فال روزانه

فال روز یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 5 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۵ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 امروز در هشتمین خانه شما مربوط به همکارانتان کسوف رخ داده است، و آنها امروز خیلی فعال و پر انرژی هستند. مقاوت کردن در برابر اطرافینتان می تواند منجر به یک بحث شدید بشود و اگر این سرسختی ادامه پیدا کند نتایج بدی به همراه خواهد داشت. اما شما بیشتر با خودتان لجبازی می کنید. به جای اینکه مسائل غیر قابل حل را به حال خود واگذار کنید، سعی کنید از آنها چیزی بیاموزید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 5 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۵ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

هیچ مساله ای ارزش این را ندارد که شما را از کوشش کردن و تلاش برای آینده تان باز دارد، در این روزها مساله‌ای ذهن شما را به خود مشغول کرده است که مانع از هر گونه پیشرفت تان می‌شود. شما کارها و فعالیت‌هایی را انجام می‌دهید که هیچ ضرورتی ندارند. توصیه می‌شود پول‌ها و منافع مالی‌تان را بی خودی هدر ندهید، آنها را جمع کنید و نگه دارید تا زمان خرج صحیح آنها فرا رسد. فکر خود را بر روی مسائل پوچ و تو خالی مشغول نسازید زیرا تنها انرژی شما را می‌گیرد. برای شما در حال حاضر کیفیت مهم است نه کمیت.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 5 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۵ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

سخت است که امروز گام استواری در محل کار بردارید و سپس آن راه را ادامه دهید. در عوض ممکن است اول کارهای زیادی انجام دهیدولی در آن زمان بدون اینکه پیشرفتی حاصل کنید درجا می‌زنید. اگر این چرخه متناوب در تمام روز ادامه داشت ریتم خودش را بدست خواهد آورد. به جای تلاش برای تغییر این روند فقط زمانی را که دارید برای تفکر درباره تلاش های پی در پی هدر می‌دهید کاهش دهید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 5 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۵ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

 امروز ممکن است نزدیک ترین دوست شما، شما را به خوبی درک نکند. شما نمی‌توانید امروز این کار را آسان تر کنید چرا که مایل نیستید هر چیزی را که لازم است بدانند به آنها بگویید. شما سعی نمی‌کنید که زندگی تان را از همین هم که هست پیچیده تر کنید، شاید این به خاطر این باشد که شما می‌ترسید که برای دیگران دشوار باشد که حرف‌های شما را گوش کنند. هنوز هم، اگر یک اقدام حساب شده بکنید ممکن است به بهترین نحو ممکن خوب به هدف تان برسید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 5 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۵ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

 شما نمی‌توانید خیلی راحت بگویید که زندگیتان ساده تر شده یا پیچیده تر! شما توانایی این را پیدا کرده‌اید که روش زندگی خود را طوری تغییر دهید که به تفریحات و خوشی‌هایتان اضافه شود، اما حالا همه چیز ظاهراً در حال تغییر کردن است. پس فوری فرصت‌ها را به چنگ آورده و تفریح کردن را از دست ندهید، چراکه ممکن است در هفته‌های آینده اصلاً وقتی برای تفریح کردن پیدا نکنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 5 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۵ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

ممکن است بعضی اوقات درباره زمان بندی که برای روز خود دارید مراقب و هوشیار باشید اما بهر حال ممکن است بخواهید این شلوغی و آشفتگی را به پایان برسانید. اگر زمانی احساس کردید که نیاز دارید کمی‌خلوت کنید و تنها باشید کار دلخواه خود را انجام دهید. مراقبت از روح و روان خود بسیار مهمتر از انجام وظایف اجتماعی است. اگر از خودتان مراقبت نکنید دیگر چیزی ندارید که به دیگری پیشکش کنید. پس مراقب خودتان باشید!

\فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 5 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۵ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 ستاره حاکم شما یعنی بهرام قلمرو وسیع‌تری را امروز به کیوان واگذار می‌کند و ستاره جنگجو تبدیل به ستاره مسالمت آمیز می‌شود. شما توانایی بسیار زیادی برای سازماندهی اطلاعات پیچیده و ترغیب مردم به انجام وظایف مشخص دارید که برای یک کار منظم آنها را به هم پیوند می‌دهد. برای رهبری و گرفتن زمام امور، آنها را چنگ بزنید و به حال خود رها نکنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 5 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۵ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 شما فکر می‌کنید قصد و نیات عاطفی خود را خیلی واضح و روشن بیان می‌کنید، اما امکان دارد یک نفر گفته های شما را کاملاً اشتباه متوجه شود. رابطه برقرار کردن زمانی با مشکل مواجه می‌شود که احساسات آنقدر قوی باشند که زبان از صحبت کردن در موردش عاجز بماند. بنابراین وقتی درحال صحبت کردن هستید از دیگران بپرسید از گفته‌های شما چه فهمیده‌اند تا بفهمید که آیا پیام خودتان را درست را رسانده اید یا نه.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 5 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۵ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

 شما امروز به سختی برای خود برنامه‌ریزی کرده‌اید، تاحدی که اگر در سر راهتان مانعی وجود داشته باشد، همه چیز به طور کامل به هم می‌ریزد. جواب منفی دادن را یاد بگیرید، به فکر خودتان باشید و خود را از شر فشارهای زیاد رها کنید. پس فرصت را از دست ندهید؛ وگرنه خیلی دیر می‌شود. شما می‌توانید به ناامیدی‌هایتان خاتمه دهید. تا موقعی که به تقویم و برنامه‌ ریزی‌های خود توجه نمی‌کنید برای همه چیز آمادگی خواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 5 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۵ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

امروز احتمالا تصورات و خیالات شما بیشتر خواهد شد چرا که ماه دوازدهمین خانه از تصورات شما را بازدید می‌کند. اما مسئولیت‌هایی که دارید احتمالا در آخر پیروز می‌شوند و شما را به واقعیت می‌کشند. همان قدر که شما دوست دارید به خیال پردازی‌های خود ادامه دهید، این قدر هم سخت نیست که به وظایفی برگردید که به شما مربوط می‌شوند. انرژی خود را برای شکایت کردن هدر ندهید که چقدر کار دارید، فقط کارتان را شروع کنید. بعدها احساس آرامش خواهید کرد و عذاب وجدان نخواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 5 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۵ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

ممکن است آماده باشید که با بیان کردن درست و دقیق احساسات تان به دیگران اجازه دهید دقیقا بدانند که شما چه فکر می‌کنید. اما اینها احساسات کاملا پیچیده‌ای هستند، پس آسان نیست که بخواهید آنها را کنترل کنید. آنها با خود جذابیت‌های خیالی بسیاری دارند، تمایلات و ترس‌ها، و هیچ کسی نمی‌تواند اختلاف بین آنها را متوجه شود. با این وجود، ریسک کردن و استفاده از تجربیات تان می‌تواند بین شما و تاثیر اعمال اخیرتان مانع ایجاد کند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 5 شهریور 1396

– فال روزانه در روز ۵ شهریور ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

شما امروز می‌توانید رویاهای عجیبی در ارتباط با تعطیلات و یا مسافرتهای آخر هفته داشته باشید. شما تا موقعی که رویاهای غیر ممکن نداشته باشید قدرت عملی کردن تخیلات خود را دارید. تصور کردن آنچه که می‌تواند اتفاق بیفتد بدون اینکه هیچ مانعی وجود داشته باشد کار جالبی است، اما آوردن آنها به جهان واقعیت می‌تواند باعث اتفاق افتادن آنها شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *