فال روزانه

فال روز یکشنبه 16 آبان 1395

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 16 آبان 1395

– فال روزانه در روز 16 آبان 1395 برای متولدین فروردین ماه

 امروز ماه در دوازدهیمن خانه شما یعنی خانه رازها قرار دارد و بعضی چیزها را از دید شما مخفی نگه می‌دارد، بنابراین شما نمی‌توانید منشأ ناراحتی های خود را پیدا کنید. برای شما خیلی مهم است که بفهمید چه چیزهایی را از دست داده اید، اما اطلاعات حیاتی جلوی چشم‌های هوشیار شما ظاهر نمی‌شوند. به جای اینکه برای یافتن حقیقت خوتان را عذاب دهید، در حالیکه شکیبایی را پیشه خود می‌سازید، سعی کنید به اطلاعاتی که دارید قناعت کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 16 آبان 1395

– فال روزانه در روز 16 آبان 1395 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما در حالیکه باور کرده اید تمام جوابها در مورد سوالهای زندگی را می دانید! ناگهان به سرعت می فهمید که اطلاعات خیلی زیادی را از دست داده اید و روند فکر شما چیز خیلی خارق العاده ای نیست!! قبول کنید؛ بین دانستن حقایق و توانایی برای داشتن دیدگاه واضحی نسبت به آینده تفاوتهای خیلی زیادی است. باهمه این احوال بدون توجه به اینکه شما چقدر باهوش هستید هنوز راه هایی برای پیشرفت کردن هست.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 16 آبان 1395

– فال روزانه در روز 16 آبان 1395 برای متولدین خرداد ماه

شما فکر می‌کنید که زیادی نسبت به دیگران حساسیت نشان می‌دهید، اما آنها به هیچ وجه این موضوع را متوجه نشده‌اند. آنها در حالیکه نسبت به قبل بیشتر شما را کنترل می‌کنند به شما توجه می‌کنند. به کارهای قبلی‌تان نگاهی بیندازید، برای اینکه کاری کرده‌اید که باعث شده دیگران پیامهایی نامفهومی را از طرف شما دریافت کنند و این موضوع باعث شده که آنها فعالیتهای شما را سوءتعبیر کنند. فقط سعی کنید که متظاهر نباشید، هرکس به زودی خودش حقیقت را خواهد فهمید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 16 آبان 1395

– فال روزانه در روز 16 آبان 1395 برای متولدین تیر ماه

شما باید مباحث و گفتگوهای جدیدی را با افراد تازه‌ای آغاز کنید زیرا این گفتگوها شما را در راهی که به تازگی در آن قدم گذاشته‌اید یاری می‌دهد. در مورد رفتارهای دیگران زود قضاوت نکنید اجازه دهید، فقط رفتارها و گفته های دیگران را در ذهن تان نگه دارید و بعد راجع به آنها نتیجه گیری کنید. زیرا همیشه برای داشتن نتیجه‌ای صحیح تر وقت بیشتری را باید هزینه کرد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 16 آبان 1395

– فال روزانه در روز 16 آبان 1395 برای متولدین مرداد ماه

 شما امروز قادر نیستید احساسات و شور و هیجان خود را کنترل کنید، که اگر خودتان را برای تغییر دادن رفتارتان آماده نکنید به مشکل برخواهید خورد. هم اکنون نیز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و این موضوع کمی شما را خسته می‌کند. خوشبختانه شما توانایی این را دارید که از پس مسئولیت‌هایتان بربیایید، پس از انجام دادنشان طفره نروید. اگر تمام وظایفتان را به خوبی انجام بدهید نسبت به خود احساس بهتری پیدا خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 16 آبان 1395

– فال روزانه در روز 16 آبان 1395 برای متولدین شهریور ماه

 امروز در محل کار ذهن شما درگیر مسائل جزئی و حاشیه‌ای می‌شود و شما فرصت دوباره‌ای برای نگاه کردن به موقعیت‌های حرفه‌ای را ندارید. یک نفر سعی می‌کند شما را وارد گروه و محیط کاری و یا فعالیت‌های بکند که شما را به خارج شهر و محیط‌های کوهستانی بکشاند. ولی لزومی ندارد که خیلی هم دنبال جاه طلبی و بلند پروازی باشید، چرا که این کارها مطمئنناً آزادی شما را محدود می‌کند.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 16 آبان 1395

– فال روزانه در روز 16 آبان 1395 برای متولدین مهر ماه

اگر شما در طول چند هفته گذشته با بیماری و یا درد جسمانی دست و پنجه نرم می‌کردید، امروز بالاخره حالتان رو به بهبودی می‌رود. شما از شرایط فعلی خود خسته شده‌اید و فکر می‌کنید به اندازه کافی به اطلاعات خود افزوده‌اید و اکنون فقط باید چیزهایی که آموخته‌اید را در محیط کارتان استفاده کنید. فراموش نکنید کارهای معمولی که امروز انجام می‌دهید زمینه ساز موفقیتتان در آینده هستند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 16 آبان 1395

– فال روزانه در روز 16 آبان 1395 برای متولدین آبان ماه

امروز بیش از روزهای دیگر امکان این را دارید که اهل عمل باشید. رویاهای شما اهمیت کمتری از کارهایتان ندارند اما شما بیشتر به فکر این هستید که چگونه آنها را حتما به تحقق برسانید. چشمان تان را به افق دوردست بدوزید. مهم نیست که چقدر مانع سر راه شما را گرفته است. تصمیمات استوار شما یکی از عالی ترین نقاط قوت شماست. تمرکز کردن روی اهداف می‌تواند بهترین ضمانت برای رسیدن به آنها باشد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 16 آبان 1395

– فال روزانه در روز 16 آبان 1395 برای متولدین آذر ماه

دوستان و همکلاسی‌های شما امروز بسیار رک و صریح به نظر می‌رسند، اما اوضاع آن جوری نیست که چشم‌هایتان می‌بیند، بلکه خبرها بیشتر از اینهاست! قبل از اینکه کاری را به اتمام برسانید مواظب باشید، چرا که ممکن است همه جوانب را در نظر نگرفته باشید. اگر چیزی درست نبود حتما سئوال کنید و از درست بودن آن مطمئن شوید؛ اگر اهداف و نیات شما ضعیف باشند اشتباه از خود شماست نه دیگری، پس فکر نکنید دیگری زیر پای شما را خالی کرده است.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 16 آبان 1395

– فال روزانه در روز 16 آبان 1395 برای متولدین دی ماه

حالا که ماه وارد خانه ششم شما یعنی خانه سلامتی شده است، شما خیلی نگران اوضاع جسمانی خود هستید و به فکر بهتر کردن وضعیت سلامتی خود افتاده‌اید. اگر احساس خوبی ندارید از انجام دادن کارهای سخت پرهیز کنید. برای مثال به جای اینکه ناگهان از همین الان به جای غذا شروع به خوررن هویج و سبزیحات کنید، کم کم رژیم غذایی خود را تغییر بدهید! هیمشه قدم‌های کوچک نتایج بزرگی در پی دارد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 16 آبان 1395

– فال روزانه در روز 16 آبان 1395 برای متولدین بهمن ماه

این روزها روزهای خوب برای شما نیست، تمایل شما برای درست انجام دادن کارها می تواند روزتان را تغییر دهد. به این فکر نکنید که چگونه می توانید به دیگران برای وارد شدن به گروهتان کمک کنید. در عوض توجهتان را به سمت با انگیزه کردن خودتان معطوف کرده تا در حرفه تان بهتر عمل کنید. در نهایت با توجه به گفته های دیگران در مورد شما قضاوت نخواهد شد، اما کارآیی شما به تنهایی مورد قضاوت واقع خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 16 آبان 1395

– فال روزانه در روز 16 آبان 1395 برای متولدین اسفند ماه

زمانیکه دوستان و همکارانتان در مورد فعالیتهای گروهی شما صحبت می‌کنند، شما کانون توجه دیگران می‌شوید. البته اگر شما دوست داشته باشید برایتان خوب است که از شلوغی و از جمعیت فاصله بگیرید، اما چشم پوشی کردن از همکارانتان نیز کار سختی است. هر کدام از این دوکار را که بکنید، شما جوابی برای توجیه کردن خود دارید، و صحبت کردن در مورد آن به وضوح و خیلی زیاد زندگی شما را ساده‌تر خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *