فال روزانه

فال روز شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 27 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

 تضاد عجیبی بین کارهایی که خودتان دوست دارید انجام دهید و کارهایی که دیگران از شما انتظار دارند انجام دهید وجود دارد و این موضوع می‌تواند باعث بلاتکلیفی در شما بشود. شما کاملاً نمی‌توانید بفهمید که اگر هر عکس‌العملی را تلافی کنید چه اتفاقی می‌افتد، اما اگر فکر کنید که چه کاری درست است باعث می‌شود خیلی از چیزهای مهم را از دست بدهید. فراموش نکنید که تجزیه و تحلیل شما باید عقلانی باشد؛ فقط اجازه بدهید که غریزه شما راهنمایتان باشد، در این صورت به مسیر درستی هدایت می‌شوید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 27 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

اگر امروز یکی از دوستانتان شما را به مهمانی دعوت کرد، حتی اگر نمی‌خواهید آنجا بروید و فکر می‌کنید بهتان خوش نمی‌گذرد، ولی دعوت او را قبول کنید. امروز ماه و بهرام در یازدهمین خانه تان یعنی خانه کاری قرار دارند و با وجود اینکه این مهمانی یک مهمانی خانوادگی است، اگر شما بروید و با دیگران ارتباط برقرار کنید ممکن است فرصت‌های کاری خوبی نصیبتان شود.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 27 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

جلو رفتن با مسئولیتهای منظم و همیشگی روزانه شاید ایده عاقلانه ای باشد، اما شما نباید بیش از اندازه روی کارتان  فوکوس کنید. محدود کردن فکرتان و تمرکز کردن روی کار باعث می‌شود فرصت خیلی خوبی که می‌توانستید تجربیات جالبتان را با فرد مورد علاقه تان سهیم کنید را از دست بدهید. پس امروز در حالیکه فضایی را برای اتفاق افتادن فرصتهای خوب ایجاد می‌کنید، در طول روز نیز به خودتان یادآوری کنید که انعطاف پذیری تنها راه اوج گرفتن است!

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 27 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

شما اغلب اوقات در نیمه مبهم و پنهان ضمیر ناخودآگاه خود بسر می برید. بعضی اوقات این سفرهای درونی بسیار پیچیده است وبه طوری شما را در خود فرو می برد که کاملا شما را غرق می کند. به هر حال امروز می توانید در داخل و بیرون این سایه های تاریک گشت و گذار کنید چرا که ماه نشان شما از دوازدهمین خانه تصورات شما حرکت کرده است. آرام باشید؛ الان مجبور نیستید تا از تصورات تان نتیجه خاصی بگیرید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 27 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

شما امروز برای دست یابی به جواب حاضر نیستید خیلی به خودتان زحمت بدهید، اما شاید مجبور باشید هرچیز بی اهمیت تری از جواب “مثبت” را قبول کنید. اگرچه شما امید دارید که به جوابی قطعی برسید، اما هنوز خاکستری‌های زیادی بین رنگ سفید و سیاه وجود دارد! فراموش نکنید دست یابی به نتیجه ای روشن و واضح به حدی که بتوانید برنامه ریزی‌های دیگری هم داشته باشید، چند روزی طول می‌کشد. برای رسیدن به موفقیت عجله نکنید؛ درغیر این صورت امکان دارد در مسیر نادرستی قرار گرفته و بیش تر از وقتی که لازم دارید را تلف کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 27 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

امروز دوست دارید که ماجراجویی کنید؛ حتی اگر یک ماجراجویی کوچک  باشد، پس به هر پیشنهادی که دوستان تان داشته” نه” نمی‌گویید .متاسفانه،  این جور که شما دارید پیش می‌روید به  دردسر می‌افتید،‌ مخصوصا  اگر کاری بکنید که درباره آن خوب فکر نکرده باشید. لحظاتی به این فکر کنید: کاری راکه  دارید انجام می‌دهید به سود شما خواهد بود یا ضررتان، یا اینکه از اعتبار شما کم خواهد کرد. پس عاقبت اندیش باشید!

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 27 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

شما امروز فکر می‌کنید که به آخر خط رسیده‌اید؛ در حالیکه از شدت ناامیدی میزان استرس و ناراحتی شما بسیار افزایش پیدا کرده است و وسوسه شده‌اید که همه چیز را به حال خود رها کرده و فرار کنید. اما فرار کردن راه حل مناسبی نیست. برای اینکه اگر امروز از این مشکلات فرار کنید، درجای دیگر و روز دیگر به سراغ شما می‌آیند. پس بهترین راهبرد، صادقانه رفتار کردن و مبارزه کردن با مشکلات است.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 27 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

با وجود اینکه امروز شما می‌توانید به اندازه کافی باهوش باشید تا برای مشکلات زیادی که دارید راه حلی پیدا کنید مایل نیستید که قبل از موقع سیاست‌های خود را با دیگران در میان بگذارید. به جای رهبری کردن یک رژه با شکوه بهتر است که کار خود را شروع و انچه که لازم است را انجام دهید تا به اهداف خود برسید. اگر موفق شدید بعدا می‌توانید درباره روش تان با دیگران صحبت کنید به جای اینکه وقتی هنوز مطمئن نیستید که کارتان درست است یا نه در رابطه با آن صحبت کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 27 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

شما امروز نسبت به کارهای سخت خوش بین هستید، اما دیگران زیاد به افکار شما واقف نیستند. این سخن بدین معنی نیست که از روی قصد چیزی را پنهان می کنید، بلکه فقط دوست ندارید مرحله به مرحله وقایع روزانه تان را برای دیگران توضیح بدهید. تمرکز کردن روی کارهایی که می خواهید انجام دهید بهتان توانایی زیادی می بخشد و نهایتا تا بعداز ظهر کارهایتان را تمام خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 27 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

با وجود اینکه دوستان شما فکر می کنند که شما همه چیزتان را از دست داده اید ولی خودتان بهتر می دانید که این گونه نیست شما امروز وقتی که انرژی و توانایی های خود را ذخیره می کنید قدرتمندتر می شوید به جای اینکه به سرعت همه چیز را برای دیگران افشا کنید قدری صبر کرده و آرامتر پیش بروید اگر بخشی از صحبت هایتان را مخفی کرده و آنها را برای روز دیگری بگذارید راحت تر می‌توانید دیگران را متقاعد کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 27 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

امروز ممکن است با ضد و نقیض‌هایی روبرو شوید، تا جایی که کارها و وظایف معمولی روزانه کسل کننده‌تر و یکنواخت‌تر از همیشه به نظر می‌رسند. راه حل شما می‌تواند هر چیزی را تغییر دهد و می‌تواند یک شغل کم تحرک و ثابت را به شغلی کمیاب و خاص تبدیل کند. ولی نباید از به قدرت رسیدن در شغلتان هراس داشته باشید، برای اینکه شما قادر هستید از این قدرن در جهت مؤثری استفاده کرده و به اهداف والای خود نزدیک بشوید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 27 خرداد 1396

– فال روزانه در روز ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

 زندگی اجتماعی شما نادیده گرفته شده است و این خبر عجیبی است! اما این سخن بدین معنی است که شما حتماً باید خواسته‌های شخصی خود و نیازهای دوستان و همکارانتان را سبک و سنگین کنید. خوشبختانه خودتان بهتر می‌دانید چگونه آرزوهای افراد دیگر می‌تواند خواسته‌های شما را تحت تأثیر قرار دهد. اما فقط دانستن کافی نیست، شما باید دانسته‌های خود را در عمل هم به کار ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *