فال روزانه

فال روز دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 30 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین فروردین ماه

 کمی هیجان می‌تواند لبخند را روی لبهای شما بنشاند، برای اینکه شما برای رویارویی با چیزهای جدید آمادگی دارید. شما تاحدی محتاط نیز هستید، برای اینکه نمی‌خواهید چیزهایی را که تازگیها به دست آورده‌اید را به خطر بیندازید. به یاد داشته باشید زمانی که ژوپیتر ستاره بخت شما در نشانه برج عمل گرای شما قرار می‌گیرد، شما با تمرین کردن خویشتن‌داری می‌توانید بهترین کارآیی را داشته باشید. اگر شما بخواهید به آرامی کار کنید، این کار می‌تواند حتی برایتان خطرساز هم باشد، بنابراین در شروع کار مرتکب هیچ اشتباهی نشوید.فال روزانه

فال روزانه
فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 30 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز در شریک کردن دیگران در احساساتتان چه احساس راحتی بکنید چه نکنید، نسبت به همیشه آنها را جدی تر گرفته اید. شما زیاد دوست ندارید به دیگران بگویید چه دوست دارید، برای اینکه آنها برای شنیدن تمام خواسته های شما آمادگی کامل ندارند. یادتان باشد که این روزها شاید برنامه های یک نفر دیگر از برنامه های شما مهم تر باشد. پس حالا تمرکز کردن روی نیازهای افراد دیگر تبدیل به مشغولیت جدید شما می شود.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 30 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین خرداد ماه

 شما امروز وقتی که در محل کارتان هستید، دوست دارید از یک راز سر در بیاورید. شما اعتقاد دارید یکی از همکارانتان چیزی را از شما مخفی کرده است و همین انگیزه‌ای برای شده که بفهمید آن چیز چه بوده است. اما درست نیست که قبل از اینکه اتفاقی بیفتد او را تحت فشار قرار بدهید. شما باید چند روزی صبر کرده تا ببینید که چه اطلاعاتی دستگیرتان می‌شود.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 30 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین تیر ماه

امروز شما قادر نیستید تصمیم قطعی بگیرید، زیرا ماه در نشانه شما در نوسان و چرخش است و خصوصیات شما نیز هر لحظه تغییر می‌کند. حالا که تصمیم شما دائم در حال تغییر است، اصلاً نمی‌توانید روی تصمیمات خود حساب کنید. سعی نکنید به زور دنبال پیدا کردن راه حل باشید. در عوض افکار و خیالات خود را مثل پاندولی در نظر بگیرید که در حال نوسان است ولی کم کم آرام می‌شود و بالاخره می‌ایستد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 30 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین مرداد ماه

 اکنون ماه با زمین هر دو در نشان شما هستند، حرکت او از پنجمین خانه خلاقیت می‌تواند به شما آن حمایتی را که نیاز دارید بدهد. برگشتن به اصول اساسی می‌تواند استراتژی حساسی باشد و می‌توانید پایه‌های این کار را طی هفته‌های آینده بریزید. هر چه شما زندگی را راحت تر بگیرید، فردا باز برایتان راحت تر خواهد شد و به مرور فشاری که برای تغییربه آن می‌دهید او را متحول خواهد کرد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 30 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین شهریور ماه

 شما امروز خودتان تعیین می‌کنید که برنامه جدیدی را به فعالیت‌های معمولی روزانه خود اضافه کنید و در عمل کردن به این ایده جدید کاملاً آزاد هستید. قبول کردن راهنمایی‌های همکاران برایتان کمی سخت است، اما در چنین مواقعی بهترین کار است. آنها نه تنها چاره کار را بهتان نشان می‌دهند، بلکه به خاطر اینکه نصیحت‌شان را قبول کرده‌اید تحسین‌تان هم خواهند کرد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 30 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین مهر ماه

ممکن است شما نیاز داشته باشید که از خانه خارج شده و در مورد اتفاقاتی که در داخل خانه افتاده دیدگاه‌های جدیدی کسب کنید. اگر شما در رابطه‌ای عاطفی گیج و سردرگم شده‌اید به جای اینکه فکر کنید در اینده چه اتفاقاتی می‌افتد برای مدتی از فکر کردن به آینده اجتناب کنید. از بین بردن محدودیتها مشکلات را حل نمی‌کند اما به شما کمک می‌کند تا بتوانید اتفاقاتی که در پیرامونتان می‌افتد را با وضوح بیشتری ببینید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 30 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین آبان ماه

 امروز شما دچار دوگانگی شخصیتی شده‌اید و بین کسی که هستید و چیزی که حس می‌کنید تضاد وجود دارد. شما می‌دانید چه می‌خواهید، ولی هنوز هم به اتفاقاتی که پیرامونتان روی می‌دهد واکنش تندی نشان می‌دهید. عقل و دلتان با هم متعارضند و هر کدام حرف خود ر می‌زنند! اما در نهایت به حرف دلتان گوش می‌دهید. شما باید تمرین کنید که انعظاف پذیرتر شوید و با افراد همکاری داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 30 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین آذر ماه

 وضعیت مالی شما چنین است که اگرفرصتی پیش بیاید که بخواهید  ساعات کاری تان را دتغییر دهید احتمالا انتخاب زیادی نخواهید داشت. شما نمی‌توانید فرصتی را که امروز به سراغتان می‌آید از دست بدهید ،‌ چه یک پروژه جدی باشد یا یک کار نیمه وقت در تعطیلات. خوشبختانه، حالت جدی به شما یک منظره شاداب می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید تمام راه‌های مختلف را برای رسیدن به موفقیت در نظر بگیرید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 30 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین دی ماه

شما امروز در برخورد با افراد دیگر صبور و شکیبا نیستید، خصوصا اگر آنها بخواهند به جای منتظر شدن و پذیرفتن هر اتفاق، به عمق آن رفته و کنکاش کنند، بی صبری شما شدیدتر می‌شود. اما حالا کمتر کار کردن به منظور تحقیق کردن در مورد مشکلات احساسی چیزی نیست که کاملا بهش نیاز داشته باشید. برای چند روز به دنبال رضایت شخصی خود نباشید و قبل از شروع کردن هر کار جدید، به تمام روابط کاری قدیمی‌تان پایان دهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 30 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین بهمن ماه

ممکن است فکر کنید که دوباره به مسیر درست خود بازگشته اید مخصوصا اگر با موفقیت مشکلی را  که دیروز بوجود آمده بود حل کرده اید. اما متاسفانه ممکن است هنوز این مشکل کاملا حل نشده باشد حتی اگر همه چیز درست و خوب به نظر می‌رسد. خوشبختانه این یک ایده روان شناسی نیست؛‌ شما مجبور به تکرار گذشته نیستید. با این حال هنوز جزییاتی مانده که باید مشخص شوند و شما قادرید که بلاخره این مرحله را نیز با موفقیت به اتمام برسانید و به مرحله بعد بروید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 30 اسفند 1395

– فال روزانه در روز ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ برای متولدین اسفند ماه

امروز در محل کار نمی‌توانید سرحال و قبراق باشید، چراکه افراد دیگر شما را تحت فشار قرار می‌دهند که کارهایی را انجام دهید که همیشه از انجام دادنشان اجتناب می‌کردید. متاسفانه شما مجبورید طاقت آورده و هرچه ازتان انتظار دارند را انجام دهید، چراکه اگر کار دیگری بکنید اینگونه به نظر می‌رسد که فرد بی مسئولیتی هستید. اما فراموش نکنید افرادی هم هستند که می‌توانند با شما همکاری کنند، پس با آنها صمیمی‌ شده و چیزهایی را که لازم دارید از آنها بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *