فال روزانه

فال روز چهارشنبه 19 آبان 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 19 آبان 1395

– فال روزانه در روز 19 آبان 1395 برای متولدین فروردین ماه

 اگرچه شما در جمع دوستان خوبی قرار گرفته اید که می‌توانند به آسانی حواس شما را پرت کنند، ولی باز هم احساس می‌کنید برای انجام دادن کارهای ناتمام خود تحت فشار قرار گرفته اید و باید قبل از تفریح کردن آنها را تمام کنید. اگر شما دنبال راهی برای فرار می‌گردید، درست نیست که قوانین منظم روزانه تان را بشکنید. دلخوری‌هایتان را برای خودتان نگه دارید، به کارتان فکر کنید و بعداً زمانی را هم به تفریح اختصاص بدهید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 19 آبان 1395

– فال روزانه در روز 19 آبان 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

از وقتی که شما کاملاً مواظب حرف‌هایی که می‌زنید هستید، وقتی که با درخواست‌های افراد دیگر موافقت می‌کنید و بعد زیر قول خود می‌زنید، آنها حسابی متعجب می‌شوند. دلیل اصلی موافقت شما از آنجا نشات می‌گیرد که شما می‌خواهید افرادی که دوستشان دارید را از خود راضی نگه دارید. به محض اینکه به این موضوع فکر می‌کنید، به سرعت می‌توانید قضاوت‌های اشتباه خود را اصلاح کنید. یادتان باشد که همه مردم اشتباه می‌کنند؛ هرچه زودتر اشتباهات خود را جبران کنید برایتان بهتر است.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 19 آبان 1395

– فال روزانه در روز 19 آبان 1395 برای متولدین خرداد ماه

ممکن است رئیس شما یا یکی دیگر از مقام‌های ما فوق بهتان گفته باشد که بخشی از برنامه‌ریزی‌هایتان غلط بوده است. متأسفانه آنها وقتی دارند شما را سرزنش می‌کنند، خیلی قصدشان خیرخواهانه نیست. به علاوه شما خیلی حساس و شکننده هستید و نمی‌توانید به خوبی جواب این اظهار نظر منفی را بدهید. اما فکرتان را درگیر این موضوع نکنید. شما قول داده بودید که این موضوع را به کسی نگویید و الان هم وقت کافی ندارید که بخواهید خودتان را ناراحت کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 19 آبان 1395

– فال روزانه در روز 19 آبان 1395 برای متولدین تیر ماه

ممکن است بعضی اوقات درباره زمان بندی که برای روز خود دارید مراقب و هوشیار باشید اما بهر حال ممکن است بخواهید این شلوغی و آشفتگی را به پایان برسانید. اگر زمانی احساس کردید که نیاز دارید کمی‌خلوت کنید و تنها باشید کار دلخواه خود را انجام دهید. مراقبت از روح و روان خود بسیار مهمتر از انجام وظایف اجتماعی است. اگر از خودتان مراقبت نکنید دیگر چیزی ندارید که به دیگری پیشکش کنید. پس مراقب خودتان باشید!

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 19 آبان 1395

– فال روزانه در روز 19 آبان 1395 برای متولدین مرداد ماه

شما به تازگی این تمایل را پیدا کرده اید که از افرادی که دوستشان دارید مراقبت بیشتری را به عمل آورید. اما باید بدانید حساسیت‌های بیش از حد شما را در مسائل زندگی گرفتار خواهد کرد. در مسائلی به بن بست رسیده اید و به همین دلیل با دوست یا اعضای خانواده تان در تنش هستید. اما بهترین راه حل برای شما گفتگوی دوستانه می‌باشد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 19 آبان 1395

– فال روزانه در روز 19 آبان 1395 برای متولدین شهریور ماه

 امروز صبح شما به خوبی به تلاشهایتان افزوده اید، برای اینکه امروز بخت با شما یار است تا فعالیتهایتان را بیشتر کنید. برنامه شما شاید یک برنامه خوب باشد، اما احتمال دارد که بعد در طول روز با موانعی مواجه شوید. اگر شما نتوانسته اید انتظاراتتان را برآورده کنید به خودتان سخت نگیرید. برای تمام کردن آنچه که امروز شروع کرده اید فردایی هم وجود دارد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 19 آبان 1395

– فال روزانه در روز 19 آبان 1395 برای متولدین مهر ماه

 شاید شما بخواهید برای دیدن همه جنبه های مشکل پیچیده‌ای که گرفتارش شده‌اید روش خود را تغییر دهید، اما این کار هم لزوماً شما را به جواب نزدیک نمی‌کند. پیدا کردن یک راه حل به آن سادگی که شما می‌کردید نیست. بررسی کردن برنامه‌های پنهانی و پوشیده برای امروزتان کافی است.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 19 آبان 1395

– فال روزانه در روز 19 آبان 1395 برای متولدین آبان ماه

 ممکن است اخیرا فرصت هایی را  با بی‌تصمیمی غیرقابل انتظار و تاخیرات، عقب انداخته باشید. حالا آخرین فرصت برای شما پیش آمده که بتوانید  شغلی که بتواند آینده شما را تضمین کند را با اقتدار کامل دنبال کنید. ترسیدن می‌تواند به طور موقت شما را از کار بیندازد و شما نگران هستید که آنها شما را غرق کنند. فقط بهترین کاری که می‌دانید درست است  انجام دهید و بعد اجازه دهید که بهترین نتایج ممکن را به دست آید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 19 آبان 1395

– فال روزانه در روز 19 آبان 1395 برای متولدین آذر ماه

 شما فکر می‌کنید که می‌دانید با افراد دیگر چگونه رفتار کنید، اما احتمال زیادی وجود داردکه سیگنال‌ها را اشتباه بفهمید. به جای اینکه یک‌دفعه به نتیجه کار فکر کنید، فرضیه‌های خود را بررسی کنید. ارتباط برقرار کردن می‌تواند فاصله‌ها و سوءتفاهماتی که به وجود آمده است را رفع کند. در این صورت حتی اگر اشتباه کنید، اگر از اطرافیانتان درخواست کمک کنید آنها خوشحال خواهند شد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 19 آبان 1395

– فال روزانه در روز 19 آبان 1395 برای متولدین دی ماه

 امروز بهترین راه برای شما شاد بودن است و باید بخشی از انرژی‌هایتان را برای تفریح کردن ذخیره کنید. فکر نکنید که این سخن بدین معنی است که شما باید از انجام دادن وظایفتان اجتناب کنید، اما باید آن را برای مدتی از ذهنتان دور کنید. اگر شما در تفریحات لذت‌بخش شرکت کنید، می‌توانید بهتر روی وظایف شغلی که باید حتماً انجامشان دهید تمرکز کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 19 آبان 1395

– فال روزانه در روز 19 آبان 1395 برای متولدین بهمن ماه

بازگشت ماه به نشان آتشین شما احتمالا باعث می‌شود احساس بسیار خوبی داشته باشید مخصوصا  اگر در حال ترقی در زمینه های دشواری هستید. احساسات تان امروز سد راه تان نمی‌شوند بلکه شاید به شما کمک کنند تا مسیر خوشبختی را پیدا کنید. اما حتی اگر عواطف تان نقش مهمی‌در اتفاقاتی که امروز برایتان می‌افتد دارند نیازی به  بیش از حد احساساتی شدن  نیست. به درون تان توجه کنید اما خود را زیاد درگیر نکنید بجز مواقعی که اتفاقی می‌افتد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 19 آبان 1395

– فال روزانه در روز 19 آبان 1395 برای متولدین اسفند ماه

 گرچه ممکن است امروز سوار بر ابر خیال باشید، اما واقعاً این یک مشکلی است که شما دارید تا خود را بتوانید از توقعات مردم رها کنید، به خصوص اگر آنها الان به شما وابسته هستند.اما تسلیم  برنامه‌ی زمانی وفشارهای آنها نشوید. شاید با لحظه ای کنار گذاشتن کار روزانه ی خود بتوانید بهره ی زیادی ببرید. اگر می‌توانید، روز بسیار خوشی را برای خود فراهم کنید.مسوولیتهای شما، هر زمانیکه به سراغ آنها بروید، سرجایشان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *