تغذیه و تناسب انداملاغری و کاهش وزننکته های تغذیه ای

مسیر درست کاهش وزن ، چگونه است؟

با پرهیز از بحث کاهش وزن آن را تبدیل به موضوعی  دیگر برای خجالت زده شدن کرده ایم. اما حقیقت این است که با کاهش وزن به سلامت خود کمک می کنیم. این چیزی نیست که بخواهیم از آن خجالت بکشیم و یا از آن فرار کنیم. با کاهش وزن درست به بدنتان نشان می دهید که چقدر دوستش دارید.

چگونه وزن کم کردن است که بسیار اهمیت دارد

برخی ارائه دهندگان برنامه های تناسب اندام و لاغری، کاهش وزن را به خاطر سود پولی شان دستخوش تغییر کرده اند و به همین دلیل ممکن است کاهش وزن بد به نظر برسد. وعده های توخالی و عکس های قبل و بعدی که هیچ شباهتی به یکدیگر ندارند، در ذهن افراد تاثیر منفی می گذارند.

کاهش وزن باید فرآیندی مثبت و لذت بخش باشد. رمز کار این است که با تغییراتی کوچک در مسیر کاهش وزن، غذا و سبک زندگی شروع کنیم. در ادامه سه مورد از تغییر ذهنیت های مورد علاقه خودم را به شما می گویم. با استفاده از آنها نه تنها می توانید وزن کم کنید، بلکه می توانید به عنوان یک فرد سالم تر زندگی کنید: روانی، فیزیکی و احساسی. امیدوارم که آنها را امتحان و نتایج زیبایش را تجربه کنید.

۱- از روند کاهش وزن لذت ببرید.

کور کورانه برای رسیدن به خط پایان وزن ایده آل، تلاش نکنید. در عوض از این زمان به عنوان فرصتی برای بیشتر شناختن خود استفاده کنید. در طول جریان کاهش وزن، عاشق غذاها و حرکاتی می شوید که باعث می شوند احساس زندگی کنید. بعلاوه، عاداتی جدید می سازید که به زندگی روزمره تان شادی و علاقه اضافه می کند.

۲- فوق العاده ساده نگهش دارید.

ایجاد یک تغییر سبک زندگی جدید به نظر بسیار سخت می آید. کلید کار این است که به آرامی شروع کنید و ساده نگهش دارید. برای مثال می توانید با اضافه کردن یک غذای سالم در هر وعده و روزانه ۱۰ دقیقه پیاده روی شروع کنید. این پیشرفت های کوچک می توانند تفاوت های بزرگی ایجاد کنند و راه را برای تغییرات بزرگ تر هموار کنند.

۳- هر روز خود را از عشق سرشار کنید.

عشق به خود، چیزی است که به شما قابلیت در آغوش گرفتن زندگی، قطع رابطه با عادت های بد و ساخت عادت های خوبی که هم برای شما و هم دنیایتان منفعت دارد را می دهد. اگر فکر نمی کنید لایق زندگی و بدنی که آرزویش را دارید هستید پس قادر به دریافتش هم نخواهید بود. عشق به خود و قدردانی، اولین گام به سوی کاهش وزن است و چیزی است که باید هر روز، خود را به انجام آن متعهد کنید.

منبع: دکتر کرمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *