فال روزانه

فال روز سه شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۶

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 8 فروردین 1396

فال روزانه در روز ۸ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین فروردین ماه

نسبت به دیروز امروز برایتان راحت تر است که تصمیم مهمی بگیرید. اما خیلی اهمیت دارد که همین امروز این کار را بکنید، چون فردا تصمیم گیری باز هم سخت تر خواهد شد. عطارد با پلوتو که در جلویش قرار دارد گفتگو و گپ دوستانه ای دارد و به شما این امکان را می دهد که از این گفتگو سود ببرید. چرا که موضوعات پنهانی را آشکار می کند و مشکلات را به شما نشان می دهد.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 8 فروردین 1396

فال روزانه در روز ۸ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز هیچ حرف ناگفته ای باقی نمانده است، اما شما باز هم نمی دانید که چگونه در مورد تجربیات خود صحبت کنید. به جای اینکه سعی کنید جملاتی مناسب برای تعریف کردن رویاها و تخلیات خود پیدا کنید، در مورد آنها با کسی صحبت نکنید، چون اکنون از این کار هیچ نفعی عاید شما نمی شود. شما بعدها برای تجزیه و تحلیل کردن و بحث کردن در مورد آنها وقت کافی خواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 8 فروردین 1396

فال روزانه در روز ۸ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین خرداد ماه

امروز شما به خودتان کاملاً اطمینان دارید، چرا که می دانید که چه کارهایی باید انجام دهید و الان هم طبق برنامه از پیش تعیین شده کارتان را شروع کرده اید. با وجود این شما چون فرصت تفریح کردن را از دست داده اید، کمی هم ناراحت هستید. ولی زیاد خودتان را به خاطر این موضوع ناراحت نکنید؛ شما همیشه می توانید تفریح کنید، اما کارهای واجب و فوری را نمی توانید به روز بعد موکول کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 8 فروردین 1396

فال روزانه در روز ۸ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین تیر ماه

امروز جدا کردن رشته های متنوع واقعیت از یکدیگر تقریباً غیر ممکن است، برای اینکه آنها در بخش کاملاً پیچیده ای به هم گره خورده اند. شاید شما قادر باشید یک یا دو رشته اصلی را ببینید، اما همین که آنها را بکشید رشته های دیگر به همه پیچیده می شوند. به جای تجزیه و تحلیل کردن کارهایی که می خواهید بعداً انجام دهید، فقط از غریزه و حس ششم خود پیروی کنید. گوش کردن به صدای درونتان خیلی بیشتر از افکار منطقی بهتان کمک می کند.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 8 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۸ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین مرداد ماه

 شما می توانید هیجان نشاطی را که دارد به سمت تان می آید، در هوا حس کنید، که نیازتان به ثبات و پایداری را به بارزه دعوت می کند. معمولا، شما می خواهید که به خودتان خوش بگذرانید، مخصوصا اگر اخیرا به سختی کار کرده باشید. پس احتمالا نمی توانید در مقابل یک دعوت جالب توجه ایستادگی کنید. در نهایت، بهتر آن است که کاری غیر ازکارهای معمولی انجام دهید که اجازه نمی دادند شما کمی تفریح کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 8 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۸ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین شهریور ماه

 این که شما می خواهید چقدر کار کنید، اهمیتی ندارد آنچه مهم است این است که مشلاتی جلوی راهتان سبز می شود که شما قادر نیستید کنترلشان کنید. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که محدودیت ها و توانایی های خود را خوب بشناسید. اگر خوب خودتان را شناخته باشید اوضاع عالی می شود. اما اگر خیلی روی خودشناسی کار نکرده باشید، ساده ترین شغل ها نیز عذابتان می دهند. آهسته و پیوسته حرکت کنید؛ اما سخت کار کنید و به خاطر کارهایی که قادر به انجامشان نیستید عذرخواهی نکنید!

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 8 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۸ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین مهر ماه

ایستادگی که در هفته آینده با آن مواجهه خواهید شد اکنون برای لحظاتی خود را نشان خواهد داد و خوشبختانه اکنون شما فرصت این را دارید که آن را به موقعیت بهتری تبدیل کنید. ممکن است شما کاملا مطمئن باشید که در مسیر درستی قرار گرفته اید، حتی اگر شرایط کنونی این اعتقاد شما را تایید نکنند که امور کاری در حال پیشرفت کردن هستند. اعتماد به نفس شما بهترین دارایی شما در این زمان هستند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 8 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۸ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین آبان ماه

شما به همان سرعتی که بهبودی خودتان را باز یافته اید، زبان شوخ و بذله گوی خود را نیز بازیافته اید. خوشبختانه شما هنوز به اندازه کافی جذابیت دارید و می توانید از طعنه و ریشخند دور بمانید. واقع بینی شما می تواند بر افکارتان تأثیر بگذارد و قضاوت های شما نیز از این قاعده مستثنی نیست. پس کمتر حرف بزنید و بیشتر کار کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 8 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۸ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین آذر ماه

 کار کردن سخت و بیش از اندازه را متوقف کنید و زمانی را با فعالیتهای لذت بخش که در خانه می توانید انجام دهید سپری کنید. گذراندن وقت در یک باغ یا در یک محیط زیبا می تواند برای مدتی ذهنتان را از مسائل پیچیده دور نگه دارد. شما نمی توانید سیل افکاری که به ذهن شما می آیند را متوقف کنید، اما می توانید توجهتان را به سمت موضوعات لذت بخش تر هدایت کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 8 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۸ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین دی ماه

شما می توانید در نقطه اوج احساسات خود قرار بگیرید اما این شرایط از یک سو می تواند جذاب باشد و از سوی دیگر کمی ترسناک، پس بهتر است به نقطه تعادل خود بازگردید. اگر شخصی یا چیزی، فکر شما را مشغول کرده است، به زودی حقیقت ماجرا برایتان آشکار خواهد شد. اگر تصمیم به ورزش کردن گرفته اید، میتواند ایده خوبی برای امروز باشد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 8 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۸ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین بهمن ماه

اگر شما تازگی ها فکرتان را در مورد حساسیت های بیش از حد در محل کار تغییر داده اید، ولی اشتباه نکرده و فکر نکنید که جواب نهایی را پیدا کرده اید. عطارد در دهمین خانه شما یعنی خانه شغلی مسیرش را تغییر داده است و این می تواند زمینه ساز مشکلات دیگری باشد. به جای اینکه تظاهر کنید می دانید چه چیزی برایتان بهتر است، به دیگران اطلاع بدهید که هنوز درحال توسعه دادن برنامه های خود هستید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 8 فروردین 1396

– فال روزانه در روز ۸ فروردین ۱۳۹۶ برای متولدین اسفند ماه

امروز شما بی نهایت خوش بین هستید و حتی برای یک لحظه می توانید به خودتان بقبولانید که همه چیز عالی است. اما شما مسائل و مشکلات حل نشده ای هم دارید که مربوط به گذشته تان هستند. به جای اینکه وانمود کنید که همیشه در زمان حال زندگی می کنید با صحبت کردن در مورد موضوعاتی که شما را به دردسر انداخته اند آسیب پذیری خود را نشان دهید. شما از نتایج این گفتگوها شگفت زده خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *