیر قابل پیش‌بینی اتفاقات واکنش نشان بدهید. واکنش نشان دادن به موقع شما را قادر می‌سازد که یک موقعیت پیچیده را به موقعیتی تبدیل کنید که برای دیگران مفید است.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 5 دی 1395

– فال روزانه در روز 5 دی 1395 برای متولدین اسفند ماه

ماه وارد چهارمین خانه تان یعنی خانه «پیوندهای خانوادگی» می‌شود و بهتان توصیه می‌کنیم امروز وظایف خانوادگی خود را انجام دهید. حتی اگر مجبورید به سر کار بروید، حتما راهی پیدا کنید که بخشی از وقت‌تان را با افراد خانواده تان بگذرانید. کوچکترین و ساده ترین کارهای خانه را همانند کارهایی مهم و لذت بخش انجام دهید، پس شما می‌توانید به این روش نگرش مثبت خانواده تان را همچنان حفظ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *