فال روزانه

فال روز چهارشنبه 10 آذر 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 10 آذر 1395

– فال روزانه در روز 10 آذر 1395 برای متولدین فروردین ماه

ممکن است امروز بتوانید مشکلی را در محل کارتان حل کنید و یا موقعیتی مناسب برای برتری  و موفقیت بوجود بیاورید. همچنین شما می‌دانید که این بخشی از یک نتیجه بزرگتر است که برای زمانی با شما خواهد بود و برای این مشکل راه حل آسانی وجود ندارد. نتیجه گیری‌های شما درباره کارتان نگرانی‌هایی را ایجاد می‌کنند و دری به روی درگیری شدید عاطفی برای شما باز می‌کند. زیرکانه ترین سیاست شما الان این است که مشغولیت‌های خود را کمتر کنید؛ به خاطر اینکه یکباره می‌بینید که در یک تعارض قرار می‌گیرید و حتی اگر برنده باشید باعث می‌شود بازنده شوید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 10 آذر 1395

– فال روزانه در روز 10 آذر 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

 شما امروز ایده‌های جدیدی برای اینکه کارهایتان را سریعتر انجام دهید دارید، اما چیزی فکر شما را عذاب می‌دهد و شما نمی‌دانید که بین نوآوری و ابتکار و کارهای روزمره همیشگی کدام را برگزینید. باوجود اینکه شما دوست دارید با چند تن از دوستان خاص خود به استراحت و تفریح بپردازید، ولی اکنون وظایف کاریتان در اولویت قرار دارند. اهمیت دادن به این اولویت‌ها به شما کمک می‌کند فرد موفق‌تری باشید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 10 آذر 1395

– فال روزانه در روز 10 آذر 1395 برای متولدین خرداد ماه

 اگر شما به طور طبیعی خلاق هستی، زمان مناسبی است برای اینکه هنرت را نشان دهی، زیرا که با کار کردن می‌توانی عمیق‌ترین احساساتت را بیان کنی. اما باید با استعداد و دانشی که داری عمل کنی. آنچه که تا به حال به دست آورده‌ای نتیجه استفاده درست از استعدادهایت بوده است.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 10 آذر 1395

– فال روزانه در روز 10 آذر 1395 برای متولدین تیر ماه

 امروز شما هر چقدر هم که کار کنید مهم به نظر نمی‌رسد، برای اینکه هرقدر هم که کار بکنید هنوز کافی نیست. یک شخص که ممکن است رئیستان باشد یا یکی از دوستان نردیکتان دوست دارد که آنچه امروز شما روی میز کارتان می‌گذارید مورد قبول واقع نشود. و اگر دیگران از شما کار بیشتری نخواستند، ممکن است که شما اولین کسی باشید که بیرحمانه در مورد بی‌کفایتی خودتان قضاوت می‌کنید. اگر انتظارات شما برآورده نمی‌شود نگران نباشید؛ دوران منفی بافی شما به سرعت سپری شده و شما به زودی به خوش بینی سابقتان باز خواهید گشت.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 10 آذر 1395

– فال روزانه در روز 10 آذر 1395 برای متولدین مرداد ماه

 شما دید جدیدی نسبت به زندگی پیدا کرده‌اید و یا پیدا خواهید کرد، نظراتی که  در سابق  راجع به زندگی برایتان ارزش داشته‌اند دیکر برای تان رنگی ندارند. شما ذاتا انسانی هستید که تمایل دارید همیشه و در همه صحنه‌های زندگی اول باشید، تغییر مسیرتان نیز به همین دلیل است زیرا احساس می‌کنید در جایگاهی که باید باشید نیستید. برای رسیدن به اهداف تان از دیکران سوﺀ استفاده نکنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 10 آذر 1395

– فال روزانه در روز 10 آذر 1395 برای متولدین شهریور ماه

ممکن است احساس کنید که این روزها ازحد و حدود خود تجاوز کرده‌اید و الان باید معذرت خواهی کنید وعقب نشینی کنید. اما حتی اگر بگویید متاسف هستید باز هم لازم است که روی رفتار و کردار خود تجدید نظر کنید و این سستی را تلافی کنید. شما احتمالا آنطور که فکر می‌کنید خارج ازحدود خود رفتار نکرده‌اید و به هیچ وجه نیازی نیست که درباره آن چیزی بگویید. امابرای آسیب پذیری خود چاره‌ای بیندیشید وسعی کنید آن را اصلاح کرده و خود را تقویت کنید تا برای کسی که دوستش دارید تعلقات عاطفی ایجاد کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 10 آذر 1395

– فال روزانه در روز 10 آذر 1395 برای متولدین مهر ماه

امروز برای تان سخت است تاثیری که بر روی اطرافیان تان دارید را ببینید به هر حال بسیار مهم است که قبل از اینکه کاری انجام دهید که بعدا پشیمان شوید به عواقب آن خوب بیندیشید. حتی اگر نیات شما خوب باشد باز هم ممکن است رفتار عجیبی داشته باشید  و آنهایی که از شما حمایت می‌کنند را آزار دهید. اما اگر این طور به نظر می‌رسد که شما خودتان را عقب نگاه داشته‌اید احتمالا شخصی به شما مشکوک می‌شود. بهترین راه حل این است که از قدرت خود آگاه باشید و زمانیکه لازم است از این توانایی خود بهترین بهره را ببرید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 10 آذر 1395

– فال روزانه در روز 10 آذر 1395 برای متولدین آبان ماه

شما راحت تر هستید که برای نشان دادن عشقتان به جای دادن هدیه‌های گران قیمت و ایما و اشاره، با مهربانی و توجه کردن به فرد مورد نظرتان این کار را بکنید. اما امروز کمی‌ متفاوت تر عمل کرده و در مهربانی و عشق ورزیدن زیاده روی می‌کنید. شما به قدری طرف مقابلتان را دست پاچه و کلافه می‌کنید که آرزو می‌کند شما انقدر پر شور و حرارت نباشید!! الان اصلا لزومی ندارد انقدر در نشان دادن احساساتتان زیاده روی کنید؛ اگر طبیعی رفتار کنید مطمئنا بهترین نتیجه را خواهید دید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 10 آذر 1395

– فال روزانه در روز 10 آذر 1395 برای متولدین آذر ماه

 امروز وقتی که شما به خاطرات دوران کودکی خود فکر می‌کنید ذهنتان آشفته می‌شود، چراکه متوجه شده‌اید شما تا بحال فقط یک روی سکه را دیده‌اید. اما هرقدر بیشتر سعی می‌کنید این قسمت‌های گمشده را پر کنید، می‌فهمید که تا بحال هیچ چیز نمی‌دانستید. این موضوع باعث ناامیدی‌تان شده است، برای اینکه آرزوی شما برای دست یافتن به اطلاعاتی خوب تبدیل به دل مشغولی همیشگی‌تان شده است. شما فقط باید خود را از این چرخه ناراحت کننده خارج کرده و به زمان حال برگردید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 10 آذر 1395

– فال روزانه در روز 10 آذر 1395 برای متولدین دی ماه

امروز ممکن است نتیجه بررسی‌هایی که اخیرا در موردی انجام داده اید را دریافت کنید، و می‌فهمید که موفقیت شما در این مورد اخیر خیلی بیشتر از موارد قبلی است که تا به حال با آن مواجه بودید. رسیدگی و بررسی واقعی اکنون این گونه است که چگونه از این اوضاع به نفع خود استفاده کنید، و زمانیکه فرصت آن پیش می‌آید آن را از دست ندهید. این مدت زیاد طولانی نیست، پس از تمام این لحظات استفاده کنید تا موقعی که دیگران به شایستگی شما اعتراف می‌کنند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 10 آذر 1395

– فال روزانه در روز 10 آذر 1395 برای متولدین بهمن ماه

 شما امروز به تفکرات دیگران اهمیتی نمی دهید، برای اینکه شما از آنچه که خوشحالتان می سازد آگاه هستید و این موضوع برای شما احساس قدرت به همراه دارد. با وجود این شما در آشکار کردن احساسهایتان زیاد سرعت عمل ندارید. به عقب برنگردید؛ برای اینکه بین مقدار ریسکی که با آشکار کردن آسیب پذیریتان متحمل خواهید شد و مقدار لذتی که تجربه خواهید کرد، پیوستگی و ارتباط وجود دارد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 10 آذر 1395

– فال روزانه در روز 10 آذر 1395 برای متولدین اسفند ماه

ماه در دوازدهیمن خانه مربوط به اسرارتان قرار دارد و کاملاً واضح است که چیزهای کمی وجود دارند که شما دلتان نمی‌خواهد در موردش با کسی حرف بزنید. هنوز شما آمادگی این را ندارید که در مورد خودتان حرف بزنید، در عین حال وسوسه می‌شوید بیشتر از آن چیزی که لازم است رازهایتان را افشا کنید. نباید قربانی مثبت‌اندیشی خود شوید. اگر شما احساس می‌کنید که آمادگی صحبت کردن در مورد رازهایتان را دارید، به عقب برگشته و تمام دلایلی را که برای توجیه کردن خود در ذهنتان آماده کرده‌اید را بازبینی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *