فال روزانه

فال روز جمعه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 8 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

امروز شما از دید احساسی خوب کار کرده‌اید، اما اگر منظور خود را روشن بیان نکنید نتیجه معکوس خواهید گرفت. احتمالاتی که شما را آشفته تر از همیشه کرده‌اند و شاید حتی نتوانیدآنها را تشخیص بدهید، مشکل را پیچیده‌تر می‌کنند. پس جلو بروید و اجازه بدهید دیگران بفهمند شما چه نیازهایی دارید، اما به خاطر اینکه به هدفتان برسید عملکردهای خود را از آنها مخفی نکنید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 8 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز بخاطر مسائلی که در این روزهای اخیر برایتان رخ داده است کمی‌دچار سردرگمی‌شده اید، زیرا به نظر خودتان مسیری که در آن گام گذاشته اید مسیر درستی بوده است اما اکنون که به بن بست برخورد کرده اید دچار سردرگمی‌شده اید، اما خوشبختانه این بن بست زمان زیادی به طول نمی‌انجامد، با تلاش و کوشش‌تان از این بن بست عبور خواهید کرد. تبدیل به فردی خواهید شد که جام سعادت و خوشبختی را در دست دارد. فقط موضوع مهم این است که همانند سابق تلاش تان را انجام دهید و کوشش را فراموش نکنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 8 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

شما امروز مشتاق هستید تحت هر شرایطی که باشد پاشنه کفش تان را بکشید و کار کاملا خارق العاده ای انجام دهید، اما زیاد هم مایل نیستید که از زمینه اصلی که تا به حال در آن کار می کردید غافل شوید. شما تا به حال از کارهای ناتمامتان عقب نگه داشته شده بودید و قادر نبودید که وظایف خود را کامل کنید. اجازه ندهید که سرخوردگی بر شما غلبه کند. عصبانی شدن چاره کار شما نیست و  شما یا هیچ کس دیگری را خوشحال تر نمی کند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 8 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

اهمیتی ندارد که شما چقدر خوشبین هستید، روبرو شدن با احساسات غیر منتظره برای شما کار سختی است. درست زمانی که شما آماده حرکت کردن هستید یک موج تازه از احساسات شدید دوباره ظاهر می‌شود. بهترین توانایی خودتان را برای جنگیدن در مقابل حوادث اخیر هدر ندهید، اگر به حرف دلتان گوش کنید دارای یک نوع جرأت بخصوص خواهید شد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 8 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

در محل کار تصمیم گیری خیلی سخت است به خاطر اینکه شما دو جنبه از مسائل را می‌بینید و به آن توجه دارید. اما فقط به خاطر اینکه شما نظرات چندگانه‌ای در رابطه با موضوع دارید به این معنی نیست که همه آنها خوب هستند. به سبک و سنگین کردن و فکر کردن در باره این انتخاب‌ها ادامه دهید اما جواب نهایی خود را به بعد از ظهر موکول کنید که ماه به برج عقرب وارد می‌شود. بعد از آن باید بدانید که کدام را را می‌خواهید بروید!

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 8 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

شما بعضی اوقات فراموش می‌کنید که لازم است احساسات تان بعضی اوقات بیان نشود، چرا که اغلب اوقات خیلی آسان تر است که احساسات خود را برای خودتان نگاه دارید. اما قضیه اکنون این نیست؛‌ به خاطر اینکه شما وقتی احساسات خود را بیان نمی‌کنید آنها در قلب تان شدت یافته و تقویت می‌شوند. اگر شما بخواهید به پنهان کردن احساسات در قلب تان ادامه دهید، وقتی شخصی احساسات منفی خود را برای شما بیان کند احساسات نهانی قلب شما نیز خود را نشان خواهد داد و با شدت بیشتری بروز می‌یابند. بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که صادقانه و آشکارا در لحظه حال واکنش خود را نشان دهید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 8 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

امروز شما می‌ترسید که سفره دل خود را باز کنید، برای اینکه ممکن است یکی از دوستی‌های قبلی‌تان را به یاد بیاورید که این موضوع ناراحتتان می‌کند. اما خیلی هم سعی نکنیدکه آسیب پذیریتان را پوشیده نگه دارید. صحبت کردن در مورد این موضوع اگر چه یادآور خاطرات قدیمی و ناراحت‌کننده است ولی شما را آرام می‌کند. پس به یکی از دوستانتان که خیلی بهش اطمینان دارید بگویید که دقیقاً چه احساسی دارید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 8 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

 فکر کردن به روش‌های جدید برای اینکه دوستی‌های اخیر خود را بهتر کنید لزوماً بدون فایده خواهد بود، با این حال یک ایده منطقی است. متاسافانه وقتی مراحلی را تجزیه و تحلیل می‌کنید که برای رسیدن به مقصودتان باید آنها را بگذرانید، ظاهرا ناامیدی به سراغتان می‌آید. به جای اینکه به خودتان سخت بگیرید، در انتظارات و توقعات خود تجدید نظر کنید. در این صورت بیشتر از آن چه فکرش را بکنید به رضایت خواهید رسید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 8 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

امروز شما باید بفهمید که چه چیزی باعث شده شرایط سخت ودشوار زندگی تان تبدیل به نگرش‌های مثبت بشود. شاید توانایی بهتر کردن و زیباتر کردن زندگی تان را داشته باشید، اما ابتدا لازم است بتوانید افراد دیگر و حتی خودتان را ببخشید. فهمیدن اینکه هیچ کس ملامت‌تان نمی‌کند شما را قادر می‌سازد که ناراحتی‌های قدیمی را فراموش کرده و به زندگی عادی خود برگردید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 8 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

شما امروز در حالی که آرزو می‌کنید موانع از سر راهتان برداشته شده و اوضاع تغییر کند، روابط دوستانه تان بیشتر متشنج می‌شود. هیچ اتفاقی به آن سرعتی که شما دوست دارید روی نمی‌دهد و شما احساس می‌کنید به یک مانع ثابت و محکم برخورد کرده‌اید. برای همین حالا به نیازهای غیر قابل کنترل و سرکش خود در مورد استقلال و داشتن آزادی توجه کنید و البته در نظر داشته باشید که همه چیز تحت اختیار شما نیست.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 8 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

 امروز باید مواظب رفتارتان باشید، برای اینکه حرفهایی که می‌زنید، حتی اگر قصد رنجاندن کسی را نداشته باشید، می‌تواند به مشکلات دامن بزند. فقط امکان دارد شما با لحن شدیدی منظور خود را بیان کنید، برای اینکه فکر می‌کنید دیگران نمی‌خواهند به نظرات شما گوش دهند. لازم نیست نگران شوید؛ بهترین راهکاری که می‌توانید داشته باشید این است که ملایم‌تر رفتار کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 8 اردیبهشت 1396

– فال روزانه در روز ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

اگر شما یک شریک شغلی دارید، ممکن است پای شما را به موقعیت آشفته‌ای بکشاند و شما به آسانی نمی‌توانید از کار این فرد سر در بیاورید. سر در آوردن از پیچیدگی‌های احساسی یک نفر دیگر کار سختی است، بخصوص زمانی که موقعیت مالی شما در خطر باشد، سخت‌تر هم خواهد شد. اما فراموش نکنید که تفاوت‌های بین شما و یک نفر دیگر در نهایت شاید ساده‌تر از قبول کردن شکاف عمیق بین عقل و احساستان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *