فال روزانه

فال روز جمعه ۲ تیر ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 2 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

شما در موقعیتی قرار گرفته اید که به تفریحات و شادی بیشتری احتیاج دارید و امرزو باید تصمیم بگیرید از کارهایی که در سابق انجام می‌دادید دوری کنید و کارهای جدیدی را آغاز کنید. شما در حقیقت می‌دانید که باید چه کارهایی را انجام دهید اما از انجام آنها واهمه دارید اما باید زندگی جدیدی را شروع کنید و امروز این جرات و شهامت را در خود زنده سازید. زیرا اگر این جرات را در خود بیدار نسازید، سلامتی شما با مشکل جدی مواجه خواهد شد . اگر این کار را انجام دهید تغییر ژرفی در ندگیتان حاصل می‌شود.
فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 2 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

 اگر امروز با فردی عصبانی روبرو شدید، به جای اینکه سعی کنید در مقابل تن بالای صدایش واکنش نشان دهید، به حرف‌هایش گوش دهید. خوشبختانه نوع نگرشتان تغییر بزرگی در رفتارتان ایجاد می‌کند. فراموش نکنید که می‌توانید این واقعه برای شما حامل یک نشانه یا پیام است و اگر احساسی برخورد کنید آن را از دست خواهید داد.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 2 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

اگر شما یک شریک شغلی دارید، ممکن است پای شما را به موقعیت آشفته‌ای بکشاند و شما به آسانی نمی‌توانید از کار این فرد سر در بیاورید. سر در آوردن از پیچیدگی‌های احساسی یک نفر دیگر کار سختی است، بخصوص زمانی که موقعیت مالی شما در خطر باشد، سخت‌تر هم خواهد شد. اما فراموش نکنید که تفاوت‌های بین شما و یک نفر دیگر در نهایت شاید ساده‌تر از قبول کردن شکاف عمیق بین عقل و احساستان باشد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 2 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

اکنون نیازی نیست که به سمت کارهای خود هجوم ببرید و بخواهید با عجله کارها را انجام دهید، به خاطراینکه زمان کافی برای انجام آنها خواهید داشت، اگرچه شما چیزهای مفیدی برای یادگیری دارید، وسوسه کننده است که  آسان ترین راه را انتخاب کنید. درباره تصمیماتی که باید بگیرید به مقدار کافی فکر کنید. به خاطر اینکه نتیجه کارهای شما بیشتر از آنچه که شما فکر می‌کنید روی شما تاثیر خواهد داشت.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 2 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

امروز هیچ حرف و سخن بیهوده ای که بتواند بین شما با روش کاری علت و معلولی تان فاصله بیندازد وجود ندارد. دور و بر  شایعات و حرفهای بی اساس نروید و فعلاً دور اینترنت بازی و چت کردن را خط بکشید. برای اینکه در عین حال که به تفریح و سرگرمی هم نیاز دارید، نمی‌توانید سر و صدا و شلوغی را نیز تحمل کنید. موقعی می‌توانید استراحت کرده و آخر هفته سرگرم کننده‌ای هم داشته باشید، که چند روز آخر هفته را خوب کار کرده باشید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 2 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

 امروز دنبال کردن ایده هایتان واقعاً برایتان مشکل ساز خواهد بود، چراکه دیگران ممکن است حرفی بهتان بزنند که از گفتن آن هدفی کاملاً متفاوت داشته باشند. اگر به آنها اجازه بدهید که نظرشان را تغییر دهند راحت‌تر می‌توانید با هم کنار بیایید، اما اگر بخواهید آنها را مجبور کنید که بر سر عقیده خود بمانند ناامید خواهید شد. قبل از اینکه برای فعالیتهای بلند مدت خود برنامه‌ریزی کنید تا فردا صبر کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 2 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

 امروز شاید کمی‌ عصبانی بشوید، برای اینکه اوضاع در حال تغییر کردن است و شما نمی‌توانید تا موقعی که این تغییرات در دسترستان است آنها را به چنگ آورید. اگر یک نفر ازتان حمایت کند یا حتی عاشقتان باشد، تبلی و سستی‌های شما گل می‌کند! به جای اینکه سعی کنید اوضاع را همین طوری ثابت نگه دارید، از توقعات گذشته خود دست برداشته و بعد ببینید چه اتفاقی برایتان می‌افتد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 2 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 شما ممکن است خودتان را از داشتن یک روز عجیب کنار بکشید چون می‌دانید که طبق برنامه و انتظار شما پیش نخواهد رفت. احتمال دارد امروز کسی در زندگی شما وارد شود که بدون هیچ دلیلی دنیای شما را بهم بریزد و شما را از وضعیت کنونی خارج کند. اگر چه این هیجان ممکن است شما را از حالت تعادلی که در زندگی‌تان وجود داشت بیرون بیاورد، اما بهتر است که نیروی زیادی را بکار ببرید تا این قضیه را نادیده بگیرید. سعی کنید تغییرات پیش روی‌تان را نادیده نگیرید، این فقط باعث وخیم شدن اوضاع و تشدید مشکلات می‌شود.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 2 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

امروز برای بیشتر فروردینی‌ها رفتن به سر کار سخت است، به خاطر اینکه ماه برج سرطان بهتان اجازه می‌دهد خودتان را پشت وظایف خانوادگی تان پنهان کنید. شاید هم شما در محل کارتان مسئولیت زیادی ندارید که طبق برنامه منظم خود به انجام برسانید. بنابراین بهتر است برای انجام دادن کارهای معمولی وقت کمتری صرف کنید تا بتوانید با امتحان کردن راه‌های مختلف قابلیت‌های خودتان را افزایش دهید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 2 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

در روزهای قبل و یا در گذشته، شما شخصی بودید که از مسائل زندگی لذتی نمی‌بردید، اما در این روزها به خاطر ورود شخص یا صحبت‌هایی که شنیده‌اید شما را بسیار منقلب کرده است و بر خلاف گذشته به  این فکر می‌کنید که زندگی می‌تواند برای شما نیز زیبا باشد. اما زیاد در این تفکرات خود را غوطه ور نسازید زیرا شادی نیز همانند غم پایدار نمی‌باشد پس شادی مطلق را نبینید زیرا ممکن است هر لحطه این شادی از شما رخت ببندد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 2 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

گره خوردن به یک عمل تکراری و یکسان شما را عصبی می‌کند، اما امروز شما آنقدر هوشیار هستید که بفهمید چه چیزی برای شما بهتر است. اگرنخواهید دیگران شما را به عنوان کسی ببینند که از حرفش برمی‌گردد، الان زمان خوبی است که احساسات خود را پنهان کرده و فقط کارتان را بکنید. فعلا کارهای زیادی برای انجام دادن دارید؛‌ اما نگران نباشید، شما همیشه می‌توانید درباره احساسات و افکار درونی تان صحبت کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 2 تیر 1396

– فال روزانه در روز ۲ تیر ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

 شاید شما اخیراً دوست دارید که از هر اتفاقی که می افتد خبردار شوید، حتی اگر کسی در موردش به شما حرفی نزند. اما اکنون که ماه در نشانه شما قرار گرفته است، احساسات شما در حال آشکار شدن هستند. مواظب باشید که اجازه ندهید علایق شما رابطه عاشقانه شما را با فردی که واقعاً دوستش دارید به هم بزند. به تغییر حالتهایتان در طول روز توجه کنید، اما تصمیمی نگیرید که مسیر زندیگتان را تغییر دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *